Za studena musím víckrát žhavit, z první to nechytne, ale žhavím-li víckrát, tak to chytne bez problému. Sice mě to trochu štve, ale neřeším to. Nestalo se mi, že bych za studena nenastartoval, maximálně to jakoby vypadne a na druhej pokus vždy nastartuju.
Poslední dobou ale nemůžu vůbec nastartovat s teplým motorem - po krátký několikaminutový pauze to startuje v pohodě, ale po cca 30 a víc minutách klidu to prostě nechytne a musím čekat, než motor vychladne a bude zase žhavit (a to neni v létě zrovna krátká chvíle

...stávalo se mi to pouze, když jsem stál předkem do kopce, ale teď mi to nechtělo nastartovat i na rovině. Ten kopec na to má určitě vliv, protože dostkrát jsem měl třeba půlhodinový pauzy na rovině a pak to chytlo, zatimco do kopce vždycky problém. Ale nechápu, jakej má kopec vliv? Pokud by to mělo něco společnýho s naftou v nádrži a jejím nakloněním, tak proč by to pak po vychladnutí nastartovalo?
Nemám momentálně čas ani peníze na servis, plánuju to dát opravit za několik týdnů, ale hrozně mi teď vrtá hlavou, čím by to mohlo být, tak píšu sem.
