Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

dusi se v otačkach

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
mccobol
Registrovaný
Příspěvky: 31
Registrován: sob 21.07.2012 00:00
Klubové ID: 3135

#1 Příspěvek od mccobol »

prosim vas mam problem když to nekdy vitočim tak mi de jen do 4000 vic ne pak se to dusi jakoby dochazel benzin a když dojde k štvrtce nadrže mi to chcipa nemuže to myt souvislost?
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#2 Příspěvek od shade741 »

nedavno tu bylo tema se stejnym problemem, bude cerpadlom v nadrzi pred smrtí, dalé ucpaný palivový filtr či rozsypané a ucpané katy, pri souvislosti s nádrží- čerpadlo
mccobol
Registrovaný
Příspěvky: 31
Registrován: sob 21.07.2012 00:00
Klubové ID: 3135

#3 Příspěvek od mccobol »

čerpadlo je nove palivak taky a nevim co dal
vsemick
Registrovaný
Příspěvky: 133
Registrován: sob 20.11.2010 01:00

#4 Příspěvek od vsemick »

kdyz tak zkontroluj hadičku mezi samotným čerpadlem a ústím šachty čerpadla. V originále je tam těžko znovu použitelná jednorázově smrštitelná trubice, kterou při výměně čerpadla kdekdo nahradí kusem gumové hadice která praskne a benzín pak hned za čerpadlem teče zpět do nádrže.(nebo pro začáek stačí odpojit vracečku a pustit proud do čerpadla.a když z vracečky nic nepoteče tak je jistota že soustava nemá dostatečný tlak)
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#5 Příspěvek od shade741 »

zmerit tlak na palivové soustavě, ono taky záleží co to je za čerpadlo na netu sem viděl hodně sráčů, případně ty ucpané katy
EdyBoyS
Registrovaný
Příspěvky: 859
Registrován: pon 28.02.2011 01:00
Bydliště: Olomouc

#6 Příspěvek od EdyBoyS »

Zkus zkontrolovat i svíčky jestli jsou OK...
Mě se třeba stalo, že mi auto párkrát vařilo a vypeklo se těsnění pod víkem ventilů a pak to nestěsnilo a olej se dostal přes zapalovací cívky do svíček a svíčky byyl utopený olejem a v otáčkách to nechtělo jet...

a nebo v horším případě to může být přidřeným motorem, to se stalo zas kámošovi na 523i, měl přidřenej motor a do 4 tisíc to táhlo v poho, ale nad 4 už to nešlo vytočit a motor klepal docela...
s2000h
Registrovaný
Příspěvky: 115
Registrován: ned 10.06.2007 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1397

#7 Příspěvek od s2000h »

řeším stejný problém s 2.5 vanos... jakmile se dostanu přes 4 500 tis. ot. tak to začne kuckat... měnili jsme palivový čerpadlo, filtr, svíčky, lambdu, cívky a jedinný co nás ještě napadá je řídící jednotka, ale tu se mi nedaří sehnat, ptz jsou dnes všichni velmi ochotní pujčit na 20 min. řídící jednotku nebo sjet s autem ke mě do servisu...
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#8 Příspěvek od shade741 »

s2000h- Když ti na "švábovi" v řj chybí ten jeden kontakt tak se nediv :lol: nebo by mělo jít tam misto chybějící packy něco napájet , jakmile se v řj někdo vrtal mohl tot aky solidně potentovat
mccobol
Registrovaný
Příspěvky: 31
Registrován: sob 21.07.2012 00:00
Klubové ID: 3135

#9 Příspěvek od mccobol »

Me to fachalo dobre a samo od sebe zaclo todle a do rj se mi koukal mechanik ale me to nedela porad jen nekdy nekdy to toci normal 6500 a nekdy jen ti 4000 a ted uz se stava ze jen 1500 a vic nebude
Odpovědět