Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E36/M52 - Cuká, chcípá, vypadává elektřina
BMW e36 M52. Mám problém, se kterým potřebuji již poradit.
Auto občas zacuká a občas ho musím déle startovat. 2x se mi stalo, že nefungovala vůbec elektřina. Kostry to nejsou. Zajímavostí je, že auto pravidelně cuká při jízde z práce na cca stejném místě (zhruba po dosažení optimální provozní teploty). Auto má sklony chcípat při dosažení krajní polohy otočení volantu (posilovače). Také mi zhruba zároveň začal bubnovat posilovač .. nemohou být tyto dvě závady nějak provázané? Máte s tím někdo zkušenost?
Auto občas zacuká a občas ho musím déle startovat. 2x se mi stalo, že nefungovala vůbec elektřina. Kostry to nejsou. Zajímavostí je, že auto pravidelně cuká při jízde z práce na cca stejném místě (zhruba po dosažení optimální provozní teploty). Auto má sklony chcípat při dosažení krajní polohy otočení volantu (posilovače). Také mi zhruba zároveň začal bubnovat posilovač .. nemohou být tyto dvě závady nějak provázané? Máte s tím někdo zkušenost?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Klubové ID: 1477
- Kontaktovat uživatele:
Čidlo na klice mi zdechlo 2x
Poprvé zkratované díky hotové izolací jednotlivých žil - auto nešlo vůbec nastartovat
Podruhé do něj vnikla vlhkost - auto hodně špatně startovalo až na několikátý pokus, při jízdě během spadnutí na volnoběh chcípalo
Vyměň svíčky a pak zajeť za někým kdo umí diagnostiku BMW. Hlavně nejezdit na ty běžný diagnostiky, nic se nedozvíš a je to ztráta času.
Poprvé zkratované díky hotové izolací jednotlivých žil - auto nešlo vůbec nastartovat
Podruhé do něj vnikla vlhkost - auto hodně špatně startovalo až na několikátý pokus, při jízdě během spadnutí na volnoběh chcípalo
Vyměň svíčky a pak zajeť za někým kdo umí diagnostiku BMW. Hlavně nejezdit na ty běžný diagnostiky, nic se nedozvíš a je to ztráta času.
Takže nakonec po DIAG výměna čidla vačky a kliky. Dělalo to hlavně to klikové.
Nicméně když se vyřešil problém s tímhle okamžitě naskočil další. Jakoby klepání ventilu/hydroštělu. Jenže nevěřím, že by to udělalo náhodou hned po výměně čidla kliky. Nemůže v tom být nějaká návaznost třeba na čidlo klepání?
Nicméně když se vyřešil problém s tímhle okamžitě naskočil další. Jakoby klepání ventilu/hydroštělu. Jenže nevěřím, že by to udělalo náhodou hned po výměně čidla kliky. Nemůže v tom být nějaká návaznost třeba na čidlo klepání?