Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E36 2.0 neVANOS

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
ONDRASS
Registrovaný
Příspěvky: 16
Registrován: pon 21.11.2011 01:00

#1 Příspěvek od ONDRASS »

Zdravim...chlubím se už pul roku mou 36tkou a do ted nebyl (co se týče motoru) žádný problém. Jenom se poslední dobou začlo ozývat na studený motor nějaké cvakání. Cvaká asi tak 5 vteřin, potom ticho a po dalších 5ti vteřinách začne znova...to se opakuje do té doby, než se motor alespon trochu ohřeje. No a ještě jedna věc se spojkou. Ta jde jako po másle, ale když ji (zkoušel jsem na místě a poslouchal motor) sešlápnu a prudce pustím, tak v motoru KLEPE, klepe a pomalu ale jistě doklepe do uplnýho ticha. Nevim možná je to banalita co tady píšu...nevim. Každopádně díky za rady :)
mequi
Registrovaný
Příspěvky: 933
Registrován: stř 14.10.2009 00:00
Bydliště: Mlada Boleslav - ŠKODA City

#2 Příspěvek od mequi »

To první cvakání budou asi hydroštely v háji a ten druhý zvuk by mohl být dvouhomtový sertvák. Prý, když je před smrtí tak klepe. Mne se taky oklepe když chcípnu motor.
ONDRASS
Registrovaný
Příspěvky: 16
Registrován: pon 21.11.2011 01:00

#3 Příspěvek od ONDRASS »

díky....na kolik tak ty hydroštely výjdou? :?
aigo
Registrovaný
Příspěvky: 604
Registrován: stř 07.05.2008 00:00
Bydliště: Zámrsk
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od aigo »

to te vyjde levneji vymenit cely motor a co se tyce spojky tak dvouhmota je az u vanosu u nevanosu je jednohmota
fizzer
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: čtv 09.12.2010 01:00
Bydliště: matka měst

#5 Příspěvek od fizzer »

aigo: s tou dvouhmotou, víš to určitě?
Uživatelský avatar
Jamall
Registrovaný
Příspěvky: 1547
Registrován: pon 29.06.2009 00:00
Bydliště: Pardubice

#6 Příspěvek od Jamall »

té hydroštely můžeš ještě ještě relativně zachránit, pokud půjdeš a ještě dneska vyměníš olej....pokud ty to neklepe už nějaký týden
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#7 Příspěvek od Foldas »

co takhle změřit tlak oleje v motoru
Uživatelský avatar
Danny Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1563
Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
Bydliště: Olomouc

#8 Příspěvek od Danny Moderátor »

Jamall píše:té hydroštely můžeš ještě ještě relativně zachránit, pokud půjdeš a ještě dneska vyměníš olej....pokud ty to neklepe už nějaký týden


ten olej to může spravit ale chce to nejlépe 10W-60
ONDRASS
Registrovaný
Příspěvky: 16
Registrován: pon 21.11.2011 01:00

#9 Příspěvek od ONDRASS »

No tak olej je čerstvě vyměněný právě.5W ...problém se spojkou už zmizel..no a ty hydro cvakají fakt nějakých 5 vteřin a ztichnou..třeba po 10ti sekundách na 2 vteřinky a tím to končí....to voda není ještě ani zvedlá
Uživatelský avatar
Jamall
Registrovaný
Příspěvky: 1547
Registrován: pon 29.06.2009 00:00
Bydliště: Pardubice

#10 Příspěvek od Jamall »

tak to už jsou na cestě páně...nic nenormálního...cvaká nám to sem tam každému...už jsou vydřené a neudrží olej, nebo jim dlouho trvá, než se "napustí"
ONDRASS
Registrovaný
Příspěvky: 16
Registrován: pon 21.11.2011 01:00

#11 Příspěvek od ONDRASS »

Díky moc Jamalle. Nemám to teda zatím řešit? Chtěl bych slyšet konečnej verdikt. Ne typu vyměn celý motor atd :D...měl sem to v Brně v renocaru plus u známýho mechoše a oba mi potvrdily, že je ten motor v neobyčejné formě :D, že borec jezdil s 2.5 a u mýho 2.0 měl mnohem lepší pocit z jízdy, kultury a výkonově slabší že prej nebylo znát...no to je jedno, proto mě ty hydra trošku právě zamrzely...ale díky všem co tu píšete :))
Uživatelský avatar
Jamall
Registrovaný
Příspěvky: 1547
Registrován: pon 29.06.2009 00:00
Bydliště: Pardubice

#12 Příspěvek od Jamall »

záleží, kdo ty to bude dělat, výměna hyder sebou nese hodně práce. Jestli nějaký origo servis, tak "nový" motor vyjde opravdu levněji, ale tam to bude na 99,9% klepat taky a když né dneska, tak zítra určitě. Znalí mechanik je umí v ruce, když si je pomačká prý poznat, který je OK a KO nemusí měnit všechny i když by se měli. Jaké koliv cvakání motoru není dobře, záleží co máš s autem v plánu, nechá se s tím jezdit, ale jestli chceš spolehliví stroj, co tě nikde nenechá, tak vyměnit, protože se může ve ventilovém výku rozlítnout a nadělá paseku jak lůžku hydra,tak vačce a klidně i zbytku, je to věc náhlá, která přijde bez upozornění...upozornění je to, že cvaká, ale taky k tomu nemusí nikdy dojít.

Osobně pokud klepe jenom za studena bych to ještě neřešil, ale jak o sobě dá vědět i za tepla v dlouhých intervalech, je na čase s tím zajít na výměnu
ONDRASS
Registrovaný
Příspěvky: 16
Registrován: pon 21.11.2011 01:00

#13 Příspěvek od ONDRASS »

No z auta mám v plánu udělat šperk, takže asi tak :)...Ze všech rad jsem usoudil, že je problém na začátku a hydra cvakají opravdu jen za studena. I když ten motor studený ještě (po tom cvakání) je tak asi cca 5 minut nic neslyším. Ale rozhodně to řešit budu, jenom to musí vydržet do prázdnin :)...každopádně díky za rady!!
Odpovědět