Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

"ne"došla nafta na TDSu

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
k5ynd1
Registrovaný
Příspěvky: 202
Registrován: stř 13.01.2010 01:00
Bydliště: 30km jihovychodne od brna
Klubové ID: 2887

#1 Příspěvek od k5ynd1 »

podavaci cerpadlo v aute nemam uz nejakou dobu (zacalo vynechavat, tak jsem jej odmontoval a misto nej mam pouze hadicku na spodek nadrze a na ni nasazeny kos). najezdil jsem s tim tak uz nejaky tisic km at jsem mel plnou nebo skoro rezervu, vzdycky v pohode. akorat start byl trochu horsi, protoze to nenatlacilo..... no a jedu si takhle o vikendu trasu 2x300km, za autem vozik (velky, na 2t). a auto naraz "zdechlo", rozsvitila se kontrolka vstrikovani a konec. zadne cukani, vynechani nebo cokoli podobneho. v tu chvili jsem mel v nadrzi onech casto zminovanych cca 25l (proste neco pod pul). palivovy filtr meneny pred cestou. nechal jsem to odpocinout cca 10min. dlouhe startovani, ale nic. avsak nafta se uz objevila v hadicce mezi filtrem a cerpadlem. dalsi dlouhe stratovani, auto chytne, vyvali se oblak koure, motor bezi a bez problemu odjizdim. jedu dal, vyjedu nadrz tak do necele 1/4 a dotankuji. vracim se zpet a pote co jsem mel v nadrzi stejne mnozstvi nafty, tak to stejne. jenze auto uz nechytlo. vymlatil jsem baterku a zustal stat v noci na D1 v odstavnym s tim vozikem a daleko od baraku. sehnal jsem naftu, auto roztahl a dojel domu.
ma nekdo napad, co/cim to muze byt? jeste doplnim, ze par dnu pred cestou mi zacali prochcavat 2 prepadovy hadicky na vstrikach. ty jsem jeste do ted nevymenil.
mohlo mit vliv, ze s tim vozikem jsem mel prumernou spotrebu asi o 50% vyssi?
diky za rady.
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#2 Příspěvek od shade741 »

cim to muze byt?- odpověděl sis sám -chybí podavačka, přes přepady se to muže i zavzdušnit když to stojí, když někde uchcává nafta tak to rozhodně spotřebě nepomůže. Mrknout jestli neteče říd, vstřik- kontrolka vstřikovače, jinak chyba na elektrice čerpadla. dále netěsnící přepady do nádrže a podobně, vstřikovačka už třeba není co bejvala tak se jí nelíbí že nemá podavací čerpadlo
k5ynd1
Registrovaný
Příspěvky: 202
Registrován: stř 13.01.2010 01:00
Bydliště: 30km jihovychodne od brna
Klubové ID: 2887

#3 Příspěvek od k5ynd1 »

vim, ze ta podavacka tam ma urcitou funkci. ale kdyz to bez ni funguje uz nejakou dobu a bez problemu. zavzdusneni je mi jasne pri stojicim aute, ale ja jsem celou dobu jel a naraz to umrelo. vyssi spotrebu chapu skrz to ze to chcije prepadama i tim tazenim voziku. spis jestli nemohlo mit vliv vetsi namahani motoru nez obvykle na to zdechnuti. ridici, ani jiny vstriky netecou. hadice u nadrze jsou vsechny ok, ty jsem kontroloval, kdyz jsem vydelaval tu podavacku. ta vstrikovacka je mozna. dle tacho ma auto najeto 440t km. takze opotrebeni tam urcite uz je.
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#4 Příspěvek od beny-maser »

asi bych to vyřešil podávačkou a samo vyřešením těch přepadů,asi nemá cenu se s tím celej den sr..t a řešit čím by to mohlo být, když to umře na to ,že je to bez nafty,jestli chceš jednu podávačku co je ok tu mám ,nechám ti jí za 600kč.
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#5 Příspěvek od Lucifer »

Kdyby si tu podávačku nechtěl já se jí ujmu :wink:
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#6 Příspěvek od beny-maser »

jaksi jsem právě zjistil,že jsem na 3er sekci a to čerpadlo je z e34 tak beru zpět, tohle by mělo být jiné, teda celá ta sestava nevím jak samotné čerpadlo,pokud bude zájem tak pošlu foto, jinak na e36 mám podávačku na 318tds ,ale ta bude volná až prodám motor
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#7 Příspěvek od Lucifer »

1.8 a 2.5 TDS mají stejný čerpadlo rozdíl mezi naftovým a benzínovým je v tlaku. Naftový cpe 0.5bar a benzínový 3.5bar
k5ynd1
Registrovaný
Příspěvky: 202
Registrován: stř 13.01.2010 01:00
Bydliště: 30km jihovychodne od brna
Klubové ID: 2887

#8 Příspěvek od k5ynd1 »

jeste se zeptam na jednu vec. jak mate zapojeny hadice od tech plovaku? jsem procital forum ohledne podavaciho cerpadla a zdalo se mi, ze to nekdo prede mnou mozna predelal. ja mam na obou hadicich mezi plovakama T-kus a od tama to vede k motoru. nema to byt nahodou od podavacky k motoru, zpet k levymu plovaku a plovaky mezi sebou?
k5ynd1
Registrovaný
Příspěvky: 202
Registrován: stř 13.01.2010 01:00
Bydliště: 30km jihovychodne od brna
Klubové ID: 2887

#9 Příspěvek od k5ynd1 »

zkusil jsem totiz misto toho puvodniho podavaciho, namontovat podavacku z 530d (byla doma k dispozici). sice to fungovalo, ale ma asi vetsi prutok. takze to za jizdy sice podavalo, ale zaroven to pretankovalo naftu z te prave pulky do leve a zase to zdechlo.
TeggyM3
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: ned 11.10.2009 00:00
Bydliště: Frýdek-Místek

#10 Příspěvek od TeggyM3 »

Lucifer píše:1.8 a 2.5 TDS mají stejný čerpadlo rozdíl mezi naftovým a benzínovým je v tlaku. Naftový cpe 0.5bar a benzínový 3.5bar
však on psal z 1,8 TDS, takže v tom případě by ti to mělo pasovat je to taky nafta ;)
k5ynd1
Registrovaný
Příspěvky: 202
Registrován: stř 13.01.2010 01:00
Bydliště: 30km jihovychodne od brna
Klubové ID: 2887

#11 Příspěvek od k5ynd1 »

jo jo, v tds je ponorne, kdezto z 530d je pod autem... psal jsem to proto, ze si nejsem jist tim zapojenim hadic...
Odpovědět