Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
brzdy E36 M3 vs E36 328i
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Jiné třmeny s většími pístky, větší a tlustší kotouče s jinak tvarovanýma větracíma kanálama uvnitř kotouče, větší průměr hlavního válce.
Pokud použiješ hlavní válec z M3 3.0 tak posilovač měnit nemusíš, pokud válec z 3.2 tak musíš i s posilovačem.
ABS ECU je stejná.
Pokud použiješ hlavní válec z M3 3.0 tak posilovač měnit nemusíš, pokud válec z 3.2 tak musíš i s posilovačem.
ABS ECU je stejná.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Těhlice z ///M nutné nejsou. Vpředu jsou možnosti dvě: podložka pod kotouč a nebo o +-7mm sfrézovat držák brzdiče (tak to mám já, materiálu zbylo dost
)
Zadní brzdy mám u Compacta jinak než běžná E36.

Zadní brzdy mám u Compacta jinak než běžná E36.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
bjukemen píše:..a ked necham hlavny valec povodny tak co.?. nebude to dostatočne brzdit.?
mensim valcem tlacis na vetsi pistek , tzn ze musis slapnout hloubs o chlup abys pistek vytlacil stejne jako s vetsim brzdovym valcem ...
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
MattyX píše:všechno fučposlední lapl francis
myslím tam mam ale pro E46 m3 , ale ty jsou potřeba už s redukcema trochu
z E46 M3 neee

-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Koupil jsem přední M3 E36 kotouče ATE za 1300 kus
nové.

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Francis píše:Koupil jsem přední M3 E36 kotouče ATE za 1300 kusnové.
ATE nechci... sice Power disc je asi dobrý, ale slyšel jsem na ně i značnou kritiku.... se Zimmermanama mám zkušenost, 4 kámoši je mají na autě už asi 2 roky, jezdí i občas okruhy a ktouče drží a brzdný účinek nevadne ani po půl hodinovém ježdění....
Asi nejlepší kombinace, Zimmerman sport + desky TRW, brzdí to jak čert a nevadne a hlavně sem to nikdy neviděl zkroucené
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Nejsou to PowerDisc, ale "obyčejné" ATE. Desky též ATE. Nekopou, nepískají, nevadnou, prostě jen brzdí
Brzdy je potřeba zajet a přiměřeně se k nim chovat. Dával jsem sem odkaz na velice pěkný text o brzdách.

Brzdy je potřeba zajet a přiměřeně se k nim chovat. Dával jsem sem odkaz na velice pěkný text o brzdách.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
jo desky trw tvl
měkká směs jako sviňa ... což je príma na provoz , ale jelikož počítám když už chceš upgradovat tak budeš i brzdit... trw vubec , to radeji obyč ate kde ta směs je o nečem jiném
no ono 3.2 kotouče jsou drahy , ale rozdíl v tepelné odolnosti je uplně jinde
a vrtany zimmermany praskaji , driv nebo pozdeji ti v tom vrtani zacnou praskat. Kup obyc hladky kotouče a neřeš
a investuj do lepsich brzdových desek 





E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
EdyBoyS píše:Francis píše:Koupil jsem přední M3 E36 kotouče ATE za 1300 kusnové.
ATE nechci... sice Power disc je asi dobrý, ale slyšel jsem na ně i značnou kritiku.... se Zimmermanama mám zkušenost, 4 kámoši je mají na autě už asi 2 roky, jezdí i občas okruhy a ktouče drží a brzdný účinek nevadne ani po půl hodinovém ježdění....
Asi nejlepší kombinace, Zimmerman sport + desky TRW, brzdí to jak čert a nevadne a hlavně sem to nikdy neviděl zkroucené
To jsi asi ještě neviděl brzdit čerta ... dojeď, zabrzím ti s origo M3 3.2 brzdama i deskama a budeš mít nos jak Pinokio
