Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
přední stabík z E36 M3
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4041
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 416
- Registrován: pon 15.09.2008 00:00
- Bydliště: "Třebeach"
- Klubové ID: 1850
Na předku mám 25,5mm vzadu 18 nebo 19.
Uložený ve žlutým strongflexu.
Ještě by šlo do tyček stabilizátoru nalisovat místo gumy silon nebo strongflex,
nebo předělat to uchycení na předku no,ale nevím jestli se do toho mám pouštět.
Tady je vidět rozdíl v těch tlumičích,ten horní má to uchycení na tyčku od stabíku.
Uložený ve žlutým strongflexu.
Ještě by šlo do tyček stabilizátoru nalisovat místo gumy silon nebo strongflex,
nebo předělat to uchycení na předku no,ale nevím jestli se do toho mám pouštět.
Tady je vidět rozdíl v těch tlumičích,ten horní má to uchycení na tyčku od stabíku.
- Přílohy
-
- tlumiče.jpg (57.38 KiB) Zobrazeno 1823 x
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 416
- Registrován: pon 15.09.2008 00:00
- Bydliště: "Třebeach"
- Klubové ID: 1850
Řek bych že to bude jak psal "OndraZ" :shade741 píše:taky si rikam proc to montovat na ten tlumič má to nějaký lepší efekt?
Tycky "M3" stabiku jsou uchyceny primo na McPherson. Tim padem ma M3 stabik vetsi "ucinnost" nez bezny ktery je pripojen do ramene. Ten bezny je na rameni v podstate prepakovan a jeho tuhost prepoctena na kolo (ucinnost) se snizuje se vzdalenosti od vnejsiho kloubu ramene.
Tim padem muze mit stabik o neco mensi prumer - hmotnost.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
však takto to měli jedny z prvních e36 , ale nemeli takovej prumer .. protoze pokud uz mas moc silnej a ucinej stabik tak se ti zveda vnitrní kolo odlehčený pri prudkym zatoceni a pocitove to auto je charakterem hodne nedotačivý ...mysakbmw píše:proč teda Mpaketoví podvozek má větší průměr??Mohli to tedy také uchytit na tlumič jako M3.
ja jsem nechal mtechnic stabik , ale kost sem upgradoval


E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Mám M-Sport tlumiče co byly do roku 1991, dlouhé "kosti" a stabilizátor 25,5 ve standardních lůžkách a že by to bylo nedotáčivé nebo se zvedalo kolo v zatáčkách napsat nemůžu.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
bavím se ab absurdum v situaci napr ve slalomu... neni to moje osobni zkusenost ..
tady to je i trochu videt ... jak se to vnitrní kolo odlehčilo a zustalo nahore ...

tady to je i trochu videt ... jak se to vnitrní kolo odlehčilo a zustalo nahore ...

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Typický rychlý průjezd zatáčkou v podání BMW. Podobnou fotku s 635CSi, ale s kolem několik cm nad asfaltem, jsem viděl jako dorostenec a od té doby jsem chtěl vlastnit BMW 

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition