
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E36 2.0 neVANOS
Zdravim...chlubím se už pul roku mou 36tkou a do ted nebyl (co se týče motoru) žádný problém. Jenom se poslední dobou začlo ozývat na studený motor nějaké cvakání. Cvaká asi tak 5 vteřin, potom ticho a po dalších 5ti vteřinách začne znova...to se opakuje do té doby, než se motor alespon trochu ohřeje. No a ještě jedna věc se spojkou. Ta jde jako po másle, ale když ji (zkoušel jsem na místě a poslouchal motor) sešlápnu a prudce pustím, tak v motoru KLEPE, klepe a pomalu ale jistě doklepe do uplnýho ticha. Nevim možná je to banalita co tady píšu...nevim. Každopádně díky za rady 

Díky moc Jamalle. Nemám to teda zatím řešit? Chtěl bych slyšet konečnej verdikt. Ne typu vyměn celý motor atd
...měl sem to v Brně v renocaru plus u známýho mechoše a oba mi potvrdily, že je ten motor v neobyčejné formě
, že borec jezdil s 2.5 a u mýho 2.0 měl mnohem lepší pocit z jízdy, kultury a výkonově slabší že prej nebylo znát...no to je jedno, proto mě ty hydra trošku právě zamrzely...ale díky všem co tu píšete
)



záleží, kdo ty to bude dělat, výměna hyder sebou nese hodně práce. Jestli nějaký origo servis, tak "nový" motor vyjde opravdu levněji, ale tam to bude na 99,9% klepat taky a když né dneska, tak zítra určitě. Znalí mechanik je umí v ruce, když si je pomačká prý poznat, který je OK a KO nemusí měnit všechny i když by se měli. Jaké koliv cvakání motoru není dobře, záleží co máš s autem v plánu, nechá se s tím jezdit, ale jestli chceš spolehliví stroj, co tě nikde nenechá, tak vyměnit, protože se může ve ventilovém výku rozlítnout a nadělá paseku jak lůžku hydra,tak vačce a klidně i zbytku, je to věc náhlá, která přijde bez upozornění...upozornění je to, že cvaká, ale taky k tomu nemusí nikdy dojít.
Osobně pokud klepe jenom za studena bych to ještě neřešil, ale jak o sobě dá vědět i za tepla v dlouhých intervalech, je na čase s tím zajít na výměnu
Osobně pokud klepe jenom za studena bych to ještě neřešil, ale jak o sobě dá vědět i za tepla v dlouhých intervalech, je na čase s tím zajít na výměnu
No z auta mám v plánu udělat šperk, takže asi tak
...Ze všech rad jsem usoudil, že je problém na začátku a hydra cvakají opravdu jen za studena. I když ten motor studený ještě (po tom cvakání) je tak asi cca 5 minut nic neslyším. Ale rozhodně to řešit budu, jenom to musí vydržet do prázdnin
...každopádně díky za rady!!

