"mrtvý topení"
-
icecold
- Registrovaný
- Příspěvky: 1644
- Registrován: úte 21.07.2009 00:00
- Bydliště: Měřín, Vojkovice (Brno)
- Klubové ID: 3777
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7217
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1705
-
Jamall
- Registrovaný
- Příspěvky: 1547
- Registrován: pon 29.06.2009 00:00
- Bydliště: Pardubice
- Klubové ID: 2933
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7217
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1705
-
Quake44
- Registrovaný
- Příspěvky: 121
- Registrován: pon 29.09.2008 00:00
- Bydliště: Pardubice
- Klubové ID: 1785
Jj jak psal Jamall, klimu jako takovou zatím eště jsem nezkusil jelikož není chladivo napuštěný a kompresor taky zatím nemám aktivní abych ho neodpálil ale topení jako takový šlape, no ty ventily mě taky napadly ale to nevm jak poznám, chladičem normál se chladí soustava, viskynu mám už jen tu na motoru, (motor z 318i už dávno fuč), a celej rok byl jen ve svislé poloze, neměl jsem ho na boku ani nijak jinak, no kamarád mě psal že by to mohlo bejt i začínající termostat v prdeli, je fakt že když dám na topení na středové mřížce plně studený vzduch tak to fouká tak mírně studený a když otočim do plně teplého tak nic, furt stejný,přitom lanko je zapojený k regulátoru, a ventily kdyby nešli tak by se přehříval motor i když topení by nešlo vůbec ne? jelikož když mi nejde napájení do boxu a je "mrtev" tak i po delším stání na volnoběh to furt ukazuje 1/2 i po projetí s autem se zahřátym motorem ale nezkoušel jsem eště když je funkční box a ukazuje to 3/4 tak to jet projet kousek jestli to neklesne zas na polovinu
, co myslíte?
-
Quake44
- Registrovaný
- Příspěvky: 121
- Registrován: pon 29.09.2008 00:00
- Bydliště: Pardubice
- Klubové ID: 1785
-
icecold
- Registrovaný
- Příspěvky: 1644
- Registrován: úte 21.07.2009 00:00
- Bydliště: Měřín, Vojkovice (Brno)
- Klubové ID: 3777
-
Beaver
- Registrovaný
- Příspěvky: 279
- Registrován: stř 09.05.2012 00:00
Zní to skoro jako špatnej alternátor nebo ECU z nějakého důvodu (resp. systém řízení volnoběhu) nezvládá kompenzovat zvýšenou zátěž.Quake44 píše:eště jsem zapoměl napsat že pokud zmáčknu výhřev zadního okna, tak mě prudce klesnou otáčky a začne se motor dusit,když to vypnu tak zase to je na těch 650-700 ustálenejch...
-
Quake44
- Registrovaný
- Příspěvky: 121
- Registrován: pon 29.09.2008 00:00
- Bydliště: Pardubice
- Klubové ID: 1785
-
Quake44
- Registrovaný
- Příspěvky: 121
- Registrován: pon 29.09.2008 00:00
- Bydliště: Pardubice
- Klubové ID: 1785
-
icecold
- Registrovaný
- Příspěvky: 1644
- Registrován: úte 21.07.2009 00:00
- Bydliště: Měřín, Vojkovice (Brno)
- Klubové ID: 3777
-
Beaver
- Registrovaný
- Příspěvky: 279
- Registrován: stř 09.05.2012 00:00
Možná by chtělo změřit ampérmetrem kolik dává ten alternátor skutečně proudu, napětí je spíš orientační. Každopádně zvýšený odběr zatíží alternátor, neb fyzikální zákony obejít nelze a buď je něco špatně v alternátoru a "moc brzdí motor" a nebo je chyba někde v tom volnoběhu (podtlaky, ventily, senzory, čert ví...). Nepadají otáčky i při záběru serva ? To by ukazovalo spíš na to řízení volnoběhu.
-
Quake44
- Registrovaný
- Příspěvky: 121
- Registrován: pon 29.09.2008 00:00
- Bydliště: Pardubice
- Klubové ID: 1785
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7217
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1705
-
Jamall
- Registrovaný
- Příspěvky: 1547
- Registrován: pon 29.06.2009 00:00
- Bydliště: Pardubice
- Klubové ID: 2933
