Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E46 žeby ježek?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
e155
Registrovaný
Příspěvky: 1028
Registrován: sob 12.11.2011 01:00
Bydliště: Boskovice
Klubové ID: 3041

#1 Příspěvek od e155 »

Pánové mám takový problém. Manželčino auto ráno nenastartovalo - baterie KO. Dal jsem tam novou, ta jeden start OK, na druhé ráno taky ani ťuk. Takže ji něco asi vybíjí - tipoval bych ježka, dělal mi to samé na E39. Mám pár praktických dotazů, jelikož o elektřině vím jen to, že je. Když budu měřit proud po zhasnutí motoru, musí se u E46 316i čekat podobně jako u E39 15 minut než auto usne? Dále jaký má být normální odběr? A úplně blbý dotaz, ampérmetr mám prostě připojit k baterii? Děkuji moc.
Uživatelský avatar
Dan td
Registrovaný
Příspěvky: 3290
Registrován: sob 19.04.2003 00:00
Klubové ID: 590

#2 Příspěvek od Dan td »

Sundáš plusový pól baterie, mezi něj a kontakt na autě připojíš ampérmetr. Uvidíš nějaký proud. Potom budeš postupně vytahovat pojistky, po vyndání některé pojistky proud poklesne, tzn., že v tom daném okruhu je třeba hledat chybu. Detailněji je to tu popsané několikrát.
Obrázek Touring & Compact
Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
Odpovědět