
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Turbo z 2.5 TDS do 318 TDS + TZV. ropná havárie na D11
To bylo celkem zřejmý už z toho prvotního popisu - tlak z válců vrazil do olejovýho kanálku prasklým blokem a proto taky "vybuchnul" olejovej filtr, následovala fatální ztráta oleje a během chviličky se ti zadřelo všechno, co bylo nějak mazaný. Patrně ti ten tlak i vyfouknul olej přímo z turba skrz ložiska. Z toho motoru co máš už nemůžeš použít skoro nic, hoď to do starýho železa a swapni za jinej. Jinak ta voda se tam podle všeho nahrnula až dodatečně, kdyby se ti dostávala do oleje už dřív tak by se to určitě poznalo při té výměně. V zásadě buď rád, cáknout ten olej na rozžhavený svody, tak ti to mohlo klidně i celý shořet.Batler píše:Mno takže prasklej blok motoru, přidřené turbo a když jsme vypouštěli olej tak napřed vyteklo 5 litru VODY a až pak se uráčil vytéct olej
Thanks, tak rozdíl to je obrovskej.
To nemůžu říct jak jede, mám s tim najeto max 250 kilometrů, celou dobu to zatim stojí v servisu, né že by servisák byl neschopnej ale je to tak když voláte do shopu kdy to budou mít a oni vám řeknou že do dvou dnů... realita je týden. To pak ty týdny naskakují ani nemrknete.
M51 jede dle mého sametově, jel sem s tím ze Svoru u Nového Boru přes Prahu a ještě 20 km za Prahu a spotřeba 5,1l doma po ujetí 200km už ale po ujetí 30 km po cukačkách vždy tak 5-6 km začíná lést na 6,4l doufám že u tich 7l se zastavím.
Očekavání tds v R6 splnilo velice dobře: za jízdy na prosté ticho o motoru téměř nevím když jedu normálně, tam kde jsem s 318tds dával jedničku tady mi to vezme dvojka a i když mám 1500 ot, tak nemusím jak blázen tam rvát nižší stupeň a vytáčet to jak magor abych se do kopce vůbec rozjel....
1.8 TDS má dle mého hrozně blbě odstupňovanou převodovku.Mezi dvojko a trojkou je 1100ot rozdíl, což znamená že když přijde kopec a vy nechcete jet celej kopec na dvojku tak musíte dvojáka vytočit minimálně nad 2,5tis ot protože jak tam prdnete trojku otáčky spadnou na 1500 a to auto v kopci prostě nejede když neni seplé turbo.
V létě by se to dalo ještě přežít ale v zimě to je katastrofa, když je mínus -15°C a vy ujede od baráku 2 km a přijde kopec kde je naprosto ideální kvalt trojka
Což se mi 2.5 TDS libí že tenhle problém je posunutej mezi čtyřku a pětku
To nemůžu říct jak jede, mám s tim najeto max 250 kilometrů, celou dobu to zatim stojí v servisu, né že by servisák byl neschopnej ale je to tak když voláte do shopu kdy to budou mít a oni vám řeknou že do dvou dnů... realita je týden. To pak ty týdny naskakují ani nemrknete.
M51 jede dle mého sametově, jel sem s tím ze Svoru u Nového Boru přes Prahu a ještě 20 km za Prahu a spotřeba 5,1l doma po ujetí 200km už ale po ujetí 30 km po cukačkách vždy tak 5-6 km začíná lést na 6,4l doufám že u tich 7l se zastavím.
Očekavání tds v R6 splnilo velice dobře: za jízdy na prosté ticho o motoru téměř nevím když jedu normálně, tam kde jsem s 318tds dával jedničku tady mi to vezme dvojka a i když mám 1500 ot, tak nemusím jak blázen tam rvát nižší stupeň a vytáčet to jak magor abych se do kopce vůbec rozjel....
1.8 TDS má dle mého hrozně blbě odstupňovanou převodovku.Mezi dvojko a trojkou je 1100ot rozdíl, což znamená že když přijde kopec a vy nechcete jet celej kopec na dvojku tak musíte dvojáka vytočit minimálně nad 2,5tis ot protože jak tam prdnete trojku otáčky spadnou na 1500 a to auto v kopci prostě nejede když neni seplé turbo.
V létě by se to dalo ještě přežít ale v zimě to je katastrofa, když je mínus -15°C a vy ujede od baráku 2 km a přijde kopec kde je naprosto ideální kvalt trojka

Což se mi 2.5 TDS libí že tenhle problém je posunutej mezi čtyřku a pětku
