Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

tds po chipu pri konstantni rychlosti cuka

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Rihi92
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: sob 02.06.2012 00:00

#1 Příspěvek od Rihi92 »

Cau, nesetkal se s tim nekdo? Kdyz jedu konstantni rychlosti tak se auto jakoby zacne klepat, pridani ci ubrani plynu pomuze. Pan co mi chip posilal mi poradil vycistit nejakym aditivem vstriky, ze se mu to uz jednou u tds stalo a byl to vstrik. Na diesel power jsem se zase docetl ze u omegy to delalo nejaky kurvitko v elektricke casti cerpadla, ktera se pry nerepasuje. Nemate nejake rady? Zatim tam ten chip necham, oproti serii je to nesrovnatelne lepsi, jenom to doladit.
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#2 Příspěvek od beny-maser »

já bych to tipoval na to elektrické kurvítko v čerpadle,mám stejný problém i bez čipu, Vstřiky můžeš nechat pro jistotu zkontrolovat,pokud si je vyndáš sám, stojí to pár korun cca 50kč/kus, ale záleží na konkrétním servisu.
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše
Klubové ID: 1762

#3 Příspěvek od Tompo »

A dělá Ti to jen za studena nebo stále? Mě to dělá za studena cca 10km, pal přestane, čerpadlem to určitě není, alespoň u mě. To mám nové.. Když jsem měl první chip, nějaký silný, tak to bylo šílený, furt to škubalo. Pak jsem dal slabší a zlepšilo se to...
Rihi92
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: sob 02.06.2012 00:00

#4 Příspěvek od Rihi92 »

když jsem psal první příspěvek, tak to bylo hned po projetí, takže jsem ještě moc nevěděl.. dělá to čtyřka a pětka v otáčkách 1500-2000 stačí trošku změnit polohu plynu a přestane cukat.. takže například tempomat až kolem stovky.
Ten co chip dělal mi říkal, že kdyžtak dáme slabší, ale moc se mi nechce, jsem z té změny hrozně nadšenej, ikdyž auto o dost víc hulí a po pár rychlejších rozjezdech mně svítil předtlumič a trošku modře pokuřoval. Nevíte jestli je ten předtlumič origo? auto vůbec nevypadá po nějakým tunerovi, ale předtlumič je remus, tak nevím..

nemáš náhodou to čerpadlo pouze repasované? to se prej ta část, která tenhle problém způsobuje, nemění
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#5 Příspěvek od beny-maser »

modrej kouř by mělo být ok,kolik ti to žere, že jsi rozsvítil předtlumič?
S tou repasý máš naprostou pravdu,hlava se při repasy nemění a stojí kotel takže jí nikdo novou nekupuje.
Ještě to pocukávání může dělat moc velká dávka.
Rihi92
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: sob 02.06.2012 00:00

#6 Příspěvek od Rihi92 »

Jak jsem psal, chip mam den, takze spotrebu neresim. Ale podle ekonomeru by se dalo jezdit usporneji. Myslite, ze je teda tento problem neresitelnej a bud mi ubere na chipu kone nebo to proste bude takhle cukat?
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#7 Příspěvek od beny-maser »

a zkoušel si ty vstřiky?neříkám že to tím bude,ale chce to začít od začátku a tou nejlevnější cestou?
Rihi92
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: sob 02.06.2012 00:00

#8 Příspěvek od Rihi92 »

Co by jste mi doporucili? Custit to nejakym aditivem nebo fakt vyndat a nechat vycistit? Mam se pokouset shanet to ve Znojme? Nebo to mam nechat udelat v Jihlave v bosch?
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#9 Příspěvek od beny-maser »

na aditivum bych se vyprd nic tím neopravíš,vyndat a nechat zkontrolovat jestli rozprašujou správně
bjukemen
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: čtv 30.10.2008 01:00

#10 Příspěvek od bjukemen »

az rozpalujes do cervena predtlmic tak to nieje ktovie aky chpi, spor si neskor ti daco odide vysoke EGT je zabijakturb a podobne, niekedy troska uprat nejake to percento nieje od veci, ja mam tiez chip a mam hodne nalozene a nic take ako tebe sa mi nestava, mas pridany aj tlak turba..?ja tlacim momentlane 1,4bar a za studena mi to tiez obcas sklbne ale minimalne...
Rihi92
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: sob 02.06.2012 00:00

#11 Příspěvek od Rihi92 »

Svitili to, kdyz jsem tomu fakt docela nakladal, zahral jsem 20km a pak dost pila,.. Od te doby se mi to nestalo.. Praveze jsem jenom prendal ten chip v ridici jednotce, na turbu jsem nepridaval a s posouvanim hlavy u cerpadla jsem.taky nelaboroval..
Jestli to.nebude tim, ze ten predtlumic asi neni origo, nebo davalo bmw remus?
bjukemen
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: čtv 30.10.2008 01:00

#12 Příspěvek od bjukemen »

neviem co davalo bolo by kuknut v ETK az to tam bude,ale ja tam mam iba ruru a koncovy tlmic nic viac :D

..ten tlak turba skus pridat na tds to robí divy ;)
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#13 Příspěvek od Lucifer »

To je pravda víc vzduchu víc to jede ale taky musí bejt víc nafty aby to vůbec jelo :lol:

Tohle je origo lauf podle roku se lišily pouze přední části kat/bez katu/ tlumič/ a dnes tam má většina jen rouru :lol:

Obrázek
Obrázek
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše
Klubové ID: 1762

#14 Příspěvek od Tompo »

Víte někdo o kolik (otáček) se to zvedalo, tak aby to nebylo přešponovaný?
Rihi92
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: sob 02.06.2012 00:00

#15 Příspěvek od Rihi92 »

beny-maser píše:modrej kouř by mělo být ok,kolik ti to žere, že jsi rozsvítil předtlumič?
S tou repasý máš naprostou pravdu,hlava se při repasy nemění a stojí kotel takže jí nikdo novou nekupuje.
Ještě to pocukávání může dělat moc velká dávka.
Ta velká dávka je dost pravděpodobná, strašně to hulí..
Takže, pokud mám elektrickou hlavu a nechcu posílat chip zpátky, mohlo by mi pomoct přidání a turbu, že?

tady jen pro zajimavost ten neoriginální předtlumič (svítil celej, ale to jsem nestihl natočit :D)
http://www.youtube.com/watch?v=QnSDmJPH ... e=youtu.be
Beaver
Registrovaný
Příspěvky: 279
Registrován: stř 09.05.2012 00:00

#16 Příspěvek od Beaver »

Roztomile... pokud sviti tlumic tak bych se docela bal, ze to je vlivem nespalene nafty, ktera hori jeste ve vyfuku. Pokud hori jeste ve vyfuku (resp, v miste kde ji zabrzdi tlumic) tak patrne hori i na pistech. Pokud mam pravdu, ceka pisty v motoru cca toto:

Obrázek

Hlavne ze to "tahne vocpoda pyco" ! Miluju tyhle "tunery"...
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#17 Příspěvek od Lucifer »

Přidej na turbu a uvidíš když se to srovná tak ti vlivem toho chipu upravili mapu tak, že se nestíhá nafta spalovat v motoru protože jí je moc
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#18 Příspěvek od beny-maser »

píst je moc krásnej a můj názor je že to přesně takhle zkončí
Rihi92
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: sob 02.06.2012 00:00

#19 Příspěvek od Rihi92 »

Beaver píše:Roztomile... pokud sviti tlumic tak bych se docela bal, ze to je vlivem nespalene nafty, ktera hori jeste ve vyfuku. Pokud hori jeste ve vyfuku (resp, v miste kde ji zabrzdi tlumic) tak patrne hori i na pistech. Pokud mam pravdu, ceka pisty v motoru cca toto:

Obrázek

Hlavne ze to "tahne vocpoda pyco" ! Miluju tyhle "tunery"...
jo tunery, jasně..:D nebudu se radši vyjadřovat...

takže vyndat chip, poslat zpátky na přehrání a nebo přidat na turbu?
andysekk
Registrovaný
Příspěvky: 25
Registrován: stř 09.02.2011 01:00
Bydliště: Břeclav

#20 Příspěvek od andysekk »

a kde se přidává ten tlak na turbu chtel bych to trosku zvednout mam jen zaklad nechci zadnej chip hodne lidi to odsuzuje a motor bezí krásne tak proc ho nicit a kdyz bych trosku pridal na turbu a jeste víc bby to pofunělo by mi nevadilo :-)
Odpovědět