Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
335i po chipu pada do nouzaku
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 724
- Registrován: pát 06.05.2011 00:00
- Bydliště: praha
- Klubové ID: 3095
Ahoj všem,
potřeboval bych radu. Po nahrání nové mapy s větším výkonem mi auto na 4. 5. a 6. rychlostní stupeň padá do nouzového režimu po překročení cca 5500 ot. a zhoršuje se to.
Bylo mi řečeno že už jsou načaté turba. Má někdo podobnou zkušenost?
Další otázkou je pokud budou už načatý turba dá se koupit v ČR naka silnejsí náhrada? popř. německo nebo tak neco kolem kam se da osobně doject?
diky za kazdou radu
potřeboval bych radu. Po nahrání nové mapy s větším výkonem mi auto na 4. 5. a 6. rychlostní stupeň padá do nouzového režimu po překročení cca 5500 ot. a zhoršuje se to.
Bylo mi řečeno že už jsou načaté turba. Má někdo podobnou zkušenost?
Další otázkou je pokud budou už načatý turba dá se koupit v ČR naka silnejsí náhrada? popř. německo nebo tak neco kolem kam se da osobně doject?
diky za kazdou radu
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1732
- Registrován: úte 08.02.2011 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Co to hazi za kody? Mas nejake logy z jizdy? Jestli vubec nic tak jak ti nekdo muze poradit, muze to byt cokoliv:)
Ne, vetsinou to bude boost leak - unik tlaku vzduchu, pokud jsi mel treba nacatou nejakou hadicku / spoj / v mym pripade wastegaty, tak kdyz prifoukne tak se to projevi. Nemas nahodou wastegate rattle - drnceni zpod auta pri padani otacek?
Jinak od koho je ten chip? Mohli ti alespon nacist chyby co to vyplivuje..
Na turba bych nesazel, kolik mas najeto? Ty moc neodchazeji, leda ze by se k tomu nekdo choval jako prase.
Ale pokud bys preci jen chtel tak v USA delaji RB (RobBecks) Turba, cca $3.000 + posta + dph/clo - ale chce to poradne nalazeni jednotky (staci externi ECU - JB4, Procede), pripadne ted vyviji udajne jeste lepsi a levnejsi Vargas Turbos (taky na ne cekam:).
Nech si zjistit kody a pak se muzem nekam pohnout:)
Ne, vetsinou to bude boost leak - unik tlaku vzduchu, pokud jsi mel treba nacatou nejakou hadicku / spoj / v mym pripade wastegaty, tak kdyz prifoukne tak se to projevi. Nemas nahodou wastegate rattle - drnceni zpod auta pri padani otacek?
Jinak od koho je ten chip? Mohli ti alespon nacist chyby co to vyplivuje..
Na turba bych nesazel, kolik mas najeto? Ty moc neodchazeji, leda ze by se k tomu nekdo choval jako prase.
Ale pokud bys preci jen chtel tak v USA delaji RB (RobBecks) Turba, cca $3.000 + posta + dph/clo - ale chce to poradne nalazeni jednotky (staci externi ECU - JB4, Procede), pripadne ted vyviji udajne jeste lepsi a levnejsi Vargas Turbos (taky na ne cekam:).
Nech si zjistit kody a pak se muzem nekam pohnout:)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 724
- Registrován: pát 06.05.2011 00:00
- Bydliště: praha
- Klubové ID: 3095
Hazi to nedostatecny tlak turba.
drnceni z piod auta slysim, myslel jsem ze se utrhl naky drzak vyfuku.
Nyní mam mapu v jednotce tak ze do 5000 ot to tlaci 0,8bar a od 5tis vys je to serie a do nouzaku to nepada. ale ten vykon je znatelne nizsi nez to bylo po plnohodnotnem chipu.
Chyba se projevovala na 5. rychlostni stupen pri prekroceni hranice 6tis ot. Po chvilce blbnuti na uzavrene dvouproudovce a mereni z 0-200 a ze 100-200 to zacalo padat do nouzaku i na 4ku. a pote uz to zacalo delat i na 3ku. A furt ta sama chyba nedostatecny tlak turba.
