e90 318d M47N2 žhavení a studený start
-
Lazer91
- Registrovaný
- Příspěvky: 27
- Registrován: ned 15.07.2012 00:00
- Klubové ID: 3052
Zdravím, potřeboval bych poradit. Tím jak v noci teplota klesá pod nulu má motor při studeném startu po prožhavení a nastartování po dobu tak 10-15 vteřin, podle toho jak moc v noci mrzlo, nepravidelný chod, jak se trochu zahřeje tak už jede normálně, palivový filtr sem měnil v létě, auto má najeto 145 tkm, tankuju TOP Q+VIF, může to být naftou, vstřikama nebo je to žhavení? Díky za odpovědi
-
beny-maser
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
drbi
- Registrovaný
- Příspěvky: 110
- Registrován: úte 13.09.2011 00:00
-
Dracon
- Registrovaný
- Příspěvky: 48
- Registrován: pon 23.04.2012 00:00
- Bydliště: okres Olomouc
- Klubové ID: 3013
-
set_
- Registrovaný
- Příspěvky: 261
- Registrován: úte 08.11.2011 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2939
-
Dracon
- Registrovaný
- Příspěvky: 48
- Registrován: pon 23.04.2012 00:00
- Bydliště: okres Olomouc
- Klubové ID: 3013
-
matiz
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 3204
Kazdopadne to diagnostika pozna. Prvotni vec zajet na diagnostiku, pokud jsou vadne zhavice tak vymenit, doporucuju vsechny 4 nebo 6, pote znovu diagnostika, smazani chyb a kontrola. Pokud budou pretrvavat problemy se zhavenim vymenit ridici jednotku zhaveni. Doporucuju i prehrat sw minimalne v jednotce motoru, nedelaji ty verze proto aby meli co delat, ale opravuji v nich chyby a nedostaky ktere se projevily. Kdo nema do opavy daleko, muze dojet. Muzu jak diagnostiku, tak i nahrat novy sw do ridicich jednotek.
Pokud budete menit ridici jednotku zhaveni, neni treba ji nijak programovat nebo kodovat, staci pouze prehodit.
Pokud budete menit ridici jednotku zhaveni, neni treba ji nijak programovat nebo kodovat, staci pouze prehodit.
-
Dracon
- Registrovaný
- Příspěvky: 48
- Registrován: pon 23.04.2012 00:00
- Bydliště: okres Olomouc
- Klubové ID: 3013
-
matiz
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 3204
-
Kortys
- Registrovaný
- Příspěvky: 245
- Registrován: ned 21.03.2010 01:00
- Bydliště: Kolín
Mám 320D. Při teplotě pod cca +8 st. motor jede nepravidelně, cca 5-10sec, záleží na teplotě. Pak už přes den OK. Výměněny všechny svíčky, řídící jednotka žhavení, diagnostika vstřiků, jeden horší vyměněn a je to stále stejné! Už začínám mít dojem, že je to normální stav. Dnes jsem ještě mluvil s jedním, co má také 320D a ten má dokonce nový motor ( vyběhla mu klika) a dělal mu to starý i tento nový!
Ještě dotaz: na zrychlení- je normální, že je tam dost velká prodleva, než auto vystřelí?
Dík Kortys
Ještě dotaz: na zrychlení- je normální, že je tam dost velká prodleva, než auto vystřelí?
Dík Kortys
-
hanz-320d
- Registrovaný
- Příspěvky: 30
- Registrován: úte 05.02.2013 01:00
Zkus koupit nejake aditivum. Taky mi po ranu kolisaly otacky a dokonce to i po jednom nastartovani v -3°C chciplo.. koupil jsem aditivum pro dieslove motory vhodne i pro vstrikovani common-rail, pisou ze to pomaha procistovat vstriky, ztisit motor, zvisit vykon a usnadnit studene starty. Jediny, ale vlastne to nejdulezitejsi jsem poznal zlepseni,.. a to v tech startech. Cena 260 Kc.
-
Lazer91
- Registrovaný
- Příspěvky: 27
- Registrován: ned 15.07.2012 00:00
- Klubové ID: 3052
-
Kortys
- Registrovaný
- Příspěvky: 245
- Registrován: ned 21.03.2010 01:00
- Bydliště: Kolín
