Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Hučí difec

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše
Klubové ID: 1762

#21 Příspěvek od Tompo »

Renault je kapitola sama pro sebe... Přidám se s mým poznatkem - mě zas E36 dělá hlavně za studena, že prvních cca 10km, když pustím nohu z plynu a brzdím motorem, tak to zezadu hučí jako když kov na kov, někdy vís, někdy míň. jakmile přidám, je to dobrý. Po cca těch 10km to přestane... Zatím jsem s tím nic nelaboroval, máte někdo nějaký tip? Díky
Dilbert
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: čtv 20.01.2011 01:00

#22 Příspěvek od Dilbert »

Ahoj všem,

myslím, že mám podobný problém na E90 320D touring. Koupil jsem ho v perfektním stavu z Německa s 105tis km. Teď mám najeto 140 a nad 100km/h začíná být slyšet ze zadu hučení. Tak nevím, jestli je to počínající problém s ložisky, nebo s diferákem :-(
Co mě ale napadlo... nedávno (tak 5-10 tisíc km zpátky) mi měnili zadní kotouče. Mohlo dojít nějakou neodbornou montáží těch kotoučů k poškození/naražení ložisek nábojů? Nebo dokonce v tom diferáku?
Projevilo by se to hned, nebo po takovéto nějaké době?

Díky za reakce;-)
Dilbert

PS: Umí něco z těchto problémů odhalit diagnostika? Nejde třeba v servisním menu vyčíst teplota nábojů nebo oleje v diferenciálu?
choze1
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: pát 18.05.2012 00:00

#23 Příspěvek od choze1 »

hučelo mi to úplně stejně,bylo to ložisko zadního kola,zvednout,vytočit,chcípnout motor a nechat dotočit....nejlepší diagnostika :D
Pepabawor
Registrovaný
Příspěvky: 16
Registrován: pát 11.05.2012 00:00

#24 Příspěvek od Pepabawor »

Nejde třeba v servisním menu vyčíst teplota nábojů nebo oleje v diferenciálu?

Ty brďo! BMW je sice dobrá značka, ale přece jen F14 Tomcat to nebude. :)
Dilbert
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: čtv 20.01.2011 01:00

#25 Příspěvek od Dilbert »

Proč by tam nějaký čidlo nemohlo být? V těch nábojích asi ne ...to je pravda... ale v tom difecu by nějaký čidlo na olej mohlo být. Když jsem měl jednu půjčenou E90-ku na diagnostice, tak mi i řekli při kolika kilometrech tam byl demontovaný nárazník a některý další díly;-)

Jinak jsem to měl u kámoše na zvedáku a je to v diferenciálu. Obě kola se zastavily stejně. Když motor nejel a měl jsem zažazeno, tak stál i kardan a stejně to tam trošku klape. Když jsem dal ruku na diferenciál a točil koly, tak je tam cítit i slyšet cvakání. Snad to nebude moc drahá oprava :-(
Beaver
Registrovaný
Příspěvky: 279
Registrován: stř 09.05.2012 00:00

#26 Příspěvek od Beaver »

Demontaz narazniku je spis udaj ze servisni historie v databazi BMW, nikoliv z udaju v ECU.
Pepabawor
Registrovaný
Příspěvky: 16
Registrován: pát 11.05.2012 00:00

#27 Příspěvek od Pepabawor »

Tak jsem se vrátil od garážníka. :( Hodil to na zvedák, zkouknul to a řek, že to nemá cenu opravovat. Že by musela jít ven těhlice, ten šroub je zarezlej, že by ho ani asi ven nedostali a že výměna ložiska by stála nejmíň pět tisíc a vzhledem ke stavu podvozku už by to ani nemělo cenu. Mám to prej odvézt na vrakáč...

Autí jezdilo až doteď furt ok, jasně že sem tam rez najde, ale že by to bylo fakt tak blbý? Tak nevím... buď se mu nechtělo srát se se starou károu, (na věk patnáct let řekl, že je to babička), nebo to mám fakt zvrakovat? 8O
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1778
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od MattyX Moderátor »

no klasickej případ člověka co se mu nechce jebat se zrezlou matkou na poloose , je potřeba si s tím umět vyhrat tak že ji povolíš , pak koupis novou a je klid ... nekdy se stava že ta polosa za boha nejde ven ale pak povoli vzdycky ... levnejsi rešeni , koupit cele podelne rameno s tehlici a loziskem a poloosou a prehodit to na auto ...
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#29 Příspěvek od Lucifer »

Tak takhle po netu toho moc nezjistíme, ale šrouby ať utrhne ty se dají koupit nový. A ložiska i když kouknu do nejdražšího obchodu což je kelly tak sada na jedno kolo od SKF stojí 1762 dá se sehnat i za 800 jedna sada.

Navíc nevim jak by chtěl dělat ložisko bez vyndání těhlice u nás v práci měníme ložiska jak na běžícím pásu. A těhlice jde vždycky ven, když urvem šrouby kupujeme hned nový. Většinou je kupujeme tak i tak protože už kolikrát musely ven flexou.

A stav podvozku když budeš trochu hledat a najdeš si někoho kdo má slevy, tak ten podvozek opravíš do 15ti max a to počítám čepy siláče brzdy tlumiče péra uložení. A ještě nebudeš kupovat žádný sráče.

Takže se mu s tim spíš jen nechtělo srát :roll: Vylisovat ložisko co tam je 15 let už je pěknej voser
Pepabawor
Registrovaný
Příspěvky: 16
Registrován: pát 11.05.2012 00:00

#30 Příspěvek od Pepabawor »

Dík všem za reakci. Já to taky tak nějak cítím, že se mu s tím nechtělo srát. Jenže komu se bude chtít? A za příjemný prachy? Každej mechoš se radši povrtá v zánovní Fábce, než se mordovat s patnáctiletým baworem, to docela chápu...

Investovat se mi do toho už nechce, protože může odejít každou chvíli něco jinýho a já v září končím v práci. Vyjezdím nádrž a zbavím se toho za pár korun. Technickou mám do srpna.
Odpovědět