Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
M52 neuzavírá přívod paliva při puštění plynu
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 82
- Registrován: pát 25.03.2011 01:00
- Bydliště: Františkovy Lázně + Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj, nenašel jsem tu nikde tenhle problém. Jde o to, že když pustim plyn, tak asi 1 sekundu střílí do výfuku, pak to zmlkne. Čidlem pro polohu škrtící klapky to neni. A navíc když jedu z kopce, tak střílí do výfuku pořád, to mi přijde divný. A když pustim plyn a hned vyšplánu spojku, tak trochu vyskočí otáčky, což je podle mě způsobeno tím, že se neuzavře přívod paliva, stejně tak jako když nevyšlápnu spojku. A ještě nedrží úplně volnoběh, občas jakoby trochu přichcípne, není to vyloženě houpání volnoběhu, nevim jeslti to s tim nějak souvisí. Snad jsem to popsal dost srozumitelně.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 82
- Registrován: pát 25.03.2011 01:00
- Bydliště: Františkovy Lázně + Praha
- Kontaktovat uživatele:
Na diagnostiku zkusim někam zajet. Žere to podle mě nějak normálně do 11l ve městě(mám motor v e30-1300kg). Ty trysky by se asi projevily i při provozu, kdyby byly vadný nebo něco takovýho ne? Ta hadice od váhy ke klapce je zvenku popraskaná, ale zevnitř není nic vidět.
Čidlo vačky jsem už měnil, předtim to netáhlo v nízkých otáčkách vůbec, teď už je to nebe a dudy, i když tyhle drobnosti přetrvávají.
Čidlo vačky jsem už měnil, předtim to netáhlo v nízkých otáčkách vůbec, teď už je to nebe a dudy, i když tyhle drobnosti přetrvávají.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 335
- Registrován: úte 17.03.2009 01:00
- Bydliště: Hostinné
- Klubové ID: 2044
- Kontaktovat uživatele:
mám asi podobný problém.Jedná se ale o motor M43B18.Když jedu z kopce a pustim plyn, tak výfuk bublá a po chvilce přestane.Také jsem spozoroval, že když jedu a pustim plyn a po chvilce zase přidám, tak to trošku jakoby prdne do výfuku.Snímač polohy škrtící klapky je nový, koleno ke klapce také,čidlo vačky a kliky také.Nebo je to normální?Díky moc
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 82
- Registrován: pát 25.03.2011 01:00
- Bydliště: Františkovy Lázně + Praha
- Kontaktovat uživatele:
U mě se nic za chodu neprojevuje, motor táhle normálně v celym spektru otáček, jen když z nějakýho důvodu nemám zmáčklej plyn, tak to dělá binec. Zkusim zkontrolovat nějaký netěsnosti sání a vyčistit volnoběžnej ventil
Na ten bych to tipoval. Zatim dík
Ještě se mi zdá, že když je motor úplně studenej, tak to funguje jak má, ale už po ujetí 1000m to začne zlobit.

Ještě se mi zdá, že když je motor úplně studenej, tak to funguje jak má, ale už po ujetí 1000m to začne zlobit.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 335
- Registrován: úte 17.03.2009 01:00
- Bydliště: Hostinné
- Klubové ID: 2044
- Kontaktovat uživatele:
Nevím co máš za vstřikování atd... ale vzpomněl sem si na problem co sem řešil jinde...Na škrtící klapce je mikrospínač, takže když pustíš plyn a chceš brzdit motorem, tak jednotka to pozná, dle dalších faktoru, a vypne vstřiky...
Nemáš náhodou ten mikrák v háji..??
A taky mrkni jestli ti náhodou nezustává vyset plyn. lanko...tím dojde ke spoždění tyhle informce....
Nemáš náhodou ten mikrák v háji..??
A taky mrkni jestli ti náhodou nezustává vyset plyn. lanko...tím dojde ke spoždění tyhle informce....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 335
- Registrován: úte 17.03.2009 01:00
- Bydliště: Hostinné
- Klubové ID: 2044
- Kontaktovat uživatele:
mrkni na osyčku škrtící klapky....popřípadě celej mechanismus... funguje to jako klasickej vypínač... takže do něj povedou dvě žíly..jakmile se propojej, sou pruchozí...odpoj konektor, vem multimetr a "prozvon to..."..při nesešláplým plynu to musí bejt pruchozí.... to zkus jako první....
