Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

m62b44 do e36 ?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
duska325
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: stř 17.10.2012 00:00

#1 Příspěvek od duska325 »

Zdravím dával někdo motor v8 do e36 ? potřeboval bych vědět něo kolem toho jestli to pasuje co se musí předělat atd kde je nějakej problém s elektrikou či imobilizérem atd..nehcci to turbit ani nic takovýho chci ponechat atmosféru proto bmw mám...Díky za poznatky
Uživatelský avatar
Misa Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3384
Registrován: pát 01.10.2004 00:00
Bydliště: Praha východ
Klubové ID: 62

#2 Příspěvek od Misa Moderátor »

Nevím, jestli M60 nebo M62, každopádně nějakej V8 dával do e36 Michal alias bmwm3, zkus ho kontaktovat ...
E87 120dA & G07 xDrive40d
ex E36 316iCompact & E36 325iC
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

M62 bude mít určitě imobilizér (dával se od 1/95), buď EWS2, nebo EWS3 (3/97 a novější). Míň problémů budeš mít s EWS2 - i do budoucna, pokud ti některá z jednotek odejde, míň starostí (nemožný rozpad plovoucího kódu mezi jednotkama - je pevný). Zapojení těch jednotek není nijak složité.

U staršího motoru s EWS2 potřebuješ: jednotku motoru, jednotku imobilizéru a k ní pasující čip z klíče, T/R modul a cívku kolem spínačky. Jednotka motoru a imobilizéru musí být z jednoho auta, ale v tomto případě to jde i překódovat (jen musíš mít v čem, nebo to mít komplet zapojené včetně diag. linky).

U EWS3 potřebuješ jednotku EWS3 a pasující čip, jednotku motoru, snímací kroužek.

Když to všechno správně zapojíš, není tam o moc víc problémů než s jinou zástavbou V8.
Odpovědět