Kdyz jsem mel O2RS tak po chipu jsem mel tlak ve spicce 1,2Bar a postutne jak umiralo turbo tak byl tlak 1,1bar a nakonec 1 bar ale nikdy to do nouzaku nepadalo.
U BMW mi bylo vysvetleno ze se nastavi pozadovany tlak treba 0,7Bar u 6000ot a pokud turba natlaci jen o desetinu min tak to hodi chybu.
Mam uz objednany vyfuk a ta akce s nouzakem me docela zadrela tak uz jsem shanel nova turba ale prijde mi to trochu divny.
najeto mam 138tis. Turba u N54 maji prej zivotnost 100tis km. Auto je po prvnim majiteli.
drnceni z piod auta slysim, myslel jsem ze se utrhl naky drzak vyfuku.
Nyní mam mapu v jednotce tak ze do 5000 ot to tlaci 0,8bar a od 5tis vys je to serie a do nouzaku to nepada. ale ten vykon je znatelne nizsi nez to bylo po plnohodnotnem chipu.
Chyba se projevovala na 5. rychlostni stupen pri prekroceni hranice 6tis ot. Po chvilce blbnuti na uzavrene dvouproudovce a mereni z 0-200 a ze 100-200 to zacalo padat do nouzaku i na 4ku. a pote uz to zacalo delat i na 3ku. A furt ta sama chyba nedostatecny tlak turba.
Kdyz jsem mel O2RS tak po chipu jsem mel tlak ve spicce 1,2Bar a postutne jak umiralo turbo tak byl tlak 1,1bar a nakonec 1 bar ale nikdy to do nouzaku nepadalo.
U BMW mi bylo vysvetleno ze se nastavi pozadovany tlak treba 0,7Bar u 6000ot a pokud turba natlaci jen o desetinu min tak to hodi chybu.
Mam uz objednany vyfuk a ta akce s nouzakem me docela zadrela tak uz jsem shanel nova turba ale prijde mi to trochu divny.
najeto mam 138tis. Turba u N54 maji prej zivotnost 100tis km. Auto je po prvnim majiteli.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 724
- Registrován: pát 06.05.2011 00:00
- Bydliště: praha
- Klubové ID: 3095
chip puvodni od camp Performance ( mereni-vykonu.cz) zbraslav, sikovny kluci jen na zjisteni zavady atd maji cas az pristi tyden tak mi tam prozatim hodily puvodni mapu abych mohl vklidu jezdit. Jenze ja nedockavej abych si uzil vikend tak jsem zajel do autochip.cz tam jsem jim vysvetlil jaka je situace co se delo s chipem od cam performance. Autochip mi oznamil ze jsou nacaty turba a ze bud zadny chip nebo 0,8bar ve strednich otackach a zbytek serie.
Jinak s chipem od performance jsem mel 0-100 4,5s 0-160 10,2s 0-200 cca 16s 265kw 498nm
Ted s tim lehonkym vankem 0-100 5,7s 0-160 12,4s 0-200 17,4s vykon nezmeren maji to jako priplatkovou sluzbu odhadem 330koni
Jinak s chipem od performance jsem mel 0-100 4,5s 0-160 10,2s 0-200 cca 16s 265kw 498nm
Ted s tim lehonkym vankem 0-100 5,7s 0-160 12,4s 0-200 17,4s vykon nezmeren maji to jako priplatkovou sluzbu odhadem 330koni
padat do nouzaku to nesmi, na 99% spatne udelanej chip, ja tyhle auta upravuju na 390k a 550Nm, a upravoval sem i kousky co meli najeto pres 250000km s puvodnima turbama a bez problemu, jinak samozdrejmosti je zmereni vykonu pred upravou a po uprave, bez valcovy brzdy nema cenu vubec tuhle upravu delat, ale samozdrejme cena je urcite jinde nez u CP
ale pak se tohle nestava
ale pak se tohle nestava
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1732
- Registrován: úte 08.02.2011 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Podle me tam budes mit opravdu nejaky unik tlaku, pokud mas drnceni zpod auta (vetsinou pri padani otacek) tak ti netesni wastegate - hodne beznej problem u 335i, staci dotahnout acuratory a je klid, ted v tydnu jsme to delali na mem aute a je to brutalni rozdil, turbo lag prakticky zmizel, krasny zvuk, mnohem lepsi kroutak z nizkych otacek - viz graf z brzdy z tohoto tydnu, pred je se spatnyma WG, po je po oprave a s novymi downpipes..
