Otazka je prosta - co objednat. V katalogu vidim nejakej Contitech za 17 stovek (delka 1555 mm, kod CONTI6PK1560K1), potom MEYLE (1548 mm) za 440 kacek a nasledne dalsi Contitech (CONTI6PK1548, delka neuvedena, cena taky tak 440 kacek). Dalsi MEYLE ma delku 1560mm a stoji 4 stovky. Plus tam jsou uvedeny dalsi remeny delky 890 mm, ktere vubec netusim kam by mely pasovat, podle obrazku mi prijde, ze na ten motor ani nepatri... Klimu nemam.
To že neprasknul přisuzuju tomu, že přes IDLER byl přetažený vrchem, nikoliv podtažený spodem, takže ho to míň šponovalo. Každopádně kontrolu řemenu bych čas od času doporučil všem, minimálně určitě u tohodle motoru, protože řemen skoro není vidět. Někdo by se tak o jeho životnosti mohl dozvědět tak jako já až v okamžiku, kdy mu různě pod kapotou bude ležet kusy "hadrů" a nebo v horším případě když mu ten řemen prdne někde mimo civilizaci
Teď jsem byl dole v autě vyměnit pojistku na světlo a hned jsem koukal:D Ale já mám řemen co tam jde vidět asi novej, ještě jsou na něm nápisy a nikde není popraskanej:D Ale mám ISo, tak nevím, jestli tam vepředu mám řemen na to samí jako ty:D
Jen se trošku vetřu s dotazem, mám řemeny Contitech a v nízkejch otáčkách pískaj což mě dost štve.Nekde jsem četl, že contitechy to dělaj, jelikož jsou z měkký gumy a že když se to vymění za gates tak by to mělo být ok.Jaká je vaše zkušenost???co takhle značky BOSCH a nebo DAYCO?? Díky Moc
Vyměnil jsem ten rozpáranej v 325 za MEYLE a je ticho, pokud se chceš zkusit zbavit pískání tak můžeš mrknout do obchodů s autodílama, mívají tam někdy sprej na řemeny co pískání odstraňuje (brání prokluzu).
No mýdlo určitě ne to mi přijde prasárna (hořčice do chladiče je ještě větší hardcore ) a těm sprejům moc nevěřim jelikož jsem slyšel, že to je jen na chvíli.Takže asi koupim Gates a bude a nebo to dělá altík,mám tam vysypaný ložiska, ale v úterý se bude repasovat tak uvidíme jestli byla chyba v něm.Je to buď a nebo, kladky jsou taky nový
kamarád v minulosti použil tu "sra*ku" proti prokluzu. Tváří se to jako olej, který kam to přistane, tam zůstane, no ve skutečnosti je to solidně lepící hmota, která mu zapříčinila, že si jedna z kladek namotala drážky řemene na kladku a kamarád pak dojel domů na podobně vypadajícím řemenu, jako fotka nahoře. Že se k tomu navinutému řemenu přidala kupa os, hmyzu a prachu a jiného běžně dostupného bordelu od silnice byla už věc druhá, tomu lepidlu se nechtělo dolu