Zdravim vsechny, stal jsem se majitelem vozu 325XI 2.5 160 kW 6ti rychlostni manualni prevodovka. do provozu 2008, vyrobeno 2007. Ma najeto 165 000 km. Muj problem spociva v tom, ze to auto celkem spatne radi. nejvetsi problem je prvni stupen a zpatecka, musi se tam vylozene rvat abych tam tu jednicku dostal. trojka, ctyrka jde nejlepe. auto posledni rok stalo. pomohlo by vymenit olej v prevodovce ? jde to nejak seridit? myslim aretace prevodovky a kulisy ? muzu nejak namazat tahla ???? spojka vypada ze je v poradku, neklouze a podle mne i dobre vystavuje.
Moc dekuji za jakoukoliv radu... BMW vozy vubec neznam, je to moje prvni zkusenost.
Mám 318i s cca 190 000 km a opravdu řezení jde víc ztuha. Hlavně jednička a dvojka se musí někdy dost rvát, ostatní rychlosti i zpátečka jdou OK. Nechával jsem si měnit olej v převodovce, ale nějaké výrazné zlepšení to nepřineslo. Jinak v létě a po delší jízdě se řazení dost zlepší. Nejhorší jsou krátké trasy v zimě. Dle slov pána z autorizovaného servisu je toto běžné a v podstatě se s tím nedá nic dělat . . .
V.
E91, 325i 160kW, rok 5/2007, 175k poctivych na hrbu a razeni ted v zime taky humus. Mam na jezdeni okolo komina stareho seata ibizu rok 96, nakvedlano tolik ze to nikdo nespocita, ale razeni je uplne nekde jinde nez u tech novych brambor. Uvazoval jsem ze se necha vymenit kulisa razeni, ovsem neni zadna jistota ze to pomuze. Jelikoz ted nejak nejsem prilis pri penezich a potrebuju je cpat jinde, seru na to. Ale kdyby to nekdo zkusil, zajimal by mne vysledek. Kdyz se podivate do etk na prevodovku, je to uplne na ho.no, neda se do ni koupit nic... Jen ta kulisa. A ta pokud je vymackana, jako ze pri tom najezdu uz trochu bude, muze mit na svedomi prave to, ze to tam nejede jak do "maminy". U mne klasicky jednicka a trojka nic moc...
Já nevím, jak u těhle nových BMW, ale kamarád si koupil jakousi Mazdu, která dlouho stála v bazaru a taky měl řazení strašně tuhý a docela tam hledal kvalty. Ale po měsící ježdění se to rozhýbalo samo
e92 335i 47tis...někdy mi jde jednička taky hodně z tuha, dokonce musím znova vyřadit a zařadit, někdy zdržuje na semaforech. Jinak je pravda, že se musí čekat až se prohřeje olej. I mně na relativně novém autě při studeném oleji někdy převodovka drhne
Jak jsem již psal výše, řazení se po delší jízdě výrazně zlepší. Těžko říct, zda je to vůlí v pouzdrech, kteté by ohřátím převodovky nějak vymizely. Podobné stížnosti mají i majitelé relativně zánovních aut. Jinak výměna oleje samozřejmě řazení neovlivní.
V.
já mám na E90 stejný problém,když je zima,jde mi hůře dvojka a trojka..po zahřátí to jde jako po másle..řešil jsem to přímo v BMW,kde jsem si nechal preventivně vyměnit převodový olej..efekt jsem žádný nezaznamenal a i podle technika v bmw je to normální..
tak vidim ze nejsem sam. Jak jsem psal, auto rok stalo. Ale ujel jsem asi 700 km a je to o dost lepsi, hlavne kdyz se to ohreje. No jsem byl zvykly na oktavku, kde se radilo jednim prstem a samo mi to tam padalo. Pritelkyne tady u bawa dava zpatecku obouma rukama aby pretahla pruzinu, no holt slaby rucicky No prislo mi ze tam fakt je neco blbe, schvalne jsem sel do bazaru kde stalo 320d z nemecka, 120 najeto a tam to razeni i ted v zime za studena naprosto hladce.... mne to tam vylozene nejde a jednicku za studena musim treba pres dvojku, podle mne to presne vypada na ty pouzdra v kulise.
BudVlad píše:Řazení se dá vylepšit lepším selektorem. Pouzdra orig selektoru se opotřebí a potom jde hůř řadit. Já jsem koupil UUC selektor od Turner Motorsport.
hmm to bude tim, ale bohuzel nedelaj pro e91 xdrive
z e90 jen
E90/E92 M3 2009+ click here
E90/E92 335i 2007+ click here not for Xi models