Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E36 318is omezovač v 5500rpm VYŘEŠENO
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4137
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
Tak sjem šel dolů a zkoušel jsem to měřit stím, že jsem sundal tu gumu ztoho přívodního kabelu.
Takže tam mi to namířilo že do váhy jde 4.99 - 5.00 voltů, což je v pohodě pak jsem propojil ty piny 1 a 2 a hejbal jsem s klapkou, v zavřené poloze mi to naměřilo 4,74V a když jsem jí jakoby otevíral tak se to opravdu snižovalo ale v uplně otevřené poloze mi to vyhodilo 0,8V což bych řekl, že může být asi hodně oproti Mitchovým 0,17V a nebo 0V co by tam mělo být. Potom jsem zkusil změřit to čidlo teploty ve váze venkovní teploměr mi ukazoval že je venku 18,5 °C a na čidle jsem střídavě měřil hodnoty 1,7kOhm, 1,8kOhm a 1,9kOhm, ale zarazilo mě, že to vždycky jen probliklo.. propojil jsem na sekundu mi vyběhla hodnota a zmizela.. zas 0 tak jsem laboroval a ten pin č 5 na to nemá vliv ale ten pin č 4 jo.. vždycky jsem od něj dal ten měřák pryč pak jsem ho vrátil a ukázal mi zase hodnutu, která hned zmizela a furt dokola, to je normální?
Takže tam mi to namířilo že do váhy jde 4.99 - 5.00 voltů, což je v pohodě pak jsem propojil ty piny 1 a 2 a hejbal jsem s klapkou, v zavřené poloze mi to naměřilo 4,74V a když jsem jí jakoby otevíral tak se to opravdu snižovalo ale v uplně otevřené poloze mi to vyhodilo 0,8V což bych řekl, že může být asi hodně oproti Mitchovým 0,17V a nebo 0V co by tam mělo být. Potom jsem zkusil změřit to čidlo teploty ve váze venkovní teploměr mi ukazoval že je venku 18,5 °C a na čidle jsem střídavě měřil hodnoty 1,7kOhm, 1,8kOhm a 1,9kOhm, ale zarazilo mě, že to vždycky jen probliklo.. propojil jsem na sekundu mi vyběhla hodnota a zmizela.. zas 0 tak jsem laboroval a ten pin č 5 na to nemá vliv ale ten pin č 4 jo.. vždycky jsem od něj dal ten měřák pryč pak jsem ho vrátil a ukázal mi zase hodnutu, která hned zmizela a furt dokola, to je normální?
-
MotoMoto
- Registrovaný
- Příspěvky: 345
- Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
- Bydliště: Caslav
- Kontaktovat uživatele:
tak sem otevřel kapotu a až pak mi došlo, že vy to kluci měříte na motorechz m42.. tam máte váhu vzduchu jinou než já. Já mám konektor se čtyřmi piny a postup jako u vás je tedy jinej... zkoušel sem ale alespon jestli mi tam jde těch 5V a zajivavej ůkaz. pokud to nemá bejt jinak, tak mezi pinem jedna, hnědej drát a kostrou při zapojenym konektoru a nastartovanym motoru mi ukazuje pouze 6.5 mV. ... zbytek sem už ani nezkoušel, musim se podívat na schéma a pak změřit co se dá. takhle nevim jaký to má dávat hodnoty a co je dobře.
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4137
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4137
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
-
Lucifer
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
Pokud máte multimetr tak se na něm dá nastavit prozváněčka když spojíš ty hroty z multimetru tak ti to bude pískat. Tak si jeden hrot připoj na kostru a druhym hledej v konektoru kde ti to bude pískat a to je ta kostra
A jestli dobře koukám do schématu tak na 318is by měla mít váha vzduchu jen 3 dráty kostru a hnědo modrej drát a hnědo fialovej. Tak na tom fialovym by mělo bejt 5V nebo na tom druhym z toho schématu to nevidím
A jestli dobře koukám do schématu tak na 318is by měla mít váha vzduchu jen 3 dráty kostru a hnědo modrej drát a hnědo fialovej. Tak na tom fialovym by mělo bejt 5V nebo na tom druhym z toho schématu to nevidím
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4137
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4137
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4137
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
Já jsem právě na nějaký čidlo koukal ... bylo vtý váze a bylo nějak velmi chatrně přiděláno, nechtěl bych tu váhu čistit.. naštěstí když jsem do ní koukal, tak byla jak nová.
A když máš to čidlo v airboxu, tak jak tam dáš nějakej ten kónusovej filtr? Pár těhle M44 jsem už viděl se sportovním filtrem.
A ještě jedna otázka, nevíš jak je ovládaná ta klapka ve váze? Elektricky nebo tak? Dá se nějak vyzkoušet jestli se vůbec otevírá?
A když máš to čidlo v airboxu, tak jak tam dáš nějakej ten kónusovej filtr? Pár těhle M44 jsem už viděl se sportovním filtrem.
A ještě jedna otázka, nevíš jak je ovládaná ta klapka ve váze? Elektricky nebo tak? Dá se nějak vyzkoušet jestli se vůbec otevírá?