Když cajk tak na lanko podobně..: multák zapojenej , šlápneš a pustíš plyn, měl by hned zazvonit.....popřípadě prstem vrat na doraz klapku a uvidíš jestli tam není problem...
já tohle řešil na dvojkovým golfu GTI kamoše, když mi to sem bezradnej dovez....ale tam bylo vstřikování KE-Jetronic.... co máš ty za vstřikování, nevím....muže se to lišit, ale na starších typech aut se ty mikráky používaly často a proto mě to napadlo...
Když cajk tak na lanko podobně..: multák zapojenej , šlápneš a pustíš plyn, měl by hned zazvonit.....popřípadě prstem vrat na doraz klapku a uvidíš jestli tam není problem...
já tohle řešil na dvojkovým golfu GTI kamoše, když mi to sem bezradnej dovez....ale tam bylo vstřikování KE-Jetronic.... co máš ty za vstřikování, nevím....muže se to lišit, ale na starších typech aut se ty mikráky používaly často a proto mě to napadlo...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 82
- Registrován: pát 25.03.2011 01:00
- Bydliště: Františkovy Lázně + Praha
- Kontaktovat uživatele:
Hehe, to bych musel mít na tříce rozchozenej ekonoměr.
Ten spínač na škrtící klapce už jsem zkoušel jako první vyměnit a nepomohlo. Dneska jsem sundal volnoběžnej ventil a 12V baterkou zkusil jeslti chodí dobře. Vypadá to, že jo, pořád si drží svojí polohu na trochu otevřenej, když připojim 12V na jedny kontakty, tak se zavře a když připojim an druhý kontakty, tak se celej otevře, nikde nedrhne, chodí lehce, stejně tak škrtící klapka chodí lehce, lanko plynu jí nedrží pootevřenou nic. Sání jsem taky zkontroloval a nenašel jsem nic, kde by si mohlo přifukovat.
Nejzáhadnější pro mě je, že z kopce mi to střílí do vejfuku furt dokud není rovina. Jediný vysvětlení, co mě napadá, je regulátor tlaku na palivový liště nebo něco kolem toho. Že by byla nějak nahnutá hladina a prala do vstříků benzín a ty to neudržely? Je to možný?
Ten spínač na škrtící klapce už jsem zkoušel jako první vyměnit a nepomohlo. Dneska jsem sundal volnoběžnej ventil a 12V baterkou zkusil jeslti chodí dobře. Vypadá to, že jo, pořád si drží svojí polohu na trochu otevřenej, když připojim 12V na jedny kontakty, tak se zavře a když připojim an druhý kontakty, tak se celej otevře, nikde nedrhne, chodí lehce, stejně tak škrtící klapka chodí lehce, lanko plynu jí nedrží pootevřenou nic. Sání jsem taky zkontroloval a nenašel jsem nic, kde by si mohlo přifukovat.
Nejzáhadnější pro mě je, že z kopce mi to střílí do vejfuku furt dokud není rovina. Jediný vysvětlení, co mě napadá, je regulátor tlaku na palivový liště nebo něco kolem toho. Že by byla nějak nahnutá hladina a prala do vstříků benzín a ty to neudržely? Je to možný?
co tam máš za vejfuk..???? a hlavně v jakým stavu..???
napadlo mě ,že při začátku brždění, jak májí ještě spaliny kinetickou energii při výletu ven a škrtící klapka je zavřená, tak ti to natáhne hned vzduch do vejfuku a pak to zní dunivě...zabublá to........
Pokud by ti šlo palivo do vejfuku,stačí jen do parohu a tam se to vznítilo , tak potom je to zvuk čistýho výstřelu z AK-čka....
)
takže jakej to je zvuk..??
napadlo mě ,že při začátku brždění, jak májí ještě spaliny kinetickou energii při výletu ven a škrtící klapka je zavřená, tak ti to natáhne hned vzduch do vejfuku a pak to zní dunivě...zabublá to........
Pokud by ti šlo palivo do vejfuku,stačí jen do parohu a tam se to vznítilo , tak potom je to zvuk čistýho výstřelu z AK-čka....

takže jakej to je zvuk..??
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 335
- Registrován: úte 17.03.2009 01:00
- Bydliště: Hostinné
- Klubové ID: 2044
- Kontaktovat uživatele: