Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E36 318is omezovač v 5500rpm VYŘEŠENO
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4137
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
-
MotoMoto
- Registrovaný
- Příspěvky: 345
- Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
- Bydliště: Caslav
- Kontaktovat uživatele:
Jeste me napada..co lambda sonda?. Je sice cca rok a pul, mozna dva od vymeny, diagnostika nic nehlasi.....ale... volnobeh drzi krasne, ani nehoupne...ale pokud se lambda ve vyssich otackach ochlazuje, nemuze to trhani motoru delat ona??. Mam zase provedeni 4 vodicove.. s vlastnim vyhrevem tedy asi... nevim.. ??. Nevysvetluje to ale zase ty horsi studene starty v zime....to startuji na dvakrat..trikrat...
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4137
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
-
MotoMoto
- Registrovaný
- Příspěvky: 345
- Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
- Bydliště: Caslav
- Kontaktovat uživatele:
Normalni to neni...ale pricina??... to by nam rekl all.....kterej je ted momentalne v zahranici a spolecne nad mym problemem badame....je fakt, ze pri studenym startu tam jde benzinu vic, ale..az na 2000 je dost....myslim... nejsem mechanik. Jen jak se zabyvam tim mym problemem, tak zjistuju co vse a jak funguje...ale lambda nema vliv na start. Funguje az po chvili..
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4137
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
-
MotoMoto
- Registrovaný
- Příspěvky: 345
- Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
- Bydliště: Caslav
- Kontaktovat uživatele:
I to je dost....normalni je 700- 850 ne??....me to predlonskou zimu startovalo na tuknuti...i treba v -15...ale loni??..na trikrat...a po startu zvuk jak 4.0 kompresor...nebo starej v8...az po chvili se chod srovna....v lete v pohode...ale jak se zase ochlazuje, tak to zacina zas...po startu nepravidelny chod...jakoby tam slo moc benzinu....i to dost benzinem smrdi z vyfuku.
-
MotoMoto
- Registrovaný
- Příspěvky: 345
- Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
- Bydliště: Caslav
- Kontaktovat uživatele:
I to je dost....normalni je 700- 850 ne??....me to predlonskou zimu startovalo na tuknuti...i treba v -15...ale loni??..na trikrat...a po startu zvuk jak 4.0 kompresor...nebo starej v8...az po chvili se chod srovna....v lete v pohode...ale jak se zase ochlazuje, tak to zacina zas...po startu nepravidelny chod...jakoby tam slo moc benzinu....i to dost benzinem smrdi z vyfuku.
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4137
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
Já jsem to auto koupil v létě takže právě nevím jak se má chovat v zimě. Nicméně už jsem tady řešil to, že auto nastartuje vždycky na první pokus, ale zdá se, že startér točí zbytečně moc dlouho.. tak o 2 otáčky víc než by měl a pak chytí motor. Stím mi nikdo nedokázal pomoci no, teď se k tomu přidaly ty otáčky a už delší dobu řeším hodně velkej pokles výkonu zničeho nic.. ze 103kW mi zbylo tak 86 možná (Měřeno při honičce s Modeem 1.8 85kW). Taky nikdo neví čím to.. musím stím na diag. ale furt se tam nějak nemůžu dostat no.
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4137
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4137
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
-
MotoMoto
- Registrovaný
- Příspěvky: 345
- Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
- Bydliště: Caslav
- Kontaktovat uživatele:
Tak vaha vzduchu nejni zrovna levnej dil...pokud myslis, ze je ko, zkus ji nejdriv jen odpojit...pokud to pojede hur, je ok,nebo ne uplne spatna. Pokud nepoznas rozdil, je ko. Pak ji znovu pripoj a projed. Porovnej a uvidis. A s tim cistenim, zadej to do googlu. Jsou tam celkem dobry informace. A nebo nez ji koupis, zkus pujcit z jinyho auta..pokud to lze.
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4137
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
A zkusili jste měřít fyzikální veličiny..?? Ptám se pro vlastní měření , který jsme udělal a posvětil hodnotama z příruček...
Váha:
Při zapojené svorce a klíčku na jedničce (jako za běhu), musí být na pinech 1 a kostra naměřeno cca 5 V (já=4,95V). Potom připojit multák na pin 1 a 2 a hýbat s klapkou....musí se kontinulaně měnit napětí od cca těch 5v až skoro po nulu...... (já = 4,7- 0,17 V)...
Teplotní čidlo ve váze..: připojit na multák na pin 4 a 5, s odpojeným konektorem by měl ukazovat při 20°C (+- 1°C) =2,1-2,9 kOHM a s rostoucí teplotou odpor klesá řádově....
Teplotní čidlo pro DME...:
venku 18°C, motor studený, na čidle bez svorky = 2,29 kOhm, při ohřátým motoru jsem naměřil=0,24 kOHM...
Na odpojené svorce tep čidla Pin 1 a kostra, naměřeno stejné napětí jako na váze..cca 5V....
Jak jste dopadli vy..???? Pochlubte se...at těm věcem příjdem na kloub....;o)
Váha:
Při zapojené svorce a klíčku na jedničce (jako za běhu), musí být na pinech 1 a kostra naměřeno cca 5 V (já=4,95V). Potom připojit multák na pin 1 a 2 a hýbat s klapkou....musí se kontinulaně měnit napětí od cca těch 5v až skoro po nulu...... (já = 4,7- 0,17 V)...
Teplotní čidlo ve váze..: připojit na multák na pin 4 a 5, s odpojeným konektorem by měl ukazovat při 20°C (+- 1°C) =2,1-2,9 kOHM a s rostoucí teplotou odpor klesá řádově....
Teplotní čidlo pro DME...:
venku 18°C, motor studený, na čidle bez svorky = 2,29 kOhm, při ohřátým motoru jsem naměřil=0,24 kOHM...
Na odpojené svorce tep čidla Pin 1 a kostra, naměřeno stejné napětí jako na váze..cca 5V....
Jak jste dopadli vy..???? Pochlubte se...at těm věcem příjdem na kloub....;o)
