Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E36 318is omezovač v 5500rpm VYŘEŠENO

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
mysakbmw
Registrovaný
Příspěvky: 84
Registrován: stř 09.02.2011 01:00
Bydliště: Pardubice

#61 Příspěvek od mysakbmw »

jojo vizuálně to stačí jestli nejsou spuchřelí,prasklí,prošoupaný atd. musí to všecko pořádně těsnit.
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4137
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3260

#62 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

A nemůže to být třeba vadná ŘJ?
MotoMoto
Registrovaný
Příspěvky: 345
Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
Bydliště: Caslav
Kontaktovat uživatele:

#63 Příspěvek od MotoMoto »

Ted uz to muze byt cimkoliv :-D ...vazne nevim....a nejsem sam...komu to hlava nebere:)
MotoMoto
Registrovaný
Příspěvky: 345
Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
Bydliště: Caslav
Kontaktovat uživatele:

#64 Příspěvek od MotoMoto »

Jeste me napada..co lambda sonda?. Je sice cca rok a pul, mozna dva od vymeny, diagnostika nic nehlasi.....ale... volnobeh drzi krasne, ani nehoupne...ale pokud se lambda ve vyssich otackach ochlazuje, nemuze to trhani motoru delat ona??. Mam zase provedeni 4 vodicove.. s vlastnim vyhrevem tedy asi... nevim.. ??. Nevysvetluje to ale zase ty horsi studene starty v zime....to startuji na dvakrat..trikrat...
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4137
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3260

#65 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

Promiň teďka za OT, ale když jsi narazil na ty starty... Mě to teď v zimě začlo dělat to, že když nastartuju tak mi otáčky vyletěj až 2000 a pak spadnou. Takhle vysoko mi to nelítalo, je to normální?
MotoMoto
Registrovaný
Příspěvky: 345
Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
Bydliště: Caslav
Kontaktovat uživatele:

#66 Příspěvek od MotoMoto »

Normalni to neni...ale pricina??... to by nam rekl all.....kterej je ted momentalne v zahranici a spolecne nad mym problemem badame....je fakt, ze pri studenym startu tam jde benzinu vic, ale..az na 2000 je dost....myslim... nejsem mechanik. Jen jak se zabyvam tim mym problemem, tak zjistuju co vse a jak funguje...ale lambda nema vliv na start. Funguje az po chvili..
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4137
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3260

#67 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

Ahááá=/ No ono to tam hned po startu vyletí chvilku to tam je (jsou to tak nanosekundy ale zůstane to tam na moment) a pak to sjede normálně na volnoběh. Když se motor trochu ohřeje a nastartuju tak to vyletí tak na 1500ot.
MotoMoto
Registrovaný
Příspěvky: 345
Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
Bydliště: Caslav
Kontaktovat uživatele:

#68 Příspěvek od MotoMoto »

I to je dost....normalni je 700- 850 ne??....me to predlonskou zimu startovalo na tuknuti...i treba v -15...ale loni??..na trikrat...a po startu zvuk jak 4.0 kompresor...nebo starej v8...az po chvili se chod srovna....v lete v pohode...ale jak se zase ochlazuje, tak to zacina zas...po startu nepravidelny chod...jakoby tam slo moc benzinu....i to dost benzinem smrdi z vyfuku.
MotoMoto
Registrovaný
Příspěvky: 345
Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
Bydliště: Caslav
Kontaktovat uživatele:

#69 Příspěvek od MotoMoto »

I to je dost....normalni je 700- 850 ne??....me to predlonskou zimu startovalo na tuknuti...i treba v -15...ale loni??..na trikrat...a po startu zvuk jak 4.0 kompresor...nebo starej v8...az po chvili se chod srovna....v lete v pohode...ale jak se zase ochlazuje, tak to zacina zas...po startu nepravidelny chod...jakoby tam slo moc benzinu....i to dost benzinem smrdi z vyfuku.
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4137
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3260

#70 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

Já jsem to auto koupil v létě takže právě nevím jak se má chovat v zimě. Nicméně už jsem tady řešil to, že auto nastartuje vždycky na první pokus, ale zdá se, že startér točí zbytečně moc dlouho.. tak o 2 otáčky víc než by měl a pak chytí motor. Stím mi nikdo nedokázal pomoci no, teď se k tomu přidaly ty otáčky a už delší dobu řeším hodně velkej pokles výkonu zničeho nic.. ze 103kW mi zbylo tak 86 možná (Měřeno při honičce s Modeem 1.8 85kW). Taky nikdo neví čím to.. musím stím na diag. ale furt se tam nějak nemůžu dostat no.
MotoMoto
Registrovaný
Příspěvky: 345
Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
Bydliště: Caslav
Kontaktovat uživatele:

