Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e36 325tds, aktuální spotřeba

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Rihi92
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: sob 02.06.2012 00:00

#1 Příspěvek od Rihi92 »

čau, jsem novým majitelem výše uvedeného auta.
Auto mám ani ne týden, najezdil jsem asi 700km, takže spotřebu podle dotankování nevím.
Chtěl byhc se zeptat na vaši aktuální spotřebu podle "průtokoměru" u otáčkoměru.
na mojem autě se mi zdá docela vysoká, při konstantní rychlosti 110km/h (rovina) jsem na nějakých 6l 140km/h něco kolem osmi.

Jsou tyto hodnoty normální? díky
darklord
Registrovaný
Příspěvky: 481
Registrován: pon 12.12.2011 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2970

#2 Příspěvek od darklord »

ak sa ti tieto cisla zdaju vysoke tak si si mal kupit bicykel :) Co ja by som za to dal keby mi to takto malo ukazovalo :lol: (resp zralo)
kourk
Registrovaný
Příspěvky: 499
Registrován: čtv 05.06.2008 00:00

#3 Příspěvek od kourk »

myslím že to budou normální hodnoty. :)
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#4 Příspěvek od beny-maser »

si kup 318tds ta bude žrát míň
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše
Klubové ID: 1762

#5 Příspěvek od Tompo »

Hlavně aktuální spotřebou se vubec nenech zmást, prostě natankuj plnou do první cvaknutí pistole, po odjetí 100km - 200km opět natankuj do prvního cvaknutí pistole a jsi na mnohem přesnější hodnotě. Mě se to drží kolem 7 a nešetřím to!!!
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#6 Příspěvek od Lucifer »

Jezdím dálky do 6ti a město max 8.5 průměr těch 7.2 :) a taky ho nešetřím a jezdím občas slušnou pilu
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#7 Příspěvek od shade741 »

totální normál, je třeba si uvědomit, že se nejedná o rodinný český sen ochcávku 1.9 tdi. 2.5 l naftová r6 bez moderních vetechů ve vstřikovací soustavě, takže si prostě vezme víc a já jezdil s tímhle naftákem pilu tak za 10 :lol: ale záleží jak kdo a v jaký kondici to auto je. Rozhodně nic nepokazíš zkontrolováním vzduch filtru a výměnou paliváku. Mám ještě osvědčený aditiv do nafty- koupit celou plechovici letního aditiva, naředit to tak s 0.5 l nafty napojit to přímo z pet lahve na vstřikovací čerpadlo a přepad vyvést zpět do té petky přes ten klasický paliv. filtr z motorek atd. Nechat to na to běžet, sem tam protočit- tento koncentrát pročistí čím projde, načež lze pozorovat změnu barvy jak to rozpustí nákej ten sajrajt, vstřikovače pak líp rozprašují a slušně to "maže" i čerpadlo, pak doporučuju přimíchávat do nafty pravidelně - osobně používám VIF super diesel aditiv- taková 0.5l plechovka
Uživatelský avatar
blackjack
Registrovaný
Příspěvky: 1270
Registrován: sob 21.01.2012 01:00
Bydliště: Kozomín (Středočeský kraj)
Klubové ID: 3035

#8 Příspěvek od blackjack »

Mám 325TD motor ve slušný kondici, ale nalítáno 300k a bere si běžně tak 7,4l a to jezdím denně 130 nějakých 60km po dálnici + kolona v Praze a když už se dostanu na okresku o víkendech tak pěkně z ostra.

Na výletu na autosalon do Lipska to mělo 7,7... ale zase dálnice skoro pořád 190-200 :-)
Bullit
Registrovaný
Příspěvky: 19
Registrován: čtv 29.09.2011 00:00

#9 Příspěvek od Bullit »

Já s 325TD normální jízdou po městě za 8.5l/100km, takže za nějakých 6l na 100 bych byl šťastný jako blecha...
Rihi92
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: sob 02.06.2012 00:00

#10 Příspěvek od Rihi92 »

blackjack píše:Mám 325TD motor ve slušný kondici, ale nalítáno 300k a bere si běžně tak 7,4l a to jezdím denně 130 nějakých 60km po dálnici + kolona v Praze a když už se dostanu na okresku o víkendech tak pěkně z ostra.

