Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E36 318is omezovač v 5500rpm VYŘEŠENO

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#101 Příspěvek od Lucifer »

To že ti motor těsní
MotoMoto
Registrovaný
Příspěvky: 345
Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
Bydliště: Caslav
Kontaktovat uživatele:

#102 Příspěvek od MotoMoto »

Pri poslednim mereni nam diagnostika ukazala phase sensor.... ale to je vacka ne??. Cramshaft je klika.. nebo diag tim phase sensor myslela kliku??. Nevim.. cidlo na vacce se menilo..cca rok a furt stejny.. to na klice se zatim jedine nemenilo.
MotoMoto
Registrovaný
Příspěvky: 345
Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
Bydliště: Caslav
Kontaktovat uživatele:

#103 Příspěvek od MotoMoto »

Kontrolovali mi i rozvody... a prej vse jak ma byt... mysleli jsme, ze tim jak se motor ohreje, tak to pak blbe snima vacka, ale prej ok a taky si s tim nevedel rady.. ze je to na delsi badani, ale auto potrebuju kazdej den do prace, takze je to blby, nekde to nechat tri dny...
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4137
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3260

#104 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

Tak sjem šel dolů a zkoušel jsem to měřit stím, že jsem sundal tu gumu ztoho přívodního kabelu.

Takže tam mi to namířilo že do váhy jde 4.99 - 5.00 voltů, což je v pohodě pak jsem propojil ty piny 1 a 2 a hejbal jsem s klapkou, v zavřené poloze mi to naměřilo 4,74V a když jsem jí jakoby otevíral tak se to opravdu snižovalo ale v uplně otevřené poloze mi to vyhodilo 0,8V což bych řekl, že může být asi hodně oproti Mitchovým 0,17V a nebo 0V co by tam mělo být. Potom jsem zkusil změřit to čidlo teploty ve váze venkovní teploměr mi ukazoval že je venku 18,5 °C a na čidle jsem střídavě měřil hodnoty 1,7kOhm, 1,8kOhm a 1,9kOhm, ale zarazilo mě, že to vždycky jen probliklo.. propojil jsem na sekundu mi vyběhla hodnota a zmizela.. zas 0 tak jsem laboroval a ten pin č 5 na to nemá vliv ale ten pin č 4 jo.. vždycky jsem od něj dal ten měřák pryč pak jsem ho vrátil a ukázal mi zase hodnutu, která hned zmizela a furt dokola, to je normální?
MotoMoto
Registrovaný
Příspěvky: 345
Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
Bydliště: Caslav
Kontaktovat uživatele:

#105 Příspěvek od MotoMoto »

Tak to netusim...ja se na to teprve dostanu;)
MotoMoto
Registrovaný
Příspěvky: 345
Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
Bydliště: Caslav
Kontaktovat uživatele:

#106 Příspěvek od MotoMoto »

tak sem otevřel kapotu a až pak mi došlo, že vy to kluci měříte na motorechz m42.. tam máte váhu vzduchu jinou než já. Já mám konektor se čtyřmi piny a postup jako u vás je tedy jinej... zkoušel sem ale alespon jestli mi tam jde těch 5V a zajivavej ůkaz. pokud to nemá bejt jinak, tak mezi pinem jedna, hnědej drát a kostrou při zapojenym konektoru a nastartovanym motoru mi ukazuje pouze 6.5 mV. ... zbytek sem už ani nezkoušel, musim se podívat na schéma a pak změřit co se dá. takhle nevim jaký to má dávat hodnoty a co je dobře.
MotoMoto
Registrovaný
Příspěvky: 345
Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
Bydliště: Caslav
Kontaktovat uživatele:

#107 Příspěvek od MotoMoto »

Ted me napada..jestli ten hnedej drat neni sama kostra :-D
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4137
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3260

#108 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

Hele to vůbec nemusíš startovat, stačí klíček v pozici rozsvícení kontrolek. jinak já to dal na pin 1 a kostru jsem si udělal ze sání nebo můžeš zčehokoli kovovýho.
MotoMoto
Registrovaný
Příspěvky: 345
Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
Bydliště: Caslav
Kontaktovat uživatele:

#109 Příspěvek od MotoMoto »

Je mi to jasny. Jen to mam ale jinak nez vy. Na pinu jedna a kostre nemam temer nic. At je klic v poloze 1,nebo nastartovano. Ale nenapalo me, ze na pinu jedna je hnedej drat, coz je nejspis kostra. Napetovej bude asi jeden z tech barevnejch. Zitra na to jeste mrknu. Ale mam to jiny nez vy...
MotoMoto
Registrovaný
Příspěvky: 345
Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
Bydliště: Caslav
Kontaktovat uživatele:

#110 Příspěvek od MotoMoto »

Usuzuju tak podle dratu k cerpadlu. Tam taky byl hneda - a zelena + .:)
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4137
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3260

#111 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

Jo takhle, já jsem to špatně pochopil. No přišel bys na to, který to je, kdybys měl ukostřenu a projel bys všechny 4 piny, někde by se ti proud objevil=)
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#112 Příspěvek od Lucifer »

Pokud máte multimetr tak se na něm dá nastavit prozváněčka když spojíš ty hroty z multimetru tak ti to bude pískat. Tak si jeden hrot připoj na kostru a druhym hledej v konektoru kde ti to bude pískat a to je ta kostra

A jestli dobře koukám do schématu tak na 318is by měla mít váha vzduchu jen 3 dráty kostru a hnědo modrej drát a hnědo fialovej. Tak na tom fialovym by mělo bejt 5V nebo na tom druhym z toho schématu to nevidím
MotoMoto
Registrovaný
Příspěvky: 345
Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
Bydliště: Caslav
Kontaktovat uživatele:

#113 Příspěvek od MotoMoto »

Presne tak. Musel sem uz mazat a cinoval sem banana na meraku, byl ulamanej:). Zitra mi to bude jasny. ;)
MotoMoto
Registrovaný
Příspěvky: 345
Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
Bydliště: Caslav
Kontaktovat uživatele:

#114 Příspěvek od MotoMoto »

Nevite nekdo jak je to u motoru m44??. Na jakych pinech mam pak merit ten ubytek napeti.... odpor teplotniho cidla atd??.. nam tam jen 4 piny.
MotoMoto
Registrovaný
Příspěvky: 345
Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
Bydliště: Caslav
Kontaktovat uživatele:

#115 Příspěvek od MotoMoto »

Bavime se stale o vaze vzduchu....ale nejspis ji mam ok..
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4137
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3260

#116 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

Lucifer: Počkej.. je jich tam 5

MotoMoto: Jo pořád:D
MotoMoto
Registrovaný
Příspěvky: 345
Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
Bydliště: Caslav
Kontaktovat uživatele:

#117 Příspěvek od MotoMoto »

Tak ja nevim jak vy, ale ja tam mam 4 :-D ....zitra muzu vypsat i barvy
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4137
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3260

#118 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

Jo tak ty to budeš mít nějak zjednodušený, když je to novější typ.
MotoMoto
Registrovaný
Příspěvky: 345
Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
Bydliště: Caslav
Kontaktovat uživatele:

#119 Příspěvek od MotoMoto »

Asi. Zato mam narozdil od vasich m42 ve svem airboxu cidlo teploty nasavaneho vzduchu, ktere neni soucasti vahy vzduchu. Oboji je zvlast.
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4137
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3260

#120 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

Já jsem právě na nějaký čidlo koukal ... bylo vtý váze a bylo nějak velmi chatrně přiděláno, nechtěl bych tu váhu čistit.. naštěstí když jsem do ní koukal, tak byla jak nová.

A když máš to čidlo v airboxu, tak jak tam dáš nějakej ten kónusovej filtr? Pár těhle M44 jsem už viděl se sportovním filtrem.

A ještě jedna otázka, nevíš jak je ovládaná ta klapka ve váze? Elektricky nebo tak? Dá se nějak vyzkoušet jestli se vůbec otevírá?
Odpovědět