Co jsem tak zjišťoval, tak auto musí projít typovýma zkouškama u dekry kde se kontroluje všechno jako např účinnost brzd pevnost karoserie prostě se dělají zkoušky jako by si vyráběl úplně nový auto.
Pokud tohle všechno dekrou projde, tak pak musíš na zastoupení BMW kde ti musí dát razítko, že ti to povolujou a ten motor se tam nikdy od výroby nedával takže většinou si to oni nevezmou na triko. Pak teprve můžeš jít na úřad nechat si zapsat do techničáku přestavbu.
Kámoš si zjišťoval kolik by vyšlo na fábce vyměnit motor za naftu. Jelikož vinko je benzínový tak prohodit do toho naftu by znamenalo taky zkoušky u dekry a u tý dekry se nám zasmáli, že takový zkoušky trvají někdy i měsíce a vyjde to ve finále na 150tis kč jen ty zkoušky. A stačí menší chyba na autě a už děláš ty zkoušky znova a platíš je zase celý znova.
A co se týče E36 přestavět do V8 údajně by zastoupení Alpina u nás v ČR nemělo mít problém jelikož do e36 se ten motor dával. Ale furt tam jsou ty zkoušky u dekry
Jinak B8 je další z mých snů, kterej si jednoho dne budu muset splnit
