Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
cip na e36 318is
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 10
- Registrován: ned 01.07.2012 00:00
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4007
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4007
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
Chip na atmosféře sice přidá třeba jen pul chcíplýho hříběte
ALE pokud ho dělá člověk co tomu rozumí, tak může velmi pozitivně ovlivnit křivku kroutícího momentu a posunout ji do spektra otáček, které bude řidiči víc vyhovovat
nejde o přidání výkonu, ale o vylepšení použitelného pásma otáček.. pokud jde tazateli jen o zvýšení výkonu, tak at si koupí diesel, kterej chipovat jde
nebo objemnější benzín



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 10
- Registrován: ned 01.07.2012 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 10
- Registrován: ned 01.07.2012 00:00
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4007
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
Další turbič:D Hele na ebay si můžeš koupit rovnou celej kompletní Turbo kit:D Stojí to cca 20 tisíc:D Na M42 klubu se dočteš víc, pokud umíš anglicky.
Jinak rovnou ti můžu říct, že stím setem za 20 budeš rád když stihneš utéct z auta až to začne hořet a nebo ti odejde motor, protože se vsadím, že zbytek necháš sériovej. Pokud ne, tak tě celá za zástavba kvalitního turba, onic pístů atd atd bude stát tolik peněz, že se ztoho opupínkuješ=)
EDIT: Hlavně většina těch chipů vypíná nebo značně posouvá omezovač no, tak se možná dostanete na 100 rychlejc na úkor životnosti motoru.
Jinak rovnou ti můžu říct, že stím setem za 20 budeš rád když stihneš utéct z auta až to začne hořet a nebo ti odejde motor, protože se vsadím, že zbytek necháš sériovej. Pokud ne, tak tě celá za zástavba kvalitního turba, onic pístů atd atd bude stát tolik peněz, že se ztoho opupínkuješ=)
EDIT: Hlavně většina těch chipů vypíná nebo značně posouvá omezovač no, tak se možná dostanete na 100 rychlejc na úkor životnosti motoru.
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4007
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
shade741: ale je třeba zdůraznit, že úprava sání není "sportovní filtr", úprava výfuku není "tjůnink koncák" a úprava paliva nespočívá v tankování nejdražšího benzínu...
Tohle čipování na atmosférických motorech je třeba pouze po provedení zásadních úprav na motoru a věcech okolo...je třeba vše sladit s řj...
Podotýkám, že vážnější úpravy se počítají v desetitisících korun a poladění čipu je pak to "nejmenší"...
Nějaký přizpůsobování kroutícího momentu a podobný chujoviny čipem na ISu naprosto nemá smysl ladit...i pokud by si s tím náhodou někdo vyhrál, tak každej koník navíc bude znamenat ztrátu v jiným spektru otáček...
Tohle čipování na atmosférických motorech je třeba pouze po provedení zásadních úprav na motoru a věcech okolo...je třeba vše sladit s řj...
Podotýkám, že vážnější úpravy se počítají v desetitisících korun a poladění čipu je pak to "nejmenší"...
Nějaký přizpůsobování kroutícího momentu a podobný chujoviny čipem na ISu naprosto nemá smysl ladit...i pokud by si s tím náhodou někdo vyhrál, tak každej koník navíc bude znamenat ztrátu v jiným spektru otáček...