Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

DPF

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
olom
Registrovaný
Příspěvky: 93
Registrován: ned 28.01.2007 01:00
Bydliště: Budweis

#1 Příspěvek od olom »

Zdravím, máte někdo zkušenost s vyndáním DPF u novějších naftových motorů při jeho smrti. Je to bez problému ho vykuchat, nebo to pak dělá bordel s autem??

Dík za info
Lukke
Registrovaný
Příspěvky: 1010
Registrován: úte 11.03.2003 01:00
Bydliště: Plzeň

#2 Příspěvek od Lukke »

Nevidím důvod, proč do novějšího naftového auta nepořídit nový DPF. Pak to hulí jako fabrika a je to na silnici dost ostuda.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od JaraX »

ono je lepší si naftu vubec nekupovat, ušetří to peníze i nervy.
Jinak po vyndání DPF je musí upravit SW v řídící jednotce.
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov

#4 Příspěvek od Lucifer »

V 5er se to řeší dost často pohledej tam. Navíc naftovej motor ať je ten nejnovější tak hulí a hulit vždycky bude.
Lukke
Registrovaný
Příspěvky: 1010
Registrován: úte 11.03.2003 01:00
Bydliště: Plzeň

#5 Příspěvek od Lukke »

Lucifer: To není pravda. Co jsem měl ještě starou E46 (330d) bez DPF, tak u nového motoru nehulil ani při plném plynu. Kamarád má E90 330d s DPF v pořádku, najeto 180 tisíc a nehulí také VŮBEC. Diesel od BMW hulí, když je s ním něco v nepořádku.
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov

#6 Příspěvek od Lucifer »

Tak v tom případě na oko ten motor nehulí. Ale bude to tím DPF přidušenej. Je to jak špunt.
Beaver
Registrovaný
Příspěvky: 279
Registrován: stř 09.05.2012 00:00

#7 Příspěvek od Beaver »

Motor s DPF samozřejmě hulit nemá - to DPF tam je právě proto, aby to ty sračky pochytalo (a pak spálilo při regeneraci).
Lukke
Registrovaný
Příspěvky: 1010
Registrován: úte 11.03.2003 01:00
Bydliště: Plzeň

#8 Příspěvek od Lukke »

Lucifer píše:Tak v tom případě na oko ten motor nehulí. Ale bude to tím DPF přidušenej. Je to jak špunt.
No neřekl bych, že 335d s DPF je přidušená. :D
lukasv23
Registrovaný
Příspěvky: 60
Registrován: pon 27.07.2009 00:00

#9 Příspěvek od lukasv23 »

Tak ja mam treba E90 330D najeto pres 180k. Cca pred 10 tisici kilometru mi taky zacalo hlasit DPF ze konec. Mel jsem z toho trochu obavy, ale nakonec sel ven. Zkusenost - auto NEhulilo a NEhuli, realne o cca 0,2l mensi spotreba, na vykonu jsem to zrovna nejak moc nezaregistroval...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od JaraX »

a nenechal jsi upravit SW v jednotce? to jsem zvědav kolik ten motor vydrží
DKx
Registrovaný
Příspěvky: 266
Registrován: úte 12.05.2009 00:00
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od DKx »

Vyndání PDF je u strašího dieselu přímo doporučované, ale je to docela manuálně náročné (navaří se místo něj trubka) a musí se upravovat řídící jednotka.
Cenově kolem 10 tisíc, např. http://www.bitpower.cz/index.php?module ... -BMW-320d-.

Výsledkem by měla být znatelně nižší spotřeba, subjektivně lepší výkon, rozhodně žádná výraznější kouřivost, brikety nelítaj, v pohodě to projde emisemi i v kombinaci s čipem.

A hlavně, snížení rizika problému s tímto pseudo-eko špuntem...
jura55
Registrovaný
Příspěvky: 169
Registrován: pon 21.05.2007 00:00
Bydliště: Brno

#12 Příspěvek od jura55 »

Lukke píše:Nevidím důvod, proč do novějšího naftového auta nepořídit nový DPF. Pak to hulí jako fabrika a je to na silnici dost ostuda.
To me tak sere, ze to huli :-D (navic to az tak nehuli)
Lukke
Registrovaný
Příspěvky: 1010
Registrován: úte 11.03.2003 01:00
Bydliště: Plzeň

#13 Příspěvek od Lukke »

jura55 píše:To me tak sere, ze to huli :-D (navic to az tak nehuli)
No já bych si připadal s hulícím autem jako trapák. :D

Takhle ne/hulí nová 330d E46 bez DPF... http://youtu.be/eHAJZ06_eKk. Zhoršovalo se to až kolem 180 tisíc, zvláště když byl ucpanej odlučovač oleje. Po vyměně opět téměř bez hulení.
Odpovědět