Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
dusi se v otačkach
kdyz tak zkontroluj hadičku mezi samotným čerpadlem a ústím šachty čerpadla. V originále je tam těžko znovu použitelná jednorázově smrštitelná trubice, kterou při výměně čerpadla kdekdo nahradí kusem gumové hadice která praskne a benzín pak hned za čerpadlem teče zpět do nádrže.(nebo pro začáek stačí odpojit vracečku a pustit proud do čerpadla.a když z vracečky nic nepoteče tak je jistota že soustava nemá dostatečný tlak)
Zkus zkontrolovat i svíčky jestli jsou OK...
Mě se třeba stalo, že mi auto párkrát vařilo a vypeklo se těsnění pod víkem ventilů a pak to nestěsnilo a olej se dostal přes zapalovací cívky do svíček a svíčky byyl utopený olejem a v otáčkách to nechtělo jet...
a nebo v horším případě to může být přidřeným motorem, to se stalo zas kámošovi na 523i, měl přidřenej motor a do 4 tisíc to táhlo v poho, ale nad 4 už to nešlo vytočit a motor klepal docela...
Mě se třeba stalo, že mi auto párkrát vařilo a vypeklo se těsnění pod víkem ventilů a pak to nestěsnilo a olej se dostal přes zapalovací cívky do svíček a svíčky byyl utopený olejem a v otáčkách to nechtělo jet...
a nebo v horším případě to může být přidřeným motorem, to se stalo zas kámošovi na 523i, měl přidřenej motor a do 4 tisíc to táhlo v poho, ale nad 4 už to nešlo vytočit a motor klepal docela...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 115
- Registrován: ned 10.06.2007 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1397
řeším stejný problém s 2.5 vanos... jakmile se dostanu přes 4 500 tis. ot. tak to začne kuckat... měnili jsme palivový čerpadlo, filtr, svíčky, lambdu, cívky a jedinný co nás ještě napadá je řídící jednotka, ale tu se mi nedaří sehnat, ptz jsou dnes všichni velmi ochotní pujčit na 20 min. řídící jednotku nebo sjet s autem ke mě do servisu...