Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
muzika v e36
-
Pazdi
- Registrovaný
- Příspěvky: 1513
- Registrován: stř 14.03.2007 01:00
- Bydliště: Olomouc - Ostrava
- Klubové ID: 1463
- Kontaktovat uživatele:
o tomhle je tady toho mraky (a nejen tady, jsou i spec. weby na muziku v autě) - zkus pohledat
možná by bylo ještě dobré říct, co si představuješ, jestli jen vyměnit repro za lepší nebo překopat muziku v autě - s vytlumením apod...a o jakých penězích by to mělo být
osobně mám HK, takže jsem spokojený, nejsem "hudební fanatik":), ale co si vzpomínám, když se to tady řešilo, tak bohužel e36 není úplně optimální pro nějaký super music upgrade
možná by bylo ještě dobré říct, co si představuješ, jestli jen vyměnit repro za lepší nebo překopat muziku v autě - s vytlumením apod...a o jakých penězích by to mělo být
osobně mám HK, takže jsem spokojený, nejsem "hudební fanatik":), ale co si vzpomínám, když se to tady řešilo, tak bohužel e36 není úplně optimální pro nějaký super music upgrade
-
Lucifer
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
E36 je právě optimální, jen nikdo neumí použít a hlavně nastavit optimální komponenty pro e36
Jde hlavně o rozpočet. Klidně mi napiš do SZ a polaborujeme o tom jestli to chceš řešit.
Repro je to nejmenší co by se mělo vyměnit pak je na tom kabeláž, zesilovač pro jednotlivý repra nebo nějaký hodně kvalitní rádio s dobrym zesilovačem. Nakonec hudba s kabeláží repro zesilovačem(a) vytěsněním a popřípadě sub do kufru skončí na 30tis jen to hvízdne.
Ale e36 je optimální. dveře ti samy o sobě neunesou takovej tlak jakej vzniká při většim výkonu, i když je vytěsníš, tak dveře jsou furt jen plechový, ve kterejch se ztrácí zvuk. Ideální reprobedna je např z kamene protože se nemůže rozvibrovat a docházet ke ztrátám.
Proto je ideální mít repra dole ve sloupcích. Jsou pevnější.
Jinak já mám v autě repra FOCAL ve sloupcích u nohou 150W ve dveřích vejškovej 25W je to přes výhybku, to samý vzádu v platu. Napojený na zesík 4x200W a v kufru 300W Magnat ale krmenej 900W zesíkem. Budu dávat časem Beckera traffic pro a 4kanálovej ekvalizér na dolazení frekvencí. Pak mě bude ještě čekat vytěsnění.
Ještě jako pokus bych časem chtěl dávat procesor na ovládání prostorovýho zvuku abych dokonale doladil pocit z hudby.
Jde hlavně o rozpočet. Klidně mi napiš do SZ a polaborujeme o tom jestli to chceš řešit.
Repro je to nejmenší co by se mělo vyměnit pak je na tom kabeláž, zesilovač pro jednotlivý repra nebo nějaký hodně kvalitní rádio s dobrym zesilovačem. Nakonec hudba s kabeláží repro zesilovačem(a) vytěsněním a popřípadě sub do kufru skončí na 30tis jen to hvízdne.
Ale e36 je optimální. dveře ti samy o sobě neunesou takovej tlak jakej vzniká při většim výkonu, i když je vytěsníš, tak dveře jsou furt jen plechový, ve kterejch se ztrácí zvuk. Ideální reprobedna je např z kamene protože se nemůže rozvibrovat a docházet ke ztrátám.
Proto je ideální mít repra dole ve sloupcích. Jsou pevnější.
Jinak já mám v autě repra FOCAL ve sloupcích u nohou 150W ve dveřích vejškovej 25W je to přes výhybku, to samý vzádu v platu. Napojený na zesík 4x200W a v kufru 300W Magnat ale krmenej 900W zesíkem. Budu dávat časem Beckera traffic pro a 4kanálovej ekvalizér na dolazení frekvencí. Pak mě bude ještě čekat vytěsnění.
