
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
chyba 115 control grid controlled cooling
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Je to na termostatu, je tam konektor se dvěma dráty, oba vedou do ŘJ motoru, viz. http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... 062025.png
Tyto nové motory už nemají teplotu chladící směsi 80-90 jak bylo dříve zvykem. Používají teploty nad 100 stupňů, protože mají lepší spalování. Více najdeš ve WDS http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... /index.htm a dej si vyhledat heslo Characteristic Map Cooling
Tyto nové motory už nemají teplotu chladící směsi 80-90 jak bylo dříve zvykem. Používají teploty nad 100 stupňů, protože mají lepší spalování. Více najdeš ve WDS http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... /index.htm a dej si vyhledat heslo Characteristic Map Cooling
napadlo me to ze by to mohlo byt ono,zmatlo me ze kdyz to odpojim,naskoci jina chyba,ale ono bude mozna jen mimo rozsah...dik za radu zkusimstarML píše:Je to na termostatu, je tam konektor se dvěma dráty, oba vedou do ŘJ motoru, viz. http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... 062025.png
Tyto nové motory už nemají teplotu chladící směsi 80-90 jak bylo dříve zvykem. Používají teploty nad 100 stupňů, protože mají lepší spalování. Více najdeš ve WDS http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... /index.htm a dej si vyhledat heslo Characteristic Map Cooling