potřeboval bych poradit. Začala mi ubývat chladící kapalina, ale pod autem ani kapka? Co s tím??? Dolil jsem destilku a po několika desítkách km to samé.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
BMW E36 - ztráta chladící kapaliny z chladiče
-
Lucifer
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
No hned takhle těsnění pod makovicí. To je rada teda
Může to někde lehce prosakovat a odpařovat se. Jinak kdyby si měl to těsnění pod palicí tak by si měl emulzi na víčku od oleje přibejval by ti olej. A nebo by ti šel z laufu hodně bílej dým.
Mě se stalo, že mi jednou voda zmizela uplně, po dolití najeto asi 5000km a voda se už neztratila vůbec.
Může to někde lehce prosakovat a odpařovat se. Jinak kdyby si měl to těsnění pod palicí tak by si měl emulzi na víčku od oleje přibejval by ti olej. A nebo by ti šel z laufu hodně bílej dým.
Mě se stalo, že mi jednou voda zmizela uplně, po dolití najeto asi 5000km a voda se už neztratila vůbec.
-
Lucifer
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
Tak ten tlak bych řešil až na konec. Řekne ti jestli není fouklý/prasklý těsněný nebo křivá hlava. Ale to by ti šel z laufu dým a kdyby ti to šlo do oleje tak by si měl tu emulzi na víčku.
No tak když se na to podíváš kde všude voda koluje tak toho rozhodně není málo, takže všechno to prolízt. Rukou osahat hadice spoje jestli nejsou někde mokrý.
toho může bejt
No tak když se na to podíváš kde všude voda koluje tak toho rozhodně není málo, takže všechno to prolízt. Rukou osahat hadice spoje jestli nejsou někde mokrý.
A pokud nic nenajdes, tak kup sracku na utesneni chladice a nasyp to do okruhu. Nekdy se stava, ze prasklinky jsou velmi male a kapalina ubyva a po zahrati, takze vizualne nikde nic nekape ani netece. Utesnovac si ale tu skilinku najde a dotesni. Neni to sice stoprocentni, ale da se to vyzkouset pokud uz nevis, kde by to mohlo byt.
- icecold
- Registrovaný
- Příspěvky: 1644
- Registrován: úte 21.07.2009 00:00
- Bydliště: Měřín, Vojkovice (Brno)
- Klubové ID: 3777
- Kontaktovat uživatele:
tak abych nezakládal nové téma. Mám 320i m50tu a přes zímu auto stálo, resp jsem s ním popojížděl po zahradě, tudíž se ani nezahřálo na provozní teplotu. Dneska s tím jedu na technickou, tak jsem dotahnul ručku, vyměnil termostat, odvzdušníl, jel to projet a prohřat motor. Auto se nepřehříválo. Pak jsem chtěl zkontrolovat olej, když jsem vytáhnul měrku tak ten olej na ní mi příšel strášně řídkej až odkapávál, taky ho bylo nadmíru. No hned na to jsem otevřel víčko na olej a tam malinko emulze bylo. No postupem času jak ten motor vychladnul tak úroveň oleje na měrce padal tak nevím. Auto vodu nežere, alespoň minulou sezonu jsem nedolejvál a ani olej. Akorát minulý léto se mi ten motor 2x přehřál vlivem prásklé expanzky a zavřeným termosatem. Nevím. Že by těsnění pod hlavou ko?...
e36 328i
e36 325iA
e46 320d
BMW e36, e46, e39 náhradní díly. Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844
e36 325iA
e46 320d
BMW e36, e46, e39 náhradní díly. Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844
-
Lucifer
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
Beaver píše:A pokud nic nenajdes, tak kup sracku na utesneni chladice a nasyp to do okruhu. Nekdy se stava, ze prasklinky jsou velmi male a kapalina ubyva a po zahrati, takze vizualne nikde nic nekape ani netece. Utesnovac si ale tu skilinku najde a dotesni. Neni to sice stoprocentni, ale da se to vyzkouset pokud uz nevis, kde by to mohlo byt.
No jasně to je to nejlepší co můžeš udělat
Pak se všichni diví že se to neuchladí přehřejvá a v čem může bejt problém
To radši vyměním všechny hadičky a spony a těsnění než abych tam sypal lepidlo
Taky pisu, ze to je reseni az jako uplne posledni moznost. Jinak ten bazmek reaguje pri styku se vzduchem a proto to taky utesni ty mista kde kapalina prosakuje ven ze systemu. Proc by to melo zalepit termostat nebo nejake kanalky tudiz netusim a jeste nikdy jsem se s takovym "zalepenym" motorem nesetkal. Az nejakej zalepenej termostat uvidis, tak mi ho vyfot 
-
Lucifer
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
Moc rád bych ti to ukázal. Zrovna jsem dělal u známýho brigádky v servisu. Přijela k nám kokta se zalepenym systémem. Nasypal tam sračku z kelly TEC-2000 Radiator STOP leak 350ml. Udělal přesnej postup jakej se má. Ohřátej motor otevřený topení nalejt a projet. No přijel po 2 tejdnech od aplikace, že se mu hřeje motor. Ručička až v červenym. Vodu jsme vypouštěli asi 2 hodiny když jsme sundali hlavu tak jsem krásně viděl zalepený kanálky. Z průměru plácnu 8mm byl průměr kanálku 2mm. Vyndali jsme termostat komplet zalepenej. Chladič protejkal tak 1l vody za 5 hodin.
Od týhle zkušenosti vim že bych to do auta nikdy nenasypal. To radši vyměnit všechny hadice spoje a těsnění jak již jsem psal.
Odvzdušněný to měl
A i kdyby tam byla sebemenší bublinka v tom systému o který nebudeš vědět tak ti to ucpe systém tam kde bude ta bublinka.
Rád bych ti to poslal ale fotit jsem nestíhal
Od týhle zkušenosti vim že bych to do auta nikdy nenasypal. To radši vyměnit všechny hadice spoje a těsnění jak již jsem psal.
Odvzdušněný to měl
Rád bych ti to poslal ale fotit jsem nestíhal
