Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
chlazení motoru
ahoj mám problém s chlazením,jel jsem s autem asi 25km a ke koncu sem mu zacal nakladat jenze pak sem zastavil a vsiml sem si ze me kape chladící kapalina a šlo to z boku chladiče jak kdyby se provalil a ještě to hučelo jak to bylo pod tlakem,když sem povolil expanzku tak odfoukl tlak a kapalina přestala téct a už to ani nehučelo.....dneska sme to byli projet a už to neteklo ale jak jsme zastavili tak nic a jak se otevrela expanzka tak okamzite vylítla včechna kapalina , hadice nebyli tvrde a vrchni byla dost horka a spodní byla teplá ale rukou se dala držet normálně a teplotu chladiče jsem nesoušel....tak nevím čím to je bojím se že těsnění pod hlavou a nejradši bych byl třeba jen za špatnej termostat,kouř z výfuku nejde a auto táhne normálně
MOTOR: e36 323i M52
MOTOR: e36 323i M52
vyteklo tak 4-5l no dneska sem rano jel a po 10 km hlasil bc stav chladici kapaliny,tak jsem to odvzdusnil a dolil.....jedu dom zase stav chladici kapaliny na bc a ze to skusim ovzdusnit tak tekla jen kapalina .....ty dvě tlustý hadice byli horký a ta vrchní víc ale když sem šahl na chladič nahoře tak byl taky dost horkej ale dole teplej ale ruku sem na nem mohl mít v pohode....je to jak kdyby tam byl obrovskej tlak protoze to jak je zahraty tak to sici a z chladicu jde para tam kde to minule proteklo
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
Máš špatnej chladič, je starej a vyhřátej, pokud by jsi měl fouklé těsnění tak by to mělo vylítat ven přepadem u víčka, to můžeš taky vyměnit pro jistotu , že neotvíra včas a nafouklo ti chladič,nebo změřit tlak uvnitř nádobky.
Jinak povolit víčko na ohřátém motoru je pěkná blbost a můžeš být rád, že tě to neopařilo,v motoru je normální teplota přes 100°C a tím, že je tam přetlak se to nevaří,jenže jak otevřeš víčko tak ten přetlak zrušíš a voda se ti vyvaří ven.
Jinak povolit víčko na ohřátém motoru je pěkná blbost a můžeš být rád, že tě to neopařilo,v motoru je normální teplota přes 100°C a tím, že je tam přetlak se to nevaří,jenže jak otevřeš víčko tak ten přetlak zrušíš a voda se ti vyvaří ven.
Podle mě máš špatné těsnění pod expanzkou , me to taky neteče ale jak jsem jednou v zimě driftoval a zahřál to trochi vic nez obvykle tak po zastaveni sem tez mel pod autem kapalinu z chladiče, dojel sem rychle domů a kontroloval odkud to teklo a už tam nic neteklo jen bylo mokro pod expanzkou, zatim sem to ještě neřešil ale už mám u kamaráda objednaný nový těsnící O kroužek takže to budu měnit 
Prostě když jsi to ohřál tak ti to uchcalo tlakem přes to těsnění, tak bych to viděl i u svého případu

Prostě když jsi to ohřál tak ti to uchcalo tlakem přes to těsnění, tak bych to viděl i u svého případu

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 539
- Registrován: pon 19.03.2007 01:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Klubové ID: 1625
ted sem resil to same. chladic ktery tece cca 1l vody na 100km. v zime ok a jak se udelalo teplo tak varil. logicky neni v soustave spravny tlak vody a tak ta voda vari, protoze se to i tou dirou v chladici zavzdusnuje. pri jistotu sem vymenil i pumpu a termostat. jinak me to treba varilo jen kdyz se s autem jelo tzn motor mel nejaky otacky, kdyz stalo a nechal se jen bublat tak nevaril.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 228
- Registrován: pon 18.07.2011 00:00
- Bydliště: Frenštát pod Radhošťem
a kdyby to bylo tim chladicem,tak jakou znacku volit?ten muj origio uz ma vse za sebou,je vyhratej,zaneseny vodnim kamenem a pomalu se rozpada,tudiz staci nekde mala dirka,chvilku pojezdis a nestacis se divit kolik se v soustave nahromadi vzduchu,proto jeden z nejvetsich pozadavku na chladici okruh je tesnost,proto kdyz ti to prolina nekde na motore,tak to ani nepoznas,protoze je to horke misto kde to hned usycha.