#71 Příspěvek od MotoMoto »

By mohlo delat cidlo vacky, teploty, nebo na klice....vaha vzduchu....moznosti je vic, co ovlivnej vykon.
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4137
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3260

#72 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

Čidlo teploty jsem měnil, váhu kupuju příští tejden no...
MotoMoto
Registrovaný
Příspěvky: 345
Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
Bydliště: Caslav
Kontaktovat uživatele:

#73 Příspěvek od MotoMoto »

A co to?? Vis, nebo jen tusis,ze je ko. Nekdy jen staci vycistit propylalkoholem a ok..
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4137
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3260

#74 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

Nevím, tipuju, zkouším na slepo no. Takže bych ji měl vyndat a vyčistit nejdřív?
MotoMoto
Registrovaný
Příspěvky: 345
Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
Bydliště: Caslav
Kontaktovat uživatele:

#75 Příspěvek od MotoMoto »

Tak vaha vzduchu nejni zrovna levnej dil...pokud myslis, ze je ko, zkus ji nejdriv jen odpojit...pokud to pojede hur, je ok,nebo ne uplne spatna. Pokud nepoznas rozdil, je ko. Pak ji znovu pripoj a projed. Porovnej a uvidis. A s tim cistenim, zadej to do googlu. Jsou tam celkem dobry informace. A nebo nez ji koupis, zkus pujcit z jinyho auta..pokud to lze.
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4137
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3260

#76 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

No já jsem ji zkoušel jednou odpojit na volnoběh a celej motor se najednou nějak rozechvěl a zhlučněl.. ale to už je dýl, tak to zkusím znova. Zkusím tedy ještě jestli mi kámoš nepujčí váhu ze svého IS a uvidím. Díky za rady
MotoMoto
Registrovaný
Příspěvky: 345
Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
Bydliště: Caslav
Kontaktovat uživatele:

#77 Příspěvek od MotoMoto »

Nejni zac. To ze se rozechveje je v poradku. Motor to pozna...zkus od toho kamose a porovnas rozdil. Pokud bude jako tva, hledej problem jinde....pokud ji nemate ko oba dva :-D... vtip.. ;-)
mitch17
Registrovaný
Příspěvky: 110
Registrován: stř 15.04.2009 00:00

#78 Příspěvek od mitch17 »

A zkusili jste měřít fyzikální veličiny..?? Ptám se pro vlastní měření , který jsme udělal a posvětil hodnotama z příruček...

Váha:
Při zapojené svorce a klíčku na jedničce (jako za běhu), musí být na pinech 1 a kostra naměřeno cca 5 V (já=4,95V). Potom připojit multák na pin 1 a 2 a hýbat s klapkou....musí se kontinulaně měnit napětí od cca těch 5v až skoro po nulu...... (já = 4,7- 0,17 V)...

Teplotní čidlo ve váze..: připojit na multák na pin 4 a 5, s odpojeným konektorem by měl ukazovat při 20°C (+- 1°C) =2,1-2,9 kOHM a s rostoucí teplotou odpor klesá řádově....

Teplotní čidlo pro DME...:
venku 18°C, motor studený, na čidle bez svorky = 2,29 kOhm, při ohřátým motoru jsem naměřil=0,24 kOHM...
Na odpojené svorce tep čidla Pin 1 a kostra, naměřeno stejné napětí jako na váze..cca 5V....

Jak jste dopadli vy..???? Pochlubte se...at těm věcem příjdem na kloub....;o)
MotoMoto
Registrovaný
Příspěvky: 345
Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
Bydliště: Caslav
Kontaktovat uživatele:

#79 Příspěvek od MotoMoto »

Diky za info. Jestli se k tomu zitra dostanu, zkusim to;)
MotoMoto
Registrovaný
Příspěvky: 345
Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
Bydliště: Caslav
Kontaktovat uživatele:

#80 Příspěvek od MotoMoto »

Jen muj motor je trochu hinej nez tvuj m42...ale mrknu na hodnoty co to dava a jaky maj bejt.
Odpovědět