noname: Tohle není úplně ono, charakteristika toho startování je velmi podobná jak někdy u mě, ale zde je slyšet, že ten nepříjemný zvuk se ozve až po chytnutí motoru, ostatně tohle mi dělal starý startér. Mě to vydává hodně utahaný zvuk už ve fázi před okamžikem chytnutí motoru. Možná to skutečně budou ty uhlíky, nevím zda můžou být třeba jen nějak opálené po tom trápení startéru? Problémem je, že prostě teď nemám čas ani náladu jej vytahovat ven a na druhou stranu bych nerad něco zanedbal a podělal jej úplně. Jestli bude čas, zkusím ten zvuk taky nahrát...
tak výměna kostry motoru je pro mě zatím nejlevnější a "nejúžasnější" údržba jakou jsem kdy na autě provedl.
V místním krámě přes audio techniku jsem si nechal udělat nový zemnící kabel motoru. Vyčistil a dotáhl jsem i zemnicí kabel baterky v kufru a po nastartování, jsem si to poprvé asi ani neuvědomil a musel jsem to zkusit ještě jednou....místo utahaného zvuku je slyšet "vup vup vup vrrrrr" Možná startuje ještě líp než moje druhé auto...nebo e36 kterou jsem kdy zatím slyšel. Ještě bych rád vyčistil + kabel startéru, ale co jsem tak koukal je tam přístup jak k penězům. Nemáte někdo fotku jak to tam vypadá, abych věděl kam sáhnout, abych povolil + kabel
Mám někde fotky z demontáže a montáže u M52B28, bude to hodně podobné jak u M50. Základem je sundat sání, pak je tam "krásný přístup", na kontrolu kabelů by možná stačilo se dostat i zespod. Fotky pokud najdu hodím, mám v nich teď po přechodu na nový komp docela bordel...
jéé sorry M50b25...jsem amatér...kde koho za to prcám a já
Potřebuji jenom fotky toho místa a samotného startéru...sání sundávat nechci, bych musel kupovat nové těsnění a určitě ještě něco dalšího co by se mi už od pohledu nelíbilo. Takže doufám, že se na něj nějak jinak dostanu
No jak zespod nevím, já na to šel rovnou shora a mimo stržené hlavy torxů u startéru, což byl opravdu oříšek a bezmoc, jsem se s žádným větším problémem nesetkal. Ber to tak, že alespoň prohlídneš sání a hadice kolem, pokud jsi je ještě nekontroloval, bral bych to zároveň jako jakousi prevenci. Těsnění stojí pár korun a většinou ani není potřeba nic měnit. Možná by ti stačilo shodit jen část po samotné sání, tedy box, váhu, klapky a pak už alespoň trochu uvidíš na připojení startéru ale přístup je pořád nic moc, zavazí tam spoustu vnitřností pod sáním. S fotkou na tebe myslím, mám pocit, že jsem si to fotil...
Děkuji za foto a rady. Sání po vidle mám zkontrolováno. Myslím, že na kabely by se nechalo dosáhnout od klapky. Podívám se na živo a snad se na něj dostanu z boku
Můj problém vyřešen, vadná baterie (problém na straně výrobce) teď to točí na drc. I přes všechno laické měření se tvářila, že je v pořádku, až na "ponku" odborníka odhalena zrada.