Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
start e36 316i
tak čím to může být? v servise se mi na to díval a ríkal ze to zatím nemam resit ze pak motor bezi jak hodinky tak ze tomu nemam venovat pozornost ze to u nekterych aut tak dělá... ale mě to celkem sere
a takhle mi to děla pokaždé když stojím třeba den že mi to vyskoči nad 1000 pak na cca 500 a ustali se to na 750 a pak uz to bezí jak hodinky...
akorad na tomto videu to neklesne tak moc jak sem psal...
http://www.youtube.com/watch?v=tLd410ju ... e=youtu.be




http://www.youtube.com/watch?v=tLd410ju ... e=youtu.be
- Jamall
- Registrovaný
- Příspěvky: 1547
- Registrován: pon 29.06.2009 00:00
- Bydliště: Pardubice
- Klubové ID: 2933
určitě to normálně nedělá. Osobně jsem s s takovým startem ještě nikdy nesetkal, ale můžeš zkusit koumat zdali je vše jak by mělo bít. Tedy jestli svíčky hážou jiskru...jestli ji hážou hned od začátku. Proměřit cívky jestli jsou v pořádku...podívat se na trisky....nechat je vyčistit. Nechat si změřit tlaky válců....možná to bude jenom nějaké blbé čidlo. Nebo možná jenom dírka v sání...ta umí nadělat bordelu. Možná to je jenom malinkatá dírka a po naběhnutí motoru, kdy v trubce vznikne tok vzduchu odněkud někam to tomu motoru přestane vadit, ale to jenom střílím a dedukuji zcela bez zkušenosti s něčím podobním
Zkušenější poradí...určitě nebudeš první, kterému motor něco obdobného udělal
Zkušenější poradí...určitě nebudeš první, kterému motor něco obdobného udělal
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4041
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
Zkus ho vyčistit a vyzkoušej, jestli se hýbe. Povyčištění ho jenom zapoj na elektriku, ne na hadice, nějak prstem nebo šroubovákem uplně otevři tu klapku co tam je a pusť ji ať se zase zavře, pak někomu řekni, ať ti otočí klíčkem do polohy, aby se rozsvítily kontrolky, ta klapka by se sama měla otevřít zhruba do půlky. Když to neudělá, tak si vezmi multimetr a změř, jestli ti do ní jde proud, jsem tam jen dva piny + a - a po otočení klíčku bys na nich měl naměřit 12V. Když naměříš a klapka se hýbat nebude, bude ten ventil špatnej.
Já mám 318is dělá mi to něco podobnýho, ale mě to dělá i za jízdy když zastavím někde a diagnostika mi nahlásila, že je vše OK.
Já mám 318is dělá mi to něco podobnýho, ale mě to dělá i za jízdy když zastavím někde a diagnostika mi nahlásila, že je vše OK.
zdravím takže sem to mel v servise a dneska mi to dal s tím že se vyměnilo: víko rozdělovače, palec rozdělovače, pak zapalovací kabely... a ještě mi měnil dva řemeny k alternatoru a vodní pumpě.. cena 2600 Kč.. Cukání se vyřešilo, ale ten start ne, vždycky to při nastartování klesne pod 500 otáček a pak se to vyrovná a drží to na těch 750 ot. Ale to drží i když bylo -2 stupně tak to bylo na 750 místo na 1100-1200 ot.. a motor jde pořád trošku nepravidelně ve volnoběhu
tak mi říkal že diagnostika neukazuje žádnou závadu, nic.. Ale že by to mohl dělat regulační volnoběžný ventil... co si o tom myslíte? díky za vaše názory 

