Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

když praskne rozvodový řemen potka se mi ventil s pistem

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Beaver
Registrovaný
Příspěvky: 279
Registrován: stř 09.05.2012 00:00

#21 Příspěvek od Beaver »

wiky69 píše:
Beaver píše:Naštěstí i tak dělají lepší auta než Němci :wink:
tak to bylo dost neklubové...
Nastesti nejsem v klubu, jen tu resim technicke problemy, takze neboj, neposkvrnil jsem rady sklanich vyznavacu bramborovych vozidel :D
paca píše:
Beaver píše:To možná platilo tak před 40ti rokama :lol: BTW, musíme prubnout tu diagnostiku :wink:
jsi měl zůstat u japonců a nekupovat ten vrak co máš :wink: :D
Ani nevis jak toho ted lituju kdyz mi v techto krasnych letnich dnech fuci teply vzduch z topeni nastaveneho na "studeny" do obliceje :lol:
Honza325
Registrovaný
Příspěvky: 708
Registrován: stř 26.03.2008 01:00
Bydliště: Praha

#22 Příspěvek od Honza325 »

Ani nevis jak toho ted lituju kdyz mi v techto krasnych letnich dnech fuci teply vzduch z topeni nastaveneho na "studeny" do obliceje :lol:[/quote]

Tak teď jsi zabil.. :D :evil:
.... Naštěstí i tato věc, méně znalým často navždy nepochopena má ve starších BMW svůj význam :D (i když podle mě taky nesmyslnej..)
Beaver
Registrovaný
Příspěvky: 279
Registrován: stř 09.05.2012 00:00

#23 Příspěvek od Beaver »

Jako vyrábět teplouše ? :lol: Ale asi by to vysvětlovalo, proč někteří lidi jezdí s BMW jak prase - protože se tam jako prase potí a snaží se držet plyn na zemi, aby už z toho pekelnýho auta konečně mohli vystoupit a dát si ledovový pití :D Každopádně dneska katastrofa i v Toyotě, ani vyndaný oba střešní panely nemají šanci přebít to tragický dusno a jelikož předchozí majitel šikovně rozbil chladič klimy tak jsem odkázaný jen na větrání... A dost bylo offtopicu :wink:
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4041
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3260

#24 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

paca píše:
Beaver píše:To možná platilo tak před 40ti rokama :lol: BTW, musíme prubnout tu diagnostiku :wink:
jsi měl zůstat u japonců a nekupovat ten vrak co máš :wink: :D
Tak poslední OT:D

já bych do Beavera nešil, že má vrak:D Kdyby jste viděli moje auto, tak se počůráte smíchy:D Tomu říkám vrak:D
Kuba318ie30er
Registrovaný
Příspěvky: 92
Registrován: sob 27.02.2010 01:00
Bydliště: roudnice nad labem
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od Kuba318ie30er »

jen se vetřu:
Beaver píše:
MattyX píše:mozna tak jen u fiatu punto 1.0 se motor nepotka po pretrzeni rozvodaku
ale například spousta starších Coroll má motory 4A-FE nebo 4E-FE a nepotkají se. Takže tu nešiř bludy :wink:
jak je to u coroly 1,3 2E-E
Beaver
Registrovaný
Příspěvky: 279
Registrován: stř 09.05.2012 00:00

#26 Příspěvek od Beaver »

To už je celkem postarší motor, nejsem si u něho úplně jistej, ale Toyoty obecně (hlavně starší) mají nepotkávací motory. Láme se to víc spíš u novějších motorů (např. Supra čtvrté generace má motor 2JZ-GE nebo -GTE a ten se nepotká, ale jeho modernizovaná nonturbo verze s VVTi v Lexusech IS300 už se potká). Není to samozřejmě tak, že nemusíš měnit rozvoďák, ale zpravidla když už se přetrhne tak z toho člověk vyvázne u Toyoty většinou velmi levně :D
Maverik46
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: pát 01.06.2012 00:00

#27 Příspěvek od Maverik46 »

Miluju ty chytráky, co říkají japonec na konec. Měli jste nějakého? To že to říkával váš táta, neznamená, že je to pravda. Už jste dospělí, chce to mít svůj názor
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od JaraX »

určitě bych si vzal radši japonce než koncern. ale BMW je BMW :)
Kuba318ie30er
Registrovaný
Příspěvky: 92
Registrován: sob 27.02.2010 01:00
Bydliště: roudnice nad labem
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od Kuba318ie30er »

Maverik46 píše:Miluju ty chytráky, co říkají japonec na konec. Měli jste nějakého? To že to říkával váš táta, neznamená, že je to pravda. Už jste dospělí, chce to mít svůj názor
já mám 6let dvě corolly z roku 89 a 91 a v práci aurise a corollu verso, takže asi vim o čem to je
riderfery
Registrovaný
Příspěvky: 189
Registrován: ned 26.09.2010 00:00

#30 Příspěvek od riderfery »

po potkani ventilu pistem jsem to dnes uspesne nastartoval a motor bezi :D
Odpovědět