Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

335i po chipu pada do nouzaku

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha
Klubové ID: 3095

#1 Příspěvek od IlikeU »

Ahoj všem,
potřeboval bych radu. Po nahrání nové mapy s větším výkonem mi auto na 4. 5. a 6. rychlostní stupeň padá do nouzového režimu po překročení cca 5500 ot. a zhoršuje se to.
Bylo mi řečeno že už jsou načaté turba. Má někdo podobnou zkušenost?

Další otázkou je pokud budou už načatý turba dá se koupit v ČR naka silnejsí náhrada? popř. německo nebo tak neco kolem kam se da osobně doject?

diky za kazdou radu
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 3204
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od matiz »

Tak tady nedoufej ze se dockas moc relevantnich odpovedi. Kde jsi to nechal upravovat ? Osobne byt to moje auto, nenecham do toho sahnout a pokud ano, tak bych sel cestou jako BudVlad. Budto naprosto profesionalni pristup nebo nic.

Dal bych tam origo a videl bys hned...
Marty_
Registrovaný
Příspěvky: 1732
Registrován: úte 08.02.2011 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Marty_ »

Co to hazi za kody? Mas nejake logy z jizdy? Jestli vubec nic tak jak ti nekdo muze poradit, muze to byt cokoliv:)
Ne, vetsinou to bude boost leak - unik tlaku vzduchu, pokud jsi mel treba nacatou nejakou hadicku / spoj / v mym pripade wastegaty, tak kdyz prifoukne tak se to projevi. Nemas nahodou wastegate rattle - drnceni zpod auta pri padani otacek?
Jinak od koho je ten chip? Mohli ti alespon nacist chyby co to vyplivuje..
Na turba bych nesazel, kolik mas najeto? Ty moc neodchazeji, leda ze by se k tomu nekdo choval jako prase.
Ale pokud bys preci jen chtel tak v USA delaji RB (RobBecks) Turba, cca $3.000 + posta + dph/clo - ale chce to poradne nalazeni jednotky (staci externi ECU - JB4, Procede), pripadne ted vyviji udajne jeste lepsi a levnejsi Vargas Turbos (taky na ne cekam:).
Nech si zjistit kody a pak se muzem nekam pohnout:)
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha
Klubové ID: 3095

#4 Příspěvek od IlikeU »

Hazi to nedostatecny tlak turba.

drnceni z piod auta slysim, myslel jsem ze se utrhl naky drzak vyfuku.

Nyní mam mapu v jednotce tak ze do 5000 ot to tlaci 0,8bar a od 5tis vys je to serie a do nouzaku to nepada. ale ten vykon je znatelne nizsi nez to bylo po plnohodnotnem chipu.

Chyba se projevovala na 5. rychlostni stupen pri prekroceni hranice 6tis ot. Po chvilce blbnuti na uzavrene dvouproudovce a mereni z 0-200 a ze 100-200 to zacalo padat do nouzaku i na 4ku. a pote uz to zacalo delat i na 3ku. A furt ta sama chyba nedostatecny tlak turba.

Kdyz jsem mel O2RS tak po chipu jsem mel tlak ve spicce 1,2Bar a postutne jak umiralo turbo tak byl tlak 1,1bar a nakonec 1 bar ale nikdy to do nouzaku nepadalo.

U BMW mi bylo vysvetleno ze se nastavi pozadovany tlak treba 0,7Bar u 6000ot a pokud turba natlaci jen o desetinu min tak to hodi chybu.

Mam uz objednany vyfuk a ta akce s nouzakem me docela zadrela tak uz jsem shanel nova turba ale prijde mi to trochu divny.

najeto mam 138tis. Turba u N54 maji prej zivotnost 100tis km. Auto je po prvnim majiteli.
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha
Klubové ID: 3095

#5 Příspěvek od IlikeU »

chip puvodni od camp Performance ( mereni-vykonu.cz) zbraslav, sikovny kluci jen na zjisteni zavady atd maji cas az pristi tyden tak mi tam prozatim hodily puvodni mapu abych mohl vklidu jezdit. Jenze ja nedockavej abych si uzil vikend tak jsem zajel do autochip.cz tam jsem jim vysvetlil jaka je situace co se delo s chipem od cam performance. Autochip mi oznamil ze jsou nacaty turba a ze bud zadny chip nebo 0,8bar ve strednich otackach a zbytek serie.

