Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
m62b44 do e36 ?
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1705
- Kontaktovat uživatele:
M62 bude mít určitě imobilizér (dával se od 1/95), buď EWS2, nebo EWS3 (3/97 a novější). Míň problémů budeš mít s EWS2 - i do budoucna, pokud ti některá z jednotek odejde, míň starostí (nemožný rozpad plovoucího kódu mezi jednotkama - je pevný). Zapojení těch jednotek není nijak složité.
U staršího motoru s EWS2 potřebuješ: jednotku motoru, jednotku imobilizéru a k ní pasující čip z klíče, T/R modul a cívku kolem spínačky. Jednotka motoru a imobilizéru musí být z jednoho auta, ale v tomto případě to jde i překódovat (jen musíš mít v čem, nebo to mít komplet zapojené včetně diag. linky).
U EWS3 potřebuješ jednotku EWS3 a pasující čip, jednotku motoru, snímací kroužek.
Když to všechno správně zapojíš, není tam o moc víc problémů než s jinou zástavbou V8.
U staršího motoru s EWS2 potřebuješ: jednotku motoru, jednotku imobilizéru a k ní pasující čip z klíče, T/R modul a cívku kolem spínačky. Jednotka motoru a imobilizéru musí být z jednoho auta, ale v tomto případě to jde i překódovat (jen musíš mít v čem, nebo to mít komplet zapojené včetně diag. linky).
U EWS3 potřebuješ jednotku EWS3 a pasující čip, jednotku motoru, snímací kroužek.
Když to všechno správně zapojíš, není tam o moc víc problémů než s jinou zástavbou V8.