Zdravím kdo z naftařů by mohl vědět čím je nebo se setkal s cukáním 2,5 tdska?
Dělá to jen na 2,3 občas i při 4
když jedu například v klidu po městě bez zátěže s nohou opřenou o plyn (na spotřebu)
Při jízdě na krev a plnym plynu na všechny kvalty to necukne ani jednou.
Dostal jsem dost typů na hlavičku vstřikovacího čerpadla..
Už někdo tu hlavičku ladil/seřizoval (nastavoval) ?
Hejbat s tou hlavičkou čerpadla je tak trošku sázka do loterie.....vím, že někdo to dělal naslepo, ale nejlepší by asi bylo zajet do Bosche a nechat ho seřídit tam
pomůže přidat dávku paliva, to je pohnout hlavou čerpadla směrem do kabiny,pouze lehce 1mm víc rozhodně ne!je to stašně citlivé. Pokud při zahřátém motoru při přidání a následném ubrání plynu se otáčky na chvilku zastaví na 1000 a po vteřině klesnou na 800 tak je to maximální rozumná dávka. Cukání způsobuje vyběhaný servo v čerpadle. Tímto postupen nic neopravíš, ale jen se to nebude nějakej čas oběvovat. Mě to pomohlo a to mi to padalo do nouzáku. Přes diagnostiku to nastavit nejde. Ta chce plynulé padání otáček.
to co píše beny je pravda pravdoucí měl sem stejný problém + to že mi to přestávalo v tahu jet...ale posunutí hlavy bylo na chvíli..musel sem koupit novou a mám svatý klid!!!!a v boschi do teho tež klepou žádná stolice...prý se to na tds musí doladit podle motora...