Vykon na grafu je jeste relativne "nizkej" - zrejme kvuli nedostatecnemu privodu vzduchu na brzde auto tlacilo jen 14-15PSI, v realu dava 17-18PSI:)
Vykon na grafu je jeste relativne "nizkej" - zrejme kvuli nedostatecnemu privodu vzduchu na brzde auto tlacilo jen 14-15PSI, v realu dava 17-18PSI:)
- Přílohy
-
- 335i.PNG (54.52 KiB) Zobrazeno 1776 x
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1732
- Registrován: úte 08.02.2011 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Predpokladam ze kod mas 30FF? Koukni sem:
http://www.n54tech.com/forums/showthread.php?t=13114
Turba jsou fakt az krajni moznost..
http://www.n54tech.com/forums/showthread.php?t=13114
Turba jsou fakt az krajni moznost..
Ahoj, muzete trosku bliz specifikovat to drnceni pri padani otacek? Od kolika otacek to ma drncet? Koupil jsem take 335i, po prvnim majiteli s 86tis. km...
Trosku neco drnci ci vibruje (ne moc), ale pri extremnejsi jizde, kdy treba na trojku jedu 160 a prudce uberu plyn. V normalnim rezimu OK. V podstate v beznem provozu to ani poradne nenasimuluju.
Potom, mam chybu na lambda sondach za katalyzatorem a nejake chyby na vaze vzduchu.. Casto auto jede jak z praku, potom bez jakekoli hlasky ci chyby v pameti jakoby ztrati treba 100 koni. Porad jede hezky, ale neni to takove peklo. Uvidime, jestli se to vyresi novymi lambdami a vycistenim vahy.
mvolesko: Mas nejaky www odkaz?
Trosku neco drnci ci vibruje (ne moc), ale pri extremnejsi jizde, kdy treba na trojku jedu 160 a prudce uberu plyn. V normalnim rezimu OK. V podstate v beznem provozu to ani poradne nenasimuluju.
Potom, mam chybu na lambda sondach za katalyzatorem a nejake chyby na vaze vzduchu.. Casto auto jede jak z praku, potom bez jakekoli hlasky ci chyby v pameti jakoby ztrati treba 100 koni. Porad jede hezky, ale neni to takove peklo. Uvidime, jestli se to vyresi novymi lambdami a vycistenim vahy.
mvolesko: Mas nejaky www odkaz?
http://profituning.com/profituning2/use ... 7Nm_01.jpg
http://www.profituning.com http://www.profituning-praha.cz
jinak u aut co maj uz neco najeto je dulezite aby nepadal tlak na railu, da se to jednoduse zjistit diagnostikou
http://www.profituning.com http://www.profituning-praha.cz
jinak u aut co maj uz neco najeto je dulezite aby nepadal tlak na railu, da se to jednoduse zjistit diagnostikou
zdar, já mám taky chip na 335i, ale od autochipu, čož lze předpokládat, že u nich deklarovaný nárust výkonu 360hp a 480Nm není ani náhodou.
Kdybych měl 0-100 za 4,5 tak si pískám:)
Já mám 0-100 za 5,9, ačkoliv přeřazení je hodně pomalé asi 1s ( manuál ) a 0-160 za 11,4.
Já mám vše naštěstí OK, ale jde o to, jestli tam nějaký čip vůbec je, na brzdě to nebylo, pocitově to jede líp, ale žádný zázrak to není.
Kdybych měl 0-100 za 4,5 tak si pískám:)
Já mám 0-100 za 5,9, ačkoliv přeřazení je hodně pomalé asi 1s ( manuál ) a 0-160 za 11,4.
