Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

hadice-servo

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
PavelJandak
Registrovaný
Příspěvky: 335
Registrován: úte 17.03.2009 01:00
Bydliště: Hostinné
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od PavelJandak »

Ahoj lidi, vyskytl se mi menší problém.Našel jsem vlhkou hadici vedoucí z nádobky servo oleje k čerpadlu.Zde by to mělo být č.1 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=20 .Myslel jsem, že to sákne ve spoji, ale hadice je naprasklá, tak se chci zeptat, zda musím koupit origo a nebo co radíte?Jinak na připojení nové hadice stačí klasické vodní sponky?Ještě jsem hledal návod na výměnu servo oleje a našel jsem toto.Odsát olej z nádobky,vyšroubovat převlečnou matici na řízení a točit koly.Co je myšleno tou převlečnou maticí?Díky moc
Uživatelský avatar
LiborM
Registrovaný
Příspěvky: 1350
Registrován: stř 27.01.2010 01:00
Bydliště: Brno-venkov
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od LiborM »

Kup origo novou, jiné varianty moc nefungují a tečou, vyzkoušeno.
Udělěj to podle návodu,pak povol jednu z hadic na řízení , co je k němu přišroubováný šrouby a toč volantem, ono to všechno vyteče, ale hlavně měj vyplej motor:-)
Bmw M3 e36 3.0i Greenhell
Bmw E28 535i
Mercedes-Benz ML 55 AMG
Audi S8 6q
PavelJandak
Registrovaný
Příspěvky: 335
Registrován: úte 17.03.2009 01:00
Bydliště: Hostinné
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od PavelJandak »

a jakou hadici mám povolit? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=20 .Díky
Uživatelský avatar
LiborM
Registrovaný
Příspěvky: 1350
Registrován: stř 27.01.2010 01:00
Bydliště: Brno-venkov
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od LiborM »

Jednu z hadic na řízení, tedy č.3 nebo č.10 dole u řízení, pak toč volantem doleva a doprava a ten olej postupně vyteče ven.
Bmw M3 e36 3.0i Greenhell
Bmw E28 535i
Mercedes-Benz ML 55 AMG
Audi S8 6q
_peper
Registrovaný
Příspěvky: 2830
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od _peper »

Starší typy řízení, tam měly vypouštěcí šroub, na 93 jsem ho měl, na 95 ne.
PavelJandak
Registrovaný
Příspěvky: 335
Registrován: úte 17.03.2009 01:00
Bydliště: Hostinné
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od PavelJandak »

ok, díky moc
PavelJandak
Registrovaný
Příspěvky: 335
Registrován: úte 17.03.2009 01:00
Bydliště: Hostinné
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od PavelJandak »

a může ta hadice být stažená obyč. vodníma sponkama?
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od MattyX Moderátor »

jj normalni eskapasky ;)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
PavelJandak
Registrovaný
Příspěvky: 335
Registrován: úte 17.03.2009 01:00
Bydliště: Hostinné
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od PavelJandak »

Tak jsem na konec použil obyč. hadici, která je určena na oleje a vypadá to, že svůj účel zatím splňuje.Jen se zeptám, jak na odvzdušnění serva.Vše jsem poskládal a nalil kapalinu.Točil jsem s volantem a hladina klesala, ale pak se zastavila.Bylo tam nalito cca 0,6l.Tak jsem nastartoval a točil s volantem.Slyšel jsem pískání a všelijaký divný zvuky, takže ještě asi zřejmě vzduch.Udělal jsem tak správně nebo je potřeba ještě něco udělat, abych se zbavil vzduchu?Díky moc
Uživatelský avatar
LiborM
Registrovaný
Příspěvky: 1350
Registrován: stř 27.01.2010 01:00
Bydliště: Brno-venkov
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od LiborM »

Pokud už to servuje a nevydává to nějaké divné zvuky, tak je hotovo,stačí několikrát zatočit z jednoho plného rejdu do druhého a není co dál řešit..
Bmw M3 e36 3.0i Greenhell
Bmw E28 535i
Mercedes-Benz ML 55 AMG
Audi S8 6q
PavelJandak
Registrovaný
Příspěvky: 335
Registrován: úte 17.03.2009 01:00
Bydliště: Hostinné
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od PavelJandak »

jj zdá se to v pohodě.Jediné, co jsem spozoroval, tak je to, že se mi zdá, že je to hlučnější, když narazím do max. polohy a ještě k tomu začne houpat volnoběh.Trošku jsem o tom přemýšlel a nevím zda ta obyč. hadice nebude časem dělat neplechu.Ta origo hadice je tvarovaná a ta neorigo co jsem dal není, takže je natažená jakoby do oblouku a právě v tom oblouku je trochu zdeformovaná a právě se bojím toho, že až se to ohřeje a ta hadice změkně, tak se scucne a ucpe se přívod oleje.Jaký na to máte názor?
Uživatelský avatar
LiborM
Registrovaný
Příspěvky: 1350
Registrován: stř 27.01.2010 01:00
Bydliště: Brno-venkov
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od LiborM »

Ten zvuk je normální.

Co ti na tu hadici mám říct, měls tam dát to, co tam patří a ne nějakou náhradu. Nic se stát nemusí, ale tohle není dobře provedená oprava.
Bmw M3 e36 3.0i Greenhell
Bmw E28 535i
Mercedes-Benz ML 55 AMG
Audi S8 6q
PavelJandak
Registrovaný
Příspěvky: 335
Registrován: úte 17.03.2009 01:00
Bydliště: Hostinné
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od PavelJandak »

V tom s Tebou plně souhlasím, ale jen mi přišlo zbytečný platit za tu samou věc o 700,- korun víc, jenom kvůli tomu, že to má trochu jiný tvar.
Uživatelský avatar
LiborM
Registrovaný
Příspěvky: 1350
Registrován: stř 27.01.2010 01:00
Bydliště: Brno-venkov
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od LiborM »

NO COMMENT
Bmw M3 e36 3.0i Greenhell
Bmw E28 535i
Mercedes-Benz ML 55 AMG
Audi S8 6q
PavelJandak
Registrovaný
Příspěvky: 335
Registrován: úte 17.03.2009 01:00
Bydliště: Hostinné
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od PavelJandak »

myslíte, že tam je nějaký podtlak?
Odpovědět