Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Zbíhavost
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4041
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
myslím si, že není co prozrazovat...prostě vezmeš trubku vhodnýho rozměru- narveš mezi přední kola a doměříš šuplerou- tím zjistíš více, či méně přesně (záleží jenom na tom, jak moc si dáš záležet) vzdálenost mezi protějšími body na kolech...
pak stačí zjistit jaký jsou požadovaný hodnoty a začít si hrát...
většina lidí, co to dělají, mají vyrobený různý přípravky (ať už jsou to navařený šuplery, nebo jenom závitovky na koncích trubky), fantazii se meze nekladou...
A jen pro zajímavost- naposledy jsem na e36ce po GO přední nápravy dělal geo opravdu jen tak od oka, než jsem jel na laserovku...a trefil jsem se docela s rezervou do zelenejch...
pak stačí zjistit jaký jsou požadovaný hodnoty a začít si hrát...
většina lidí, co to dělají, mají vyrobený různý přípravky (ať už jsou to navařený šuplery, nebo jenom závitovky na koncích trubky), fantazii se meze nekladou...
A jen pro zajímavost- naposledy jsem na e36ce po GO přední nápravy dělal geo opravdu jen tak od oka, než jsem jel na laserovku...a trefil jsem se docela s rezervou do zelenejch...

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 1&start=15
Heleď Morte prozradil by si mi nějaký údaje jak to šteluješ podle šuplery ? jako kolik tak zhruba nastavuješ tu sbíhavost ?
Heleď Morte prozradil by si mi nějaký údaje jak to šteluješ podle šuplery ? jako kolik tak zhruba nastavuješ tu sbíhavost ?
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
Geometri laserem je sice presna ze presnejsi byt nemuze
ale jelikoz je na napravach tolik gumových uložení ve kterých to pruží atd. tak se geometrie meni a klidne po dvou km z geo uz proste bude jina nez se namerilo 
jinak sbíhavost je dobré plynule zvetsovat se snížením ... pneumatika se bude sjizdet stejne , ale rovnomerneji , coz je lepsi nez smeteny vnitřky na sračky


jinak sbíhavost je dobré plynule zvetsovat se snížením ... pneumatika se bude sjizdet stejne , ale rovnomerneji , coz je lepsi nez smeteny vnitřky na sračky

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 933
- Registrován: stř 14.10.2009 00:00
- Bydliště: Mlada Boleslav - ŠKODA City
Morte, nebo Lucifer. Mohli by jste se rozepsat jak konkrétně postupujete při seřizování geometrie? Z odkazu jsem pochopil, jak funguje ten přípravek, ale není mi úplně jasné, jak poznáš, na kterou stranu musíš utahovat, nebo povolovat. Je mi taky jasné, že musí být rozdíl mezi naměřenými hodnotami z přední části disku a zadní části disku.
Jak docílíš toho, abys to ve finále neměl tak, že jedno kolo půjde rovně a to druhé bude zatáčet.
Pro příklad: Rozdíl mezi naměřenými hodnotami je 6mm. Ty víš, že rozdíl musí být 4,5mm. Tím, že ubereš na každé straně 0,75mm ještě není zaručené, že to bude správně. Co, když je potřeba ubrat na jedné straně 1mm a na druhé 0,5mm? Jak to poznáš?
Není to vyvracení tvé teorie, a ani nebudu nikoho posílat do servisu, jen mne to zajímá.
Jak docílíš toho, abys to ve finále neměl tak, že jedno kolo půjde rovně a to druhé bude zatáčet.
Pro příklad: Rozdíl mezi naměřenými hodnotami je 6mm. Ty víš, že rozdíl musí být 4,5mm. Tím, že ubereš na každé straně 0,75mm ještě není zaručené, že to bude správně. Co, když je potřeba ubrat na jedné straně 1mm a na druhé 0,5mm? Jak to poznáš?
Není to vyvracení tvé teorie, a ani nebudu nikoho posílat do servisu, jen mne to zajímá.