Caute,
po uvazovani nad E65, E60 nebo A6 benzin asi nakonec skoncim v E91 320d (mozna 330d). Manzelce se to auto desne libi, tak bych ji rad udelal radost. Nikde jsem tady ale info ohledne 130kw nenasel.
Zvazuji 320d uz s fl motorem 130kw ale jeste pfl model (nekdo mi rikal, ze 120kw nejsou podareny motory). Urcite chci automat, kuzi a velkou navi.
Auto bych si nechal dotahnout z D, protoze po par prohlidkach aut v cesku (vetsinou stoceny predrazeny Itosky) me presla chut na auto z Ceska.
Je mozny takovy auto koupit i bez diagnostiky? Napr. jen za pomoci placene prohlidky v BMW nebo iDrivu?
Je nejakej km limit? Napr. kdyz auto bude mit 180tkm? Mam se toho bat? Co vstriky, turbo, automat?
Budu rad za kazdou radu.
Diky
Koupe E91 320d 130kw (na co si dat pozor?)
-
Selix
- Registrovaný
- Příspěvky: 479
- Registrován: stř 09.06.2010 00:00
- Klubové ID: 2474
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=115922

vycet celkem presny, jeste bych pridal DPFroti píše:Je nejakej km limit? Napr. kdyz auto bude mit 180tkm? Mam se toho bat? Co vstriky, turbo, automat?
-
roti
- Registrovaný
- Příspěvky: 209
- Registrován: čtv 23.02.2006 01:00
- Bydliště: Praha, München
-
Selix
- Registrovaný
- Příspěvky: 479
- Registrován: stř 09.06.2010 00:00
- Klubové ID: 2474
Ten moula je nejakej mistni technickej guru. Cet jsem od nej par clanku a vypadalo to ze se celkem vyzna. U me ten 130 kw motor zatim dobry, mam zatim ale jen 120 tkm. Pokud chces e91 320d pred FL tak aspon muzes hledat i mezi 120 kw verzema a muzes se rozhodnout podle konkretniho stavu. Stejne zalezi na jakej kus narazis.
-
nafta
- Registrovaný
- Příspěvky: 44
- Registrován: úte 02.11.2010 01:00
- Bydliště: Západ
-
milannn
- Registrovaný
- Příspěvky: 64
- Registrován: pát 18.11.2011 01:00
ja mám e90 předFL 130kw v automatu, najeto 190.000km a už jsem měnil turbo i DPF, ale jen proto, že když mi začalo pískat turbo, tak mi v servisu řekli, že to může pískat i dalších 50000km a že mám v klidu jezdit až do doby než začne ztrácet výkon... Když auto ztratilo výkon, tak začalo hořet a odešel i DPF... takže smůla na servisáky. Dobrá rada pro všechny, jakmile začne pískat turbo, okamžitě repas nebo vyměnit.
Jinak náklady na opravu nejsou smrtelné. Uplně nové turbo se dá sehnat za 25.000 a DPF je trošičku horší, ale tím že už je to starší auto, hodně věcí seženeš na vrakáčích... ja osobně DPF skoro nepoužitý za 7.000
By the way, jezdit můžeš i bez DPF, ale pak to chce známost na emisích a nejezdit za hranice:)))
Jinak náklady na opravu nejsou smrtelné. Uplně nové turbo se dá sehnat za 25.000 a DPF je trošičku horší, ale tím že už je to starší auto, hodně věcí seženeš na vrakáčích... ja osobně DPF skoro nepoužitý za 7.000
By the way, jezdit můžeš i bez DPF, ale pak to chce známost na emisích a nejezdit za hranice:)))
-
Selix
- Registrovaný
- Příspěvky: 479
- Registrován: stř 09.06.2010 00:00
- Klubové ID: 2474
-
milannn
- Registrovaný
- Příspěvky: 64
- Registrován: pát 18.11.2011 01:00
