Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E36/M52 - Cuká, chcípá, vypadává elektřina

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
BOHHy

#1 Příspěvek od BOHHy »

BMW e36 M52. Mám problém, se kterým potřebuji již poradit.
Auto občas zacuká a občas ho musím déle startovat. 2x se mi stalo, že nefungovala vůbec elektřina. Kostry to nejsou. Zajímavostí je, že auto pravidelně cuká při jízde z práce na cca stejném místě (zhruba po dosažení optimální provozní teploty). Auto má sklony chcípat při dosažení krajní polohy otočení volantu (posilovače). Také mi zhruba zároveň začal bubnovat posilovač .. nemohou být tyto dvě závady nějak provázané? Máte s tím někdo zkušenost?
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#2 Příspěvek od Foldas »

jak nefungovala elektřina? Jako auto nestartovalo nebo nešlo vůbec nic?
BOHHy

#3 Příspěvek od BOHHy »

Nešlo vůbec nic. Kontrolky, světla .. všechno mrtvý.
Po nějakém čase to zase šlo.
BOHHy

#4 Příspěvek od BOHHy »

Napadlo mě .. nemůže to být ve spínačce?
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#5 Příspěvek od Lucifer »

Baterka nebo dobíjení ?
BOHHy

#6 Příspěvek od BOHHy »

Tak chyba v elektřině už se neprojevuje ale motor má stále nepravidelný chod a nutkání chcípat. Vyměnil jsem palivák ale pořád stejné. Chystám se na svíčky a četl jsem tu něco o čidle na klice. Tak uvidíme.
TeggyM3
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: ned 11.10.2009 00:00
Bydliště: Frýdek-Místek

#7 Příspěvek od TeggyM3 »

těma svíčkama bych začal taky mi to občas škubalo s plynem a vyměnil jsem svíčky a jede pěkně doteď :wink:
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Klubové ID: 1477
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od xSAFA »

Čidlo na klice mi zdechlo 2x

Poprvé zkratované díky hotové izolací jednotlivých žil - auto nešlo vůbec nastartovat

Podruhé do něj vnikla vlhkost - auto hodně špatně startovalo až na několikátý pokus, při jízdě během spadnutí na volnoběh chcípalo


Vyměň svíčky a pak zajeť za někým kdo umí diagnostiku BMW. Hlavně nejezdit na ty běžný diagnostiky, nic se nedozvíš a je to ztráta času.
BOHHy

#9 Příspěvek od BOHHy »

Takže nakonec po DIAG výměna čidla vačky a kliky. Dělalo to hlavně to klikové.
Nicméně když se vyřešil problém s tímhle okamžitě naskočil další. Jakoby klepání ventilu/hydroštělu. Jenže nevěřím, že by to udělalo náhodou hned po výměně čidla kliky. Nemůže v tom být nějaká návaznost třeba na čidlo klepání?
Odpovědět