Jinak s chipem od performance jsem mel 0-100 4,5s 0-160 10,2s 0-200 cca 16s 265kw 498nm

Ted s tim lehonkym vankem 0-100 5,7s 0-160 12,4s 0-200 17,4s vykon nezmeren maji to jako priplatkovou sluzbu odhadem 330koni
mvolesko
Registrovaný
Příspěvky: 38
Registrován: sob 18.11.2006 01:00

#6 Příspěvek od mvolesko »

padat do nouzaku to nesmi, na 99% spatne udelanej chip, ja tyhle auta upravuju na 390k a 550Nm, a upravoval sem i kousky co meli najeto pres 250000km s puvodnima turbama a bez problemu, jinak samozdrejmosti je zmereni vykonu pred upravou a po uprave, bez valcovy brzdy nema cenu vubec tuhle upravu delat, ale samozdrejme cena je urcite jinde nez u CP

ale pak se tohle nestava
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha
Klubové ID: 3095

#7 Příspěvek od IlikeU »

u camp performance to delali na brzde a pred brzdou 214kw 390nm po chipu 253kw 481nm
Marty_
Registrovaný
Příspěvky: 1732
Registrován: úte 08.02.2011 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Marty_ »

Podle me tam budes mit opravdu nejaky unik tlaku, pokud mas drnceni zpod auta (vetsinou pri padani otacek) tak ti netesni wastegate - hodne beznej problem u 335i, staci dotahnout acuratory a je klid, ted v tydnu jsme to delali na mem aute a je to brutalni rozdil, turbo lag prakticky zmizel, krasny zvuk, mnohem lepsi kroutak z nizkych otacek - viz graf z brzdy z tohoto tydnu, pred je se spatnyma WG, po je po oprave a s novymi downpipes..
Vykon na grafu je jeste relativne "nizkej" - zrejme kvuli nedostatecnemu privodu vzduchu na brzde auto tlacilo jen 14-15PSI, v realu dava 17-18PSI:)
Přílohy
335i.PNG
335i.PNG (54.52 KiB) Zobrazeno 1776 x
Marty_
Registrovaný
Příspěvky: 1732
Registrován: úte 08.02.2011 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Marty_ »

Predpokladam ze kod mas 30FF? Koukni sem:
http://www.n54tech.com/forums/showthread.php?t=13114
Turba jsou fakt az krajni moznost..
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha
Klubové ID: 3095

#10 Příspěvek od IlikeU »

kdyby byly v hajzlu wastgates tak by to nejelo ani bez chipu. a bez chipu to jede luxusne tak jak serie ma ject. takze pochybuju ze by chip mel vliv na to zda neco unika ci ne.
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#11 Příspěvek od Poldav6 »

Ahoj, muzete trosku bliz specifikovat to drnceni pri padani otacek? Od kolika otacek to ma drncet? Koupil jsem take 335i, po prvnim majiteli s 86tis. km...

Trosku neco drnci ci vibruje (ne moc), ale pri extremnejsi jizde, kdy treba na trojku jedu 160 a prudce uberu plyn. V normalnim rezimu OK. V podstate v beznem provozu to ani poradne nenasimuluju.

Potom, mam chybu na lambda sondach za katalyzatorem a nejake chyby na vaze vzduchu.. Casto auto jede jak z praku, potom bez jakekoli hlasky ci chyby v pameti jakoby ztrati treba 100 koni. Porad jede hezky, ale neni to takove peklo. Uvidime, jestli se to vyresi novymi lambdami a vycistenim vahy.

mvolesko: Mas nejaky www odkaz?
mvolesko
Registrovaný
Příspěvky: 38
Registrován: sob 18.11.2006 01:00

#12 Příspěvek od mvolesko »

http://profituning.com/profituning2/use ... 7Nm_01.jpg

http://www.profituning.com http://www.profituning-praha.cz

jinak u aut co maj uz neco najeto je dulezite aby nepadal tlak na railu, da se to jednoduse zjistit diagnostikou
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha
Klubové ID: 3095

#13 Příspěvek od IlikeU »

tak mam vpici vysokotlake cerpadlo, snad bude u bmw skladem zitra se doufam sezene aby bylo vse ok, ve ctvrtek dorazi vyfuk takze se stado rozroste.

