Ahoj,
už si fakt nevim rady tak zkusim vaše zkušenosti
O co jde..
Nastartuju auto, jedu v klidu cca 3-5km a pak, když se to ohřeje, mi začně při vyšších otáčkách chrastit plech, je to hodně slyšet, přirovnal bych to jak kdybych za sebou tahal plechovky nebo kdybych měl hrnec na motoru . Když zastavim a zvýšim otáčky na ty samý co to dělá při jízdě, nic. Když to chrastí a vyřadim, spadnou otáčky a tim pádem ticho, když ale na ten neutrál při jízdě prošlápnu plyn, chrastí to zas. Ve výfuku byl nějakej bordel, ten se vyčistil. Plechy kolem výfuku sme kontrolovali, ruční brzdu taky.. Nějaký nápady? Díky moc!
Rozpadly katalyzator nebo uvolnene pricky v tlumici vyfuku delaji velmi podobny zvuk tomu ktery popisujes. Auto na zvedak, cloveka pod nej a hledat odkud to jde.
Ale on psal, že mu to dělá jen za jízdy, že na místě když vytočí motor tak ne. tak nevím, jak to vyzkouší za jízdy.. možná to zvednou a zkusit jet na prázdno a mít pod tím někoho.
fabledwarrior píše:Ale on psal, že mu to dělá jen za jízdy, že na místě když vytočí motor tak ne. tak nevím, jak to vyzkouší za jízdy.. možná to zvednou a zkusit jet na prázdno a mít pod tím někoho.
Psal, ze za jizdy na neutral mu to ten zvuk udela, kdyz to proslapne. Na zvedaku to proslapnout muze taky a urcite se neco ozve
Dneska se mi stala věc jak říkáš. Přijel jsem domů a zjistil jsem, že výfuk nejspíš vypadl z držáku, a byl opřenej o zadní nárazník, tim jak byl opřenej tak to někde rezonovalo (plechovej zvuk) bylo to slyšet už za jízdy.
Víc jsem nestačil zkontrolovat ale když jsem lauf chytnul a strčil ho kousek vedle tak to hned přestalo
ja jsem mel asi stejenj problem. Melo to zvuk jak hromada plechovek. Zkontroloval jsem tlumice, katalyzator, tepelne stity.. Nic z toho to nebylo. Delalo mi to akorat v trochu vyssich otackach a za jizdy. Nekonec jsem prisel na to, ze to byl prasklej vlnovec. Po vymene vlnovcu to prestalo.