Já mám vše naštěstí OK, ale jde o to, jestli tam nějaký čip vůbec je, na brzdě to nebylo, pocitově to jede líp, ale žádný zázrak to není.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 724
- Registrován: pát 06.05.2011 00:00
- Bydliště: praha
- Klubové ID: 3095
Dnes namontovane nove vysokotlake cerpadlo ( jedine v cr co bylo skladem) jelo se pro nej az do plzne. Byla to pekna pakarna, maalem jsme mysleli ze se musi sundat sani, nastesti se povedlo i bez sundani sani. Auto jede jeste lepe nez pred tim ale do nouzaku pada furt.
Turba jsou ok
Tak jsem zvedavy jestli to zitra sestelujeme. Zitra prileti vyfuk tak bude zas co montovat. Jen vyladit ten nouzak.
Jiz davam dohromady podklady pro webovku o 335i protoze sam nikde nemuzu nic najit a zkusenosti uz je vela. Od zapalovacich modulu, cerpadla, turba, Par firem co chipujou atd.
Takze doufam ze do konce rijna bych to mohl spustit.
Turba jsou ok
Tak jsem zvedavy jestli to zitra sestelujeme. Zitra prileti vyfuk tak bude zas co montovat. Jen vyladit ten nouzak.
Jiz davam dohromady podklady pro webovku o 335i protoze sam nikde nemuzu nic najit a zkusenosti uz je vela. Od zapalovacich modulu, cerpadla, turba, Par firem co chipujou atd.
Takze doufam ze do konce rijna bych to mohl spustit.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 724
- Registrován: pát 06.05.2011 00:00
- Bydliště: praha
- Klubové ID: 3095
Takove casy jsem mel bez chipu. bejt tebou zajdu nekam na brzdu aby to bylo nezavisle. Me autochip pridal 7kwbmw335 píše:zdar, já mám taky chip na 335i, ale od autochipu, čož lze předpokládat, že u nich deklarovaný nárust výkonu 360hp a 480Nm není ani náhodou.
Kdybych měl 0-100 za 4,5 tak si pískám:)
Já mám 0-100 za 5,9, ačkoliv přeřazení je hodně pomalé asi 1s ( manuál ) a 0-160 za 11,4.
Já mám vše naštěstí OK, ale jde o to, jestli tam nějaký čip vůbec je, na brzdě to nebylo, pocitově to jede líp, ale žádný zázrak to není.

jinak 400m za 13,5s a to mi to padalo do nouzaku, kdyz se povede dat dohromady a s novym vyfukem a novym cerpadlem byl by zazrak kdyby se mi povedlo udelat 12,9s
vždyť si psal že v sérii jsi měl 0-160 za 12,4 já měl 11,4:) ale taky si myslíš, že autochip mi tam dal velký kulový
Navíc, když to jdám někam změřit a pak to hodím autochypu na hlavu, tak určitě neuspěju s nějakou reklamací. Ještě by mi to tam dodělali a mapu dali z 325
Ty sis u nich taky nechal čipovat? a jak si to řešil když ti přidali 7kw?
Příští rok si koupím tu JB4


Ty sis u nich taky nechal čipovat? a jak si to řešil když ti přidali 7kw?
Příští rok si koupím tu JB4
To bude super... Informace jsou dost roztrousene a ruznych specifickych "problemu" je fura...IlikeU píše: Jiz davam dohromady podklady pro webovku o 335i protoze sam nikde nemuzu nic najit a zkusenosti uz je vela. Od zapalovacich modulu, cerpadla, turba, Par firem co chipujou atd.
Takze doufam ze do konce rijna bych to mohl spustit.
- BudVlad
- Registrovaný
- Příspěvky: 1206
- Registrován: pon 22.10.2007 00:00
- Bydliště: Budějce
- Klubové ID: 1841
Ty jsi si měnil HPFP sám? BMW je mění zadarmo i po záruce. Vyměnili mi čerpadlo zadarmo i když bylo auto po záruce (v limp mode auto nejelo víc než 80). Po záruce mi také měnili vstřiky a nedávno všechny cívky.IlikeU píše:Dnes namontovane nove vysokotlake cerpadlo ( jedine v cr co bylo skladem) jelo se pro nej az do plzne. Byla to pekna pakarna, maalem jsme mysleli ze se musi sundat sani, nastesti se povedlo i bez sundani sani. Auto jede jeste lepe nez pred tim ale do nouzaku pada furt.