:D
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#14 Příspěvek od Poldav6 »

Vysokotlake cerpadlo je ta vec, ktera se u 335i sere, a na kterou dava BMW 10ti letou garanci?
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00
Klubové ID: 3159

#15 Příspěvek od bmw335 »

zdar, já mám taky chip na 335i, ale od autochipu, čož lze předpokládat, že u nich deklarovaný nárust výkonu 360hp a 480Nm není ani náhodou.
Kdybych měl 0-100 za 4,5 tak si pískám:)
Já mám 0-100 za 5,9, ačkoliv přeřazení je hodně pomalé asi 1s ( manuál ) a 0-160 za 11,4.
Já mám vše naštěstí OK, ale jde o to, jestli tam nějaký čip vůbec je, na brzdě to nebylo, pocitově to jede líp, ale žádný zázrak to není.
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha
Klubové ID: 3095

#16 Příspěvek od IlikeU »

Dnes namontovane nove vysokotlake cerpadlo ( jedine v cr co bylo skladem) jelo se pro nej az do plzne. Byla to pekna pakarna, maalem jsme mysleli ze se musi sundat sani, nastesti se povedlo i bez sundani sani. Auto jede jeste lepe nez pred tim ale do nouzaku pada furt.

Turba jsou ok

Tak jsem zvedavy jestli to zitra sestelujeme. Zitra prileti vyfuk tak bude zas co montovat. Jen vyladit ten nouzak.

Jiz davam dohromady podklady pro webovku o 335i protoze sam nikde nemuzu nic najit a zkusenosti uz je vela. Od zapalovacich modulu, cerpadla, turba, Par firem co chipujou atd.

Takze doufam ze do konce rijna bych to mohl spustit.
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha
Klubové ID: 3095

#17 Příspěvek od IlikeU »

bmw335 píše:zdar, já mám taky chip na 335i, ale od autochipu, čož lze předpokládat, že u nich deklarovaný nárust výkonu 360hp a 480Nm není ani náhodou.
Kdybych měl 0-100 za 4,5 tak si pískám:)
Já mám 0-100 za 5,9, ačkoliv přeřazení je hodně pomalé asi 1s ( manuál ) a 0-160 za 11,4.
Já mám vše naštěstí OK, ale jde o to, jestli tam nějaký čip vůbec je, na brzdě to nebylo, pocitově to jede líp, ale žádný zázrak to není.
Takove casy jsem mel bez chipu. bejt tebou zajdu nekam na brzdu aby to bylo nezavisle. Me autochip pridal 7kw :D
jinak 400m za 13,5s a to mi to padalo do nouzaku, kdyz se povede dat dohromady a s novym vyfukem a novym cerpadlem byl by zazrak kdyby se mi povedlo udelat 12,9s
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00
Klubové ID: 3159

#18 Příspěvek od bmw335 »

vždyť si psal že v sérii jsi měl 0-160 za 12,4 já měl 11,4:) ale taky si myslíš, že autochip mi tam dal velký kulový :evil: Navíc, když to jdám někam změřit a pak to hodím autochypu na hlavu, tak určitě neuspěju s nějakou reklamací. Ještě by mi to tam dodělali a mapu dali z 325 :lol:
Ty sis u nich taky nechal čipovat? a jak si to řešil když ti přidali 7kw?
Příští rok si koupím tu JB4
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#19 Příspěvek od Poldav6 »

IlikeU píše: Jiz davam dohromady podklady pro webovku o 335i protoze sam nikde nemuzu nic najit a zkusenosti uz je vela. Od zapalovacich modulu, cerpadla, turba, Par firem co chipujou atd.

Takze doufam ze do konce rijna bych to mohl spustit.
To bude super... Informace jsou dost roztrousene a ruznych specifickych "problemu" je fura...
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce
Klubové ID: 1841

#20 Příspěvek od BudVlad »

IlikeU píše:Dnes namontovane nove vysokotlake cerpadlo ( jedine v cr co bylo skladem) jelo se pro nej az do plzne. Byla to pekna pakarna, maalem jsme mysleli ze se musi sundat sani, nastesti se povedlo i bez sundani sani. Auto jede jeste lepe nez pred tim ale do nouzaku pada furt.
Ty jsi si měnil HPFP sám? BMW je mění zadarmo i po záruce. Vyměnili mi čerpadlo zadarmo i když bylo auto po záruce (v limp mode auto nejelo víc než 80). Po záruce mi také měnili vstřiky a nedávno všechny cívky.
Obrázek
Odpovědět