Ještě jako pokus bych časem chtěl dávat procesor na ovládání prostorovýho zvuku abych dokonale doladil pocit z hudby.
-
MatelliE36
- Člen Klubu
- Příspěvky: 405
- Registrován: čtv 28.10.2010 00:00
- Bydliště: Plzeň, Kaznějov
- Klubové ID: 2869
-
Lucifer
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
Tak není problém si to jít změřit. U e36 bylo několik variant hudby, lišilo se to hlavně zadníma repro některý byly oválný některý jen kulatý nokie a někde HK navíc HK má perfektní zvuk protože má v sobě procesor kterej dodává prostorovej zvuk a umí zahrát i několika kanálovej zvuk. Proto potom posluchačovi HK připadá jak 40x lepší než jeden sub v kufru.
Ale jak říkám jenom výměnou repro si o moc nepomůžeš. Určitě to bude chtít výhybku a komplet novou kabeláž od rádia až do repro si kup audio dvojlinky a natáhni nový kabely zvuk se těma kabelama zlepší o 50% minimálně
Celkově hudba v autě je asi nejsložitější na nalazení frekvencí. Je to malej prostor kde chceme používat velký výkony.
Ale jak říkám jenom výměnou repro si o moc nepomůžeš. Určitě to bude chtít výhybku a komplet novou kabeláž od rádia až do repro si kup audio dvojlinky a natáhni nový kabely zvuk se těma kabelama zlepší o 50% minimálně
Celkově hudba v autě je asi nejsložitější na nalazení frekvencí. Je to malej prostor kde chceme používat velký výkony.
-
Tompo
- Registrovaný
- Příspěvky: 1316
- Registrován: sob 19.11.2005 01:00
- Bydliště: Krkonoše
- Klubové ID: 1762
Tak hlavním kriteriem je potřeba uživatele. Já třeba mám radio Panasonic cq-c 7301, s koncovým stupněm Mosfet, což má dnes skoro každý rádio, ale hlavně má individuální nastavení frekvencí... Už ho mám cca 6let, tenkrát jsem za něj dal desítku:-). Dozadu do střechy jsem dal nové repro pioneer do stávajících otvorů a v kufru pak máme zesík Magnat 1000W a k tomu sub Magnat 300W/RMS. A to mi stačí.
-
MatelliE36
- Člen Klubu
- Příspěvky: 405
- Registrován: čtv 28.10.2010 00:00
- Bydliště: Plzeň, Kaznějov
- Klubové ID: 2869
-
Lucifer
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
Tak jako nehraje to zle. Ale pořád to není podle mých představ.
Nejezdím každej den s hudbou naplno ale občas je fakt nálada kdy to potřebuju pustit tak nahlas, že to je slyšet na celý město a takovej výkon tam prostě chybí.
Časem, když by byly peníze navíc tak bych udělal svojí zástavbu na míru od pioneeru v kufru mít 1800W a na ozvučení interiéru mít tak 4x500W a mít 3 pásma. + ten procesor samo
A hlavně kdo někdy seděl v autě který mělo sub v kufru silnější jak 1000W tak ví o čem mluvím, protože ty basy jsou pak né hlasitejší a dunivější ale mnohem čistěji podaný mnohem nižší pásmo jde slyšet a to u slabejch systémů chybí. Protože jsou nejrozšířenejší slabý systémy tak k tomu všichni mají odpor protože to většina nastaví tak, že to hučí jak debil a pak to vidí čim víc W tim víc hučení tak 5kW už je moc. Je to o čistotě zvuku která z velkejch výkonů je mnohem lepší
Nejezdím každej den s hudbou naplno ale občas je fakt nálada kdy to potřebuju pustit tak nahlas, že to je slyšet na celý město a takovej výkon tam prostě chybí.
Časem, když by byly peníze navíc tak bych udělal svojí zástavbu na míru od pioneeru v kufru mít 1800W a na ozvučení interiéru mít tak 4x500W a mít 3 pásma. + ten procesor samo
A hlavně kdo někdy seděl v autě který mělo sub v kufru silnější jak 1000W tak ví o čem mluvím, protože ty basy jsou pak né hlasitejší a dunivější ale mnohem čistěji podaný mnohem nižší pásmo jde slyšet a to u slabejch systémů chybí. Protože jsou nejrozšířenejší slabý systémy tak k tomu všichni mají odpor protože to většina nastaví tak, že to hučí jak debil a pak to vidí čim víc W tim víc hučení tak 5kW už je moc. Je to o čistotě zvuku která z velkejch výkonů je mnohem lepší
Jen pro úplnost ,ono to ani není tak o výkonu ale hlavně o kvalitě.V nissanu jsem měl basák RF 500W RMS pohon audiosystem a dveře 300 W RMS Dragster /2x165 mm/ středy ,výšky visaton /mám rád ostřejší podání vokálů/ a hrálo to báječně,basy klepali po rameni,rychlé ,žádně neidentifikovatelné dunění.přitom ani náznak trápení repro ,vše nastaveno tak na 70 procent maxima.Ale hlavně se tlumilo,tlumilo...Ted u E36 skusmo starý basák hraje v bedně přes díru na vak na lyže do interieru a basreflex do kufru a je to správná cesta,ale začnu radiem.
-
Lucifer
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
Když je člověk velkej puntíčkář na zvuk tak bych určitě volil 15ti pásmovej grafickej ekvalizér, na každej kanál zvlášť.
Pak si nastavíš i neslyšitelný. A jde o to, že u velkýho výkonu máš i velkej akustickej tlak, kterej dodává na kvalitě a pocitu. To máš jak u koncertu když je dobrej zvukař tak to duní až se ti klepe celý tělo ale není to nepříjemný a o takovýhle nastavení se neumí postarat 99% lidí co si dělaj hudbu do aut
Pak si nastavíš i neslyšitelný. A jde o to, že u velkýho výkonu máš i velkej akustickej tlak, kterej dodává na kvalitě a pocitu. To máš jak u koncertu když je dobrej zvukař tak to duní až se ti klepe celý tělo ale není to nepříjemný a o takovýhle nastavení se neumí postarat 99% lidí co si dělaj hudbu do aut
Lucifer souhlas.Naladit to aby sis to mohl pustit nahlas ale neurvalo to uši je doslova alchymie a spousta lidí si plete hraní z omračováním okolí.Na některou hudbu jsem dokonce basák vypínal ,znělo to lépe.Takže první je vždy za kolik ,co se bude hrát , jak jsem náročný na poslech a co s toho chci slyšet. Já mám rád napr.výraznější podání středů-vokály,piana,kytary a trochu měkčí ale přesný bas.takže tři pásma do dveří protože středy utopené u nohou nejsou pro mne.Origo díra ve dveřích u E36 je pro ty středy ideál a výšky trochu víc dopředu rozšíří prostor.basy přes díru na vak pro lyže a základ mám a už to trochu hraje i na origo radio.
-
Lucifer
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
A jen kvůli tomu nalazení pak všichni nadávají na výkoný audio systémy do aut. Že to je zbytečný.
Já osobně poslouchám HipHop někdy si poslechnu dance a house a celkově hudbu kde jsou basy nejvýraznější. Pro takovýho posluchače bych určitě volil to jak mám já
Ale rád bych dotáhnul ten upgrade svůj i s těma grafickýma ekvalizérama. Kde je pak možnost nastavit frekvence hodně detailně. A celkově vytěsnění je potřeba až u větších výkonů. U systému kterej nemá celkovej výkon víc jak 1000W jsou vyhozený peníze a zbytečnej čas.
Já osobně poslouchám HipHop někdy si poslechnu dance a house a celkově hudbu kde jsou basy nejvýraznější. Pro takovýho posluchače bych určitě volil to jak mám já
Ale rád bych dotáhnul ten upgrade svůj i s těma grafickýma ekvalizérama. Kde je pak možnost nastavit frekvence hodně detailně. A celkově vytěsnění je potřeba až u větších výkonů. U systému kterej nemá celkovej výkon víc jak 1000W jsou vyhozený peníze a zbytečnej čas.
