Zdravím,
jak se řeší problém s diferenciálem při zástavbě M50 do e30 za předpokladu, že bych byl rád aby to auto fungovalo normálně,.?
Předem dík za všechny rady.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E30 M50b28 - DIFF
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
sežene se vhodnej poměr
tzn jako u E36 , takže poměr bud 3.25 , nebo 3.38 z compakta 1.6 , 3.45 , popripade 3.64 ale to je už takový poměrně hodně akční ale dá se to
3.73 a 3.91 uz bude hodne rychlej převod 



E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
difec z kompakta je záměnej s e30 bez problemu
ma jen jinej tvar unašeče z kardanu ale počet šroubů a rozteč je stejná
akorát to teda bude malej obal , což není uplně záruka životnosti , ideálni je sehnat velkou bednu ... jenže to sme u jádra problému - nesehnatelné temer 



E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance