Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	Vzduchový filtr K&N Power TEC ?
- 
				DeadSoldier
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 28
 - Registrován: sob 06.02.2010 01:00
 
- 
				DeadSoldier
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 28
 - Registrován: sob 06.02.2010 01:00
 
že je filtr propustnější je sice hezké, ale pokud máš váhu vzduchu, tak ta si určuje, kolik vzduchu tam má jít a reguluje to škrtící klapka... Takže ono je to spíš takové zvýšení výkonu na oko nebo pro pocit...
Já tam ten filtr mám protože jsem to tak už koupil a jede to uplně stejně jak kámošovo s airboxem, akorát že mu ten motor šlape jak hodinky a mě to od 3 začiná brutálně vrnět - zvuk připomínající ameriku
ale co jsem slyšel, tak prý dostává motor šupy na ventily a zdravé to pro něj určitě není...
			
			
									
						
										
						Já tam ten filtr mám protože jsem to tak už koupil a jede to uplně stejně jak kámošovo s airboxem, akorát že mu ten motor šlape jak hodinky a mě to od 3 začiná brutálně vrnět - zvuk připomínající ameriku
ale co jsem slyšel, tak prý dostává motor šupy na ventily a zdravé to pro něj určitě není...
- BudVlad
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 1206
 - Registrován: pon 22.10.2007 00:00
 - Bydliště: Budějce
 - Klubové ID: 1841
 
Pipercross filtr se dá koupit od výrobce v Anglii (http://www.pipercross.net) a nebo na ebay. Levné filtry to ale nejsou (většina závodních aut používá Pipercross). Protože jsou propustnější, propouští i víc prachu. Tyhle filtry se musí olejovat a s tím se musí opatrně aby se olej nedostal na váhu vzduchu, která se musí také občas čistit.
BTW: váha vzduchu (MAF) určuje poměr vzduchu a benzinu. Škrticí klapku ovládá plynový pedál.
			
			
									
						
										
						BTW: váha vzduchu (MAF) určuje poměr vzduchu a benzinu. Škrticí klapku ovládá plynový pedál.
- 
				DeadSoldier
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 28
 - Registrován: sob 06.02.2010 01:00
 



