Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
BMW E36 coupe rally - videa po Rally Posázaví
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
Je tam http://www.azpneuracing.cz/beta/index.php/technika
A mě zajímá jestli je to sériovka motor bez velkejch úprav
A mě zajímá jestli je to sériovka motor bez velkejch úprav

Je to v podstatě seriovka, jen jsem ho trochu opravil, repásnul a vyčistil. Kamarád co staví výfuky na závodní auta mě udělal nové trubky z nerezu (ne proto že by jsem chtěl, ale staré potrubí bylo KO tak jsem ve výhledu dalších úprav provedl výměnu za závodní výfuk a svody). V garáži už je ale 2,8 a šestiklapka. Přes léto si ho pomalu postavím a v zimě proběhne montáž. V čem je problém je převodovka, mám tam sice tu s pevným obalem ale to je tak vše. diff tam je svorný ale převod je 3,23, potřeboval by jsem něco kolem 4,0 nebo ještě lépe 4,2. A co se týče ceny tak asi není co mlžit, každý si to snad dokáže spočítat :
Auto (lehce bourané) 40K
oprava a repase + nápně 20K
Rám 25K
Repase náprav a úprava uložení + lyžina 20K
Interier (sicny,pásy,vedení vnitřkem atd.) 30K
Brzdy (hydro ručka, ventil redukce tlaku atd..) 10K
takže ve výsledku zhruba 150K Kč (raději to přesně nepočítám) . Do toho musíš brát v potaz že potřebuješ alespoň 12 kol + obutí (i starší) to je tak 30K. Navíc si krom rámu děláme sami úplně vše, včetně soustružení a frézky. Takže tuhle práci nepočítám.
Není to žádná super-raketa, ale pojezdit se s tím dá a až padne motor tak koupím další za pakatel (M50tek se všude válí hromada). Dnešním pohledem jsem ale udělal špatně (v rámci motorizace). Bohužel je vypsaná jen skupina nad2000ccm a to znamená že jsem v kategorii s lancery a imprezami, na ty prostě nemám. Zkusím na příští sezónu orodovat aby vypsali skupinu nad2000ccm+dvoukolky.
Auto (lehce bourané) 40K
oprava a repase + nápně 20K
Rám 25K
Repase náprav a úprava uložení + lyžina 20K
Interier (sicny,pásy,vedení vnitřkem atd.) 30K
Brzdy (hydro ručka, ventil redukce tlaku atd..) 10K
takže ve výsledku zhruba 150K Kč (raději to přesně nepočítám) . Do toho musíš brát v potaz že potřebuješ alespoň 12 kol + obutí (i starší) to je tak 30K. Navíc si krom rámu děláme sami úplně vše, včetně soustružení a frézky. Takže tuhle práci nepočítám.
Není to žádná super-raketa, ale pojezdit se s tím dá a až padne motor tak koupím další za pakatel (M50tek se všude válí hromada). Dnešním pohledem jsem ale udělal špatně (v rámci motorizace). Bohužel je vypsaná jen skupina nad2000ccm a to znamená že jsem v kategorii s lancery a imprezami, na ty prostě nemám. Zkusím na příští sezónu orodovat aby vypsali skupinu nad2000ccm+dvoukolky.
Ahoj, po Rally Posázaví tady mám nějaké videjko.
Best of onboard http://youtu.be/8Rs4BtbBl08
od fandů http://youtu.be/Z7z9Jq-WQMw
Best of onboard http://youtu.be/8Rs4BtbBl08
od fandů http://youtu.be/Z7z9Jq-WQMw
- Přílohy
-
- 149345_3808878908208_1464527105_33329364_848526430_n.jpg (140.61 KiB) Zobrazeno 251 x