fabledwarrior píše:Ona tohle je otázka pohledu. Naprosto bych s tebou souhlasil, kdyby to palivo nějak to auto opravdu degradovalo. Jenže ono tomu tak není a dokonce to tomu autu prospívá. Jak je známo, kompletně to pročistí motor, nezakarbonuje ti ho, má mít větší výkon díky většímu oktanovému číslu (kvůli tomu to ale nechci), a ještě uděláš radost ekologům:D Takže to auto určitě nedegraduješ. Tak proč jezdit za draho, když to jde levně? Já neříkám že na provoz toho auta nemám, ale nejde mi na rozum, proč bych měl jezdit za draho a dotovat vládu, když můžu jezdit levněji a za ty peníze třeba pozvat přítelkyni několikrát navíc na večeři nebo jí něco koupit. Takhle to beru já...
Ano je to otázka pohledu... Denně jezdím s firemní naftovou Octávkou, Bávo mám pro radost a jako koníček... Degradovalo nebo nedegradovalo, to je taky otázka pohledu, prostě je to zásah do motoru a to mi nikdo nevymluví a já do motoru prostě zasahovat nechci, viděl jsem jak vypadala V8 po instalaci LPG a spadla mi čelist údivem... A ono taky v dnešní době nesmíš všemu věřit... jako že to autu dokonce prospívá, čistí motor a přidává výkon, to už je jako reklama na vzduchové filtry, laděné koncovky výfuku nebo podobné vylepšováky...

Ale je to každého věc, o tom žádná

Jo a Ekologové jsou jedni z posledních lidí na Zemi komu bych chtěl udělat radost...
PS: berte mě s rezervou já si do auta nenechám nainstalovat ani handsfree, protože to beru jako zásah do elektroniky vozu