Na výletu na autosalon do Lipska to mělo 7,7... ale zase dálnice skoro pořád 190-200 :-)
právě proto se ptám, mám aktuání při 140km/h něco málo nad 8l a například ty píšeš, že si jel 200 průměrem 7.7

Rád bych mřil dotankováním, ale naftu neberu na benzince, tak je to krapet složitější :)
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše
Klubové ID: 1762

#11 Příspěvek od Tompo »

Ježiš tak nalej skoro plnou, zbytek za pár šušní dotankuj a po 100km těch 8l zas dotankuj, ať víš, na čem jsi. Jinak tady můžeme debatovat na 20 stránek a k ničemu se to stejně nedobere :D
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#12 Příspěvek od Lucifer »

shade741 píše:Mám ještě osvědčený aditiv do nafty- koupit celou plechovici letního aditiva, naředit to tak s 0.5 l nafty napojit to přímo z pet lahve na vstřikovací čerpadlo a přepad vyvést zpět do té petky přes ten klasický paliv. filtr z motorek atd. Nechat to na to běžet, sem tam protočit- tento koncentrát pročistí čím projde, načež lze pozorovat změnu barvy jak to rozpustí nákej ten sajrajt, vstřikovače pak líp rozprašují a slušně to "maže" i čerpadlo, pak doporučuju přimíchávat do nafty pravidelně...
To je co za aditivum jak necháváš proběhnout čerpadlem a vstřikama ? To je letní VIF nebo ten TEC 2000 co prodávaj v kellyně :?:
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#13 Příspěvek od shade741 »

ono to je vcelku jedno ale tady mají na benzině hojně ten VIF, používám ho už hodně dlouho do naftáků a tet to leju i do benzínu(benzínovou variantu samozdřejmě- tam ten učinek bude asi diskutabilní) nicméně i v testu aditiv dopadl nejlépe a rozhodně to není žádný šunt. Ale jak říkám hlavně se musí vyvést přepad taky do tý nádoby přes nějaký filtr, jinak ten humus pujde zpět do nádrže. Vstřikovačka si to natáhne sama, je potřeba motor taky potočit. Výsledkem je pak celkem dost černá tekutina a zasraný filtr jak to rozpustí nečistoty- záleží jakou naftu člověk dává a v jakým stavu to je, rozhodně to ale neuškodí. V česku jsem nenalil neaditivovanou naftu ani do téhle starší m 51 :wink:
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#14 Příspěvek od beny-maser »

shade741 píše:totální normál, je třeba si uvědomit, že se nejedná o rodinný český sen ochcávku 1.9 tdi. 2.5 l naftová r6 bez moderních vetechů ve vstřikovací soustavě, takže si prostě vezme víc a já jezdil s tímhle naftákem pilu tak za 10 :lol: ale záleží jak kdo a v jaký kondici to auto je. Rozhodně nic nepokazíš zkontrolováním vzduch filtru a výměnou paliváku. Mám ještě osvědčený aditiv do nafty- koupit celou plechovici letního aditiva, naředit to tak s 0.5 l nafty napojit to přímo z pet lahve na vstřikovací čerpadlo a přepad vyvést zpět do té petky přes ten klasický paliv. filtr z motorek atd. Nechat to na to běžet, sem tam protočit- tento koncentrát pročistí čím projde, načež lze pozorovat změnu barvy jak to rozpustí nákej ten sajrajt, vstřikovače pak líp rozprašují a slušně to "maže" i čerpadlo, pak doporučuju přimíchávat do nafty pravidelně - osobně používám VIF super diesel aditiv- taková 0.5l plechovka
stejného efektu docílíš,když obě hadice svedeš do plechovky směsi motorového oleje s naftou, ty aditiva v oleji to rozpouští stejně dobře,tuto fintu používají i v autoservisech. Tím nemám nic proti vifu.
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#15 Příspěvek od shade741 »

no nevím, mě se představa toho, že spaluju olej ve válcích a tím tam vzniká zbytečnej karbon moc nelíbí ale nikdy sem to nedělal
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#16 Příspěvek od Lucifer »

Tak zase v 5er jsem jednou sledoval vlákno. A tam kupovali do svejch ropáků ten TEC z kellyny. Vyjeli nádrž nahodili ten litr toho TECU a volnoběh prý na 2500ot. Nechali to na to chvíli běžet projeli se mělo to tak o 500% větší výkon. Po chcípnutí motoru (spálení veškerýho aditiva) dotankovali naftu a systém taky komplet vyčištěnej
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše
Klubové ID: 1762

#17 Příspěvek od Tompo »

To museli mít písty radost z takového masakru :o
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#18 Příspěvek od shade741 »

zvláštní, naopak na ten aditiv co dávám já takhle koncentrovaně to de spíš tak nic extra, spíš normál nebo hůř, jiný postup nevymýšlím, tohle mám odskoušeno
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#19 Příspěvek od Lucifer »

No těch pístů bych se taky bál. Kdybych něco takovýho dělal tak jak tady popisujete naředit alespoň trochou nafty
vencabavor
Registrovaný
Příspěvky: 140
Registrován: úte 02.11.2010 01:00
Bydliště: Karlovy Vary

#20 Příspěvek od vencabavor »

Já mám 318TDS čip,žere mi to dálka(lehká noha)4,5-5l město 8l
do nafty přidávám aditivum,k dostání běžně u pumpy.motor mi slape jak hodiny. :D
Odpovědět