
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e36 325tds, aktuální spotřeba
- blackjack
- Registrovaný
- Příspěvky: 1270
- Registrován: sob 21.01.2012 01:00
- Bydliště: Kozomín (Středočeský kraj)
- Klubové ID: 3035
Dneska jsem si na tebe vzpomněl na dálnici... při 140 km/h stabilně (bez pozvolného zrychlování nebo zpomalování) mi ekonoměr ukazoval takových 8,5 možná spíš 9... takže bych řekl dost podobně jak tobě... ve výsledku ti to kolem těch 7,5 průměrný na nádrž dá, záleží jak ho kde podržíš a naopak povolíš, já většinou když jedu na chalupu kokořínským dolem tak tam jedu pilu a zpátky jedu radši jinudy abych to zase vykompenzovalRihi92 píše:právě proto se ptám, mám aktuání při 140km/h něco málo nad 8l a například ty píšeš, že si jel 200 průměrem 7.7blackjack píše:Mám 325TD motor ve slušný kondici, ale nalítáno 300k a bere si běžně tak 7,4l a to jezdím denně 130 nějakých 60km po dálnici + kolona v Praze a když už se dostanu na okresku o víkendech tak pěkně z ostra.
Na výletu na autosalon do Lipska to mělo 7,7... ale zase dálnice skoro pořád 190-200
Rád bych mřil dotankováním, ale naftu neberu na benzince, tak je to krapet složitější


Taky přemýšlím o nějakým nenásilným pročištění aditivem, máš nějaké osobní zkušenosti., prohnat motorem čistej TEC se mi moc nechceLucifer píše:Tak zase v 5er jsem jednou sledoval vlákno. A tam kupovali do svejch ropáků ten TEC z kellyny. Vyjeli nádrž nahodili ten litr toho TECU a volnoběh prý na 2500ot. Nechali to na to chvíli běžet projeli se mělo to tak o 500% větší výkon. Po chcípnutí motoru (spálení veškerýho aditiva) dotankovali naftu a systém taky komplet vyčištěnej

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
No já bych to taky neriskoval čistym ale jak psal tady shade tak zkusit to půllitr až litr nafty nacpat ten vif a nechat to projet + filtr na ty sračky co půjdou z přepadů. Ještě jsem to nezkoušel ale určitě bych tohle zkusil to bude podle mě nejšetrnější a nejúčinější čištění vstřiků čerpadla a systému. Určitě účinější než aditivovat každej natankovanej litr.
- blackjack
- Registrovaný
- Příspěvky: 1270
- Registrován: sob 21.01.2012 01:00
- Bydliště: Kozomín (Středočeský kraj)
- Klubové ID: 3035
napadlo mě (a asi jsem nebyl první) vyjet nádrž na rezervu řekněme odhadem aby zbylo takový 3-4 litry a do toho dolít třeba ten TEC a nechat pročistit, podle mě už by tam mohla být zajímavá koncentrace. Jen nevím jak to myslíš s tim filtrem na přepad...Lucifer píše:No já bych to taky neriskoval čistym ale jak psal tady shade tak zkusit to půllitr až litr nafty nacpat ten vif a nechat to projet + filtr na ty sračky co půjdou z přepadů. Ještě jsem to nezkoušel ale určitě bych tohle zkusil to bude podle mě nejšetrnější a nejúčinější čištění vstřiků čerpadla a systému. Určitě účinější než aditivovat každej natankovanej litr.
Hlavne to nelejt do nádrže dyž tam není skoro nic- všechen sajrajt pude zpátky do nádrže, stačí si přečíst co sem tu už psal, včetně toho, že se rozpustí bůh ví co všude. PŘÍMO na přívod paliva do vstřikavacího dám nadobku s požadovaným obsahem(rozuměj odpojím to u palivového filtru a strčím ten konec do nádobky) Následn na další hadici která vede naftu zpět z přepadů do nádrže dáme palivový filtr( z motorky např) a vyvedeme zpět do té samé nádoby- přepad najdete snadno, odpojíme starou hadici a následně nacpete na něj kousek palivové nebo jiné hadice o požadovaném průměru a na ní pak filter. Následně vyndáme pojistku od PODAVACÍHO čerpadla,případně na něm odpojíme konektor aby nám to nevychcalo všechno ven až to nastartujem, nebude potřeba) Nastartujeme, budeme sedovat nádobku, sem tam protočíme a chvilku podržíme pak zase encháme brumlat. Práce na moment motor pak běží cca pul hodky, hlavně to nenechat vyjet uplně šecko- bordel by se pak zbytečně presoval zpátky, až uznáte že je to špinavý až až ukončit. Pokud máte dotazy pište SZ