Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
vysoká spotřeba 320D - chyby viz foto
- Velvetek
- Registrovaný
- Příspěvky: 1005
- Registrován: stř 31.10.2007 01:00
- Bydliště: východní čechy
- Klubové ID: 2613
- Kontaktovat uživatele:
DavidSch to myslel tak, ať napíšeš, o kolik se Ti ta spotřeba zvýšila.
Zkoušel jsi ten ventil vyčistit? Kouknout, jestli nepropouští a těsní? Tím bych asi začal... Někteří ho po vyčištění zaslepují (u novějších to může vyhodit chybu motoru, u Tebe by to mělo být OK).
Jinak viděl jsem ventily, které měly průchodnost tak 1/3, já ho měl naštěstí relativně čistý.
Zkoušel jsi ten ventil vyčistit? Kouknout, jestli nepropouští a těsní? Tím bych asi začal... Někteří ho po vyčištění zaslepují (u novějších to může vyhodit chybu motoru, u Tebe by to mělo být OK).
Jinak viděl jsem ventily, které měly průchodnost tak 1/3, já ho měl naštěstí relativně čistý.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 304
- Registrován: ned 08.01.2006 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
auto neni moje, nicmene sem oddekloval a byla vyhozena hadicka podtlaku tak sem ji dal zpet a spotreba je pry zase jako normalne ale podle me je dost 7,2 jak to zralo vic tak tobylo 9,2 je to 320D automat 100KW s cipem o 26 PS ale jezdi s tim dost statecne neco po meste neco po okreskach tak 50 na 50 cip je tam 5 let a bez problemu spotreba se pry nezmenila ani po tom nacipovani (delano v nemecku)Velvetek píše:DavidSch to myslel tak, ať napíšeš, o kolik se Ti ta spotřeba zvýšila.
Zkoušel jsi ten ventil vyčistit? Kouknout, jestli nepropouští a těsní? Tím bych asi začal... Někteří ho po vyčištění zaslepují (u novějších to může vyhodit chybu motoru, u Tebe by to mělo být OK).
Jinak viděl jsem ventily, které měli průchodnost tak 1/3, já ho měl naštěstí relativně čistý.
vymazal sem chyby ale nasocily hned znova tak nevim aktualne to zere jako pred tim a auto jde stejne na prodej, krasna 320D kombi mel bych na ni i zálusk kdybych neměl 5ku......
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 266
- Registrován: úte 12.05.2009 00:00
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Přesně tuto chybu vyhazuje odpojený EGR ventil.
Ano, sundat hadičku, strčit šroub a hned to jede lépe, trochu víc žere, ale ... bohužel, to od jistého roku nejde.
U motorů plnících normu EURO4 MAF senzor po otevření EGR ventilu očekává zhoršení kvality vzduchu, to se nekoná a tak vyhlásí chybu motoru = svítí kontrolka motoru / "Increased emissions" na iDrive.
e46 to měly pouze ty starší data výroby, a myslím dokonce ani nesvítí kontrolka. U E90 je to už neřešitelné, EGR musí být zapojeno lze to pouze mechanicky a elektronicky omezit.
Ano, sundat hadičku, strčit šroub a hned to jede lépe, trochu víc žere, ale ... bohužel, to od jistého roku nejde.
U motorů plnících normu EURO4 MAF senzor po otevření EGR ventilu očekává zhoršení kvality vzduchu, to se nekoná a tak vyhlásí chybu motoru = svítí kontrolka motoru / "Increased emissions" na iDrive.
e46 to měly pouze ty starší data výroby, a myslím dokonce ani nesvítí kontrolka. U E90 je to už neřešitelné, EGR musí být zapojeno lze to pouze mechanicky a elektronicky omezit.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 266
- Registrován: úte 12.05.2009 00:00
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Patrik píše:byla vyhozena hadicka podtlaku
Je-li tam stále ta samá chyba, znamená to, že EGR ventil nefunguje správně. Je buďto zasviněný a nejde už ani otevřít, nebo jsi hadičku připojil špatně, nebo je v ní díra. Nebo tlakový ventil nefunguje správně, ale to by hlásilo téže jinou chybu.Patrik píše:vymazal sem chyby ale nasocily hned znova tak nevim
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 304
- Registrován: ned 08.01.2006 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
auto ma najeto 230t origo, chtel by asi vycistit (mozna by pomohlo mozna ne) hadicku sem pripojil dobre urcite zkotroloval celou a ventil nevim spotreba se vratila k normalu tak to neresim, kupcu se zda dost za tu cenu si holt nekdo trochu povyhraje a zkouset pred prodejem dat auto do top stavu a chtit za nej 3500 euro me prijde jako nesmysl.....
mám podobný problém E39 530d/142Kw začalo to brát o cca 1.5-2L/100km víc.
- komplet jsi projdi podtlakové hadičky ( já je měl na hraně)
- odpojil jsem egr a vyměnil čidlo tlaku oleje a problém byl na světě
- dia ukazala chybu váhy vzduchu ( dal jsem novou a zlepšilo se to o 50% )
- ještě zkusím zapojit zpět EGR
Podle toho co jsem tady všude možně pročítal tak by EGR na spotřebu mít vliv neměl ) je otázka zda li to není něco stím spojené ...
- komplet jsi projdi podtlakové hadičky ( já je měl na hraně)
- odpojil jsem egr a vyměnil čidlo tlaku oleje a problém byl na světě
- dia ukazala chybu váhy vzduchu ( dal jsem novou a zlepšilo se to o 50% )
- ještě zkusím zapojit zpět EGR

Podle toho co jsem tady všude možně pročítal tak by EGR na spotřebu mít vliv neměl ) je otázka zda li to není něco stím spojené ...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 378
- Registrován: úte 31.07.2007 00:00
- Bydliště: Slovácko
- Klubové ID: 1332
- Kontaktovat uživatele:
Absolvoal jsem něco podobného se svou E90 325D, jen jsem měl jen 2 kola na střeše ale klima v podstatě pořád na maximum a průměrnou spotřebu jsem měl 6.5 (mimo dálnice se dalo jet okolo 6l, ale jak jsem vjel na dálnici, tak spotřeba šla ihned nahoru, při rychlosti 140km/hod byla spotřeba mezi 7 - 8 litry nafty).Kortys píše:320D 120kw aut. Tak teď jsem jel mimo město 300km a od plné do plné nádrže spotřeba 7,8 a jedu na spotřebu lehká noha, půl cesty běžela klima a byly na střeše 3 kola. Myslím že to není normální tak vysoká spotřeba?