Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e36 325tds, aktuální spotřeba
čau, jsem novým majitelem výše uvedeného auta.
Auto mám ani ne týden, najezdil jsem asi 700km, takže spotřebu podle dotankování nevím.
Chtěl byhc se zeptat na vaši aktuální spotřebu podle "průtokoměru" u otáčkoměru.
na mojem autě se mi zdá docela vysoká, při konstantní rychlosti 110km/h (rovina) jsem na nějakých 6l 140km/h něco kolem osmi.
Jsou tyto hodnoty normální? díky
Auto mám ani ne týden, najezdil jsem asi 700km, takže spotřebu podle dotankování nevím.
Chtěl byhc se zeptat na vaši aktuální spotřebu podle "průtokoměru" u otáčkoměru.
na mojem autě se mi zdá docela vysoká, při konstantní rychlosti 110km/h (rovina) jsem na nějakých 6l 140km/h něco kolem osmi.
Jsou tyto hodnoty normální? díky
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
totální normál, je třeba si uvědomit, že se nejedná o rodinný český sen ochcávku 1.9 tdi. 2.5 l naftová r6 bez moderních vetechů ve vstřikovací soustavě, takže si prostě vezme víc a já jezdil s tímhle naftákem pilu tak za 10
ale záleží jak kdo a v jaký kondici to auto je. Rozhodně nic nepokazíš zkontrolováním vzduch filtru a výměnou paliváku. Mám ještě osvědčený aditiv do nafty- koupit celou plechovici letního aditiva, naředit to tak s 0.5 l nafty napojit to přímo z pet lahve na vstřikovací čerpadlo a přepad vyvést zpět do té petky přes ten klasický paliv. filtr z motorek atd. Nechat to na to běžet, sem tam protočit- tento koncentrát pročistí čím projde, načež lze pozorovat změnu barvy jak to rozpustí nákej ten sajrajt, vstřikovače pak líp rozprašují a slušně to "maže" i čerpadlo, pak doporučuju přimíchávat do nafty pravidelně - osobně používám VIF super diesel aditiv- taková 0.5l plechovka

právě proto se ptám, mám aktuání při 140km/h něco málo nad 8l a například ty píšeš, že si jel 200 průměrem 7.7blackjack píše:Mám 325TD motor ve slušný kondici, ale nalítáno 300k a bere si běžně tak 7,4l a to jezdím denně 130 nějakých 60km po dálnici + kolona v Praze a když už se dostanu na okresku o víkendech tak pěkně z ostra.
Na výletu na autosalon do Lipska to mělo 7,7... ale zase dálnice skoro pořád 190-200
Rád bych mřil dotankováním, ale naftu neberu na benzince, tak je to krapet složitější

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
To je co za aditivum jak necháváš proběhnout čerpadlem a vstřikama ? To je letní VIF nebo ten TEC 2000 co prodávaj v kellyněshade741 píše:Mám ještě osvědčený aditiv do nafty- koupit celou plechovici letního aditiva, naředit to tak s 0.5 l nafty napojit to přímo z pet lahve na vstřikovací čerpadlo a přepad vyvést zpět do té petky přes ten klasický paliv. filtr z motorek atd. Nechat to na to běžet, sem tam protočit- tento koncentrát pročistí čím projde, načež lze pozorovat změnu barvy jak to rozpustí nákej ten sajrajt, vstřikovače pak líp rozprašují a slušně to "maže" i čerpadlo, pak doporučuju přimíchávat do nafty pravidelně...

ono to je vcelku jedno ale tady mají na benzině hojně ten VIF, používám ho už hodně dlouho do naftáků a tet to leju i do benzínu(benzínovou variantu samozdřejmě- tam ten učinek bude asi diskutabilní) nicméně i v testu aditiv dopadl nejlépe a rozhodně to není žádný šunt. Ale jak říkám hlavně se musí vyvést přepad taky do tý nádoby přes nějaký filtr, jinak ten humus pujde zpět do nádrže. Vstřikovačka si to natáhne sama, je potřeba motor taky potočit. Výsledkem je pak celkem dost černá tekutina a zasraný filtr jak to rozpustí nečistoty- záleží jakou naftu člověk dává a v jakým stavu to je, rozhodně to ale neuškodí. V česku jsem nenalil neaditivovanou naftu ani do téhle starší m 51 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
stejného efektu docílíš,když obě hadice svedeš do plechovky směsi motorového oleje s naftou, ty aditiva v oleji to rozpouští stejně dobře,tuto fintu používají i v autoservisech. Tím nemám nic proti vifu.shade741 píše:totální normál, je třeba si uvědomit, že se nejedná o rodinný český sen ochcávku 1.9 tdi. 2.5 l naftová r6 bez moderních vetechů ve vstřikovací soustavě, takže si prostě vezme víc a já jezdil s tímhle naftákem pilu tak za 10ale záleží jak kdo a v jaký kondici to auto je. Rozhodně nic nepokazíš zkontrolováním vzduch filtru a výměnou paliváku. Mám ještě osvědčený aditiv do nafty- koupit celou plechovici letního aditiva, naředit to tak s 0.5 l nafty napojit to přímo z pet lahve na vstřikovací čerpadlo a přepad vyvést zpět do té petky přes ten klasický paliv. filtr z motorek atd. Nechat to na to běžet, sem tam protočit- tento koncentrát pročistí čím projde, načež lze pozorovat změnu barvy jak to rozpustí nákej ten sajrajt, vstřikovače pak líp rozprašují a slušně to "maže" i čerpadlo, pak doporučuju přimíchávat do nafty pravidelně - osobně používám VIF super diesel aditiv- taková 0.5l plechovka
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
Tak zase v 5er jsem jednou sledoval vlákno. A tam kupovali do svejch ropáků ten TEC z kellyny. Vyjeli nádrž nahodili ten litr toho TECU a volnoběh prý na 2500ot. Nechali to na to chvíli běžet projeli se mělo to tak o 500% větší výkon. Po chcípnutí motoru (spálení veškerýho aditiva) dotankovali naftu a systém taky komplet vyčištěnej
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 140
- Registrován: úte 02.11.2010 01:00
- Bydliště: Karlovy Vary