Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

316i kompakt únik oleje - M43B19TU

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 877
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od milo »

mám problém s kompaktem, z motoru kape olej. myslel jsem, ze to je gufero na klice u remenice, ale po podrobnejsim prozkoumani unika olej u telesa, ve kterem je olejovy filtr - hlavne kolem sroubu c. 9, predpokladam tedy spatne tesneni c. 6

http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=30

co me ceka pri vymene za zaludnosti? co vse musi jit ven?
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 877
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od milo »

Obrázek
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 877
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od milo »

fotka není právě šťastně vyfocena - místo úniku je přesně za řemenem
MotoMoto
Registrovaný
Příspěvky: 345
Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
Bydliště: Caslav
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od MotoMoto »

Vypada to na tesneni jak rikas...ale kdyz tak koukam na tu fotku, co ten remen??. Nechtel by taky mymenit;-)
MotoMoto
Registrovaný
Příspěvky: 345
Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
Bydliště: Caslav
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od MotoMoto »

Vypada to na tesneni jak rikas...ale kdyz tak koukam na tu fotku, co ten remen??. Nechtel by taky mymenit;-)
djmicho
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: úte 01.05.2012 00:00

#6 Příspěvek od djmicho »

těsnění domečku filtru :wink: závada na 99% M43 motorů :D napiš do inveltu, těsnění, o-kroužek + zpětnej ventil co tam je tě vyjde ale na 350kč :) dělal jsem to taky na ex E46
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 877
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od milo »

diky za info :)
honzabiker1
Registrovaný
Příspěvky: 460
Registrován: čtv 22.09.2011 00:00

#8 Příspěvek od honzabiker1 »

Je to ten o-krouzek, taky jsm ho menil.. Je potreba sundat alternator, potom odsroubovat ten drzak pod nim (je na nem servo pumpa) - staci odklonit a muze se k tomu docela dobre..
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 877
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od milo »

takze staci koupit jen tesneni "pod domecek" a O krouzek? ventil nemusim?
honzabiker1
Registrovaný
Příspěvky: 460
Registrován: čtv 22.09.2011 00:00

#10 Příspěvek od honzabiker1 »

Vyplati se asi koupit rovnou cely ten ventil - 300 neni zas tak moc (jsou na nem i ty o-krouzky). Pokud bys je kupoval zvlast, jsou potreba 2.. To papirove tesneni pod domecek stoji par korun..
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 877
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od milo »

ok, objednam to cely.
honzabiker1
Registrovaný
Příspěvky: 460
Registrován: čtv 22.09.2011 00:00

#12 Příspěvek od honzabiker1 »

Ja objednaval zbytecne navic i ty dva o-krouzky, protoze jsem nevedel, ze budou na ventilu v cene.. :)
Uživatelský avatar
johnyfly1
Registrovaný
Příspěvky: 811
Registrován: sob 04.10.2008 00:00

#13 Příspěvek od johnyfly1 »

skoda ze som toto nevidel skor, tiez som si kupil len Okruzky ale cenu ventilu som si nepozrel...keby som vedel ze je taky lacny mohol som kupit aj ten :tutuk:
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 877
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od milo »

byla to brnkacka :) v ETK jsou ty O-krouzky ale fakt nejasne nakresleny a v renocaru mi prodejce tvrdil, ze ty tesneni u toho zpetneho ventilu asi nebudou. nechtel jsem riskovat, ze to kvuli blbosti za 30 kc nedodelam, tak mam tady tesneni navic, protoze tam samozrejme bylo :-D

jinak je to celkem brnkacka, rozebira se dost veci, ale vsude je dobry pristup.

ve zkratce - sundat sani (kdo ma jeste nezapecenou pumpu sekundarniho vzduchu, tak i tu, ja ji mam venku), vrtuli, vetsi remen, alternator (2 srouby), drzak alternatoru (4 srouby), domecek filtru (6 sroubu).
Odpovědět