Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Turbo z 2.5 TDS do 318 TDS + TZV. ropná havárie na D11

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#21 Příspěvek od Lucifer »

Tak já ti věřím že je to jednodušší ale pokud ta kastle má stav a i interiér za to stojí tak já bych do toho šel. Přeci jen dodáš tý kráse trochu víc síly než jen 66kW z jednaosmy :D
Uživatelský avatar
Jamall
Registrovaný
Příspěvky: 1547
Registrován: pon 29.06.2009 00:00
Bydliště: Pardubice
Klubové ID: 2933

#22 Příspěvek od Jamall »

hodit tam 2,5 + tempomat + klimu, loketku a máš báječné auto

Jinak na pohled krasavec
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#23 Příspěvek od Lucifer »

Jamall píše:hodit tam 2,5 + tempomat + klimu, loketku a máš báječné auto

Jinak na pohled krasavec
Naprostej souhlas :palec:
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše
Klubové ID: 1762

#24 Příspěvek od Tompo »

Já Vám nevim kuci, po těch lapálijiích s TDSama, který se mi už 2x za sebou opakovali bych příště volil V8 :D . Jinak jako teď, když už to mám celkem vychytané, tak je to fajn svezení za ještě lepší peníze, o tom žádná :D
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#25 Příspěvek od Lucifer »

Tak jako když si TDSo dáš do technickýho top stavu nebo seženeš dobře opečovávanej motor a tu péči mu budeš dopřávat tak ten motor nalítá takový hromady kilometrů o kterejch se nám ani nezdálo :)
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše
Klubové ID: 1762

#26 Příspěvek od Tompo »

No právě, jenže já už dvakrát koupil mrdku, která se po 15000km vysrala :(
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#27 Příspěvek od Lucifer »

Jasný tak už jsi zase vyléčenej a dáš si bacha :) ale taky nemůže koupit hned první motor co se uvidí.
Beaver
Registrovaný
Příspěvky: 279
Registrován: stř 09.05.2012 00:00

#28 Příspěvek od Beaver »

Batler píše:Mno takže prasklej blok motoru, přidřené turbo a když jsme vypouštěli olej tak napřed vyteklo 5 litru VODY a až pak se uráčil vytéct olej :(
To bylo celkem zřejmý už z toho prvotního popisu - tlak z válců vrazil do olejovýho kanálku prasklým blokem a proto taky "vybuchnul" olejovej filtr, následovala fatální ztráta oleje a během chviličky se ti zadřelo všechno, co bylo nějak mazaný. Patrně ti ten tlak i vyfouknul olej přímo z turba skrz ložiska. Z toho motoru co máš už nemůžeš použít skoro nic, hoď to do starýho železa a swapni za jinej. Jinak ta voda se tam podle všeho nahrnula až dodatečně, kdyby se ti dostávala do oleje už dřív tak by se to určitě poznalo při té výměně. V zásadě buď rád, cáknout ten olej na rozžhavený svody, tak ti to mohlo klidně i celý shořet.
Batler
Registrovaný
Příspěvky: 321
Registrován: ned 04.12.2011 01:00
Bydliště: Praha

#29 Příspěvek od Batler »

Fotky toho čím to bylo :-)
DO té díry v klidu strčim malíček....

Díra Obrázek

Prcek Obrázek[/list]
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#30 Příspěvek od Lucifer »

Krásná práce, jak to nakonec teda budeš řešit dáš zpátky tu M41 ?
Batler
Registrovaný
Příspěvky: 321
Registrován: ned 04.12.2011 01:00
Bydliště: Praha

#31 Příspěvek od Batler »

Lucifer píše:Krásná práce, jak to nakonec teda budeš řešit dáš zpátky tu M41 ?
Hele za 20 tis jsem to prodal, kola jsem si vzal, radio a koupil jsem E39 tds
Obrázek
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#32 Příspěvek od Lucifer »

Tak to gratulace 8)


Ať slouží ;) přeci jen M51 a e39 je už skok na vyšší třídu oproti e36 m41
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše
Klubové ID: 1762

#33 Příspěvek od Tompo »

Vypadá hezky... Jak jede M51 v E39, resp. naplnilo očekávání?
Batler
Registrovaný
Příspěvky: 321
Registrován: ned 04.12.2011 01:00
Bydliště: Praha

#34 Příspěvek od Batler »

Thanks, tak rozdíl to je obrovskej.

To nemůžu říct jak jede, mám s tim najeto max 250 kilometrů, celou dobu to zatim stojí v servisu, né že by servisák byl neschopnej ale je to tak když voláte do shopu kdy to budou mít a oni vám řeknou že do dvou dnů... realita je týden. To pak ty týdny naskakují ani nemrknete.
M51 jede dle mého sametově, jel sem s tím ze Svoru u Nového Boru přes Prahu a ještě 20 km za Prahu a spotřeba 5,1l doma po ujetí 200km už ale po ujetí 30 km po cukačkách vždy tak 5-6 km začíná lést na 6,4l doufám že u tich 7l se zastavím.
Očekavání tds v R6 splnilo velice dobře: za jízdy na prosté ticho o motoru téměř nevím když jedu normálně, tam kde jsem s 318tds dával jedničku tady mi to vezme dvojka a i když mám 1500 ot, tak nemusím jak blázen tam rvát nižší stupeň a vytáčet to jak magor abych se do kopce vůbec rozjel....
1.8 TDS má dle mého hrozně blbě odstupňovanou převodovku.Mezi dvojko a trojkou je 1100ot rozdíl, což znamená že když přijde kopec a vy nechcete jet celej kopec na dvojku tak musíte dvojáka vytočit minimálně nad 2,5tis ot protože jak tam prdnete trojku otáčky spadnou na 1500 a to auto v kopci prostě nejede když neni seplé turbo.
V létě by se to dalo ještě přežít ale v zimě to je katastrofa, když je mínus -15°C a vy ujede od baráku 2 km a přijde kopec kde je naprosto ideální kvalt trojka :twisted:
Což se mi 2.5 TDS libí že tenhle problém je posunutej mezi čtyřku a pětku :inlove:
Odpovědět