Zdravím,
jak se řeší problém s diferenciálem při zástavbě M50 do e30 za předpokladu, že bych byl rád aby to auto fungovalo normálně,.?
Předem dík za všechny rady.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E30 M50b28 - DIFF
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
sežene se vhodnej poměr
tzn jako u E36 , takže poměr bud 3.25 , nebo 3.38 z compakta 1.6 , 3.45 , popripade 3.64 ale to je už takový poměrně hodně akční ale dá se to
3.73 a 3.91 uz bude hodne rychlej převod 



E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
difec z kompakta je záměnej s e30 bez problemu
ma jen jinej tvar unašeče z kardanu ale počet šroubů a rozteč je stejná
akorát to teda bude malej obal , což není uplně záruka životnosti , ideálni je sehnat velkou bednu ... jenže to sme u jádra problému - nesehnatelné